Bir sabah Demir'in telefonunun çalmasıyla uyandım onu arayan Tolga'ydı Demir'i istemeyerek uyandırmaya çalıştım, Demir'i öpüp "Hayatım hadi kalk " dediğimde o ise beni kollarına alıp yatağa geri yatmamı sağladı, ona kollarımı sararken" Demir uyan seni Tolga arıyor " dememle oflayarak doğruldu ve komidinin üzerinde çalan telefonunu aldım.
O sıra ben yataktan çıkıp üzerime giymek için kahverengi bluz , beyaz ceket ve kahverengi pantalonumu çıkartıp dolabın yanındaki koltuğa koydum ve tekrar dolabı açtım Demir'e de aynı renklerde tişört ve pantalon çıkartıp kıyafetlerimin yanına koydum.
Demir banyonun kapısının önde beni yakalayıp geri yatağa sürüklerken küçük çaplı çıplık atarak "Demir bırak " Beni dinlemeden yatakla arasına beni hapsedip " güzel karım günaydın öpücüğümü almadan kaçamazsın dediğinde hızlı bir öpücük kondurup " Helin Duru uyanacak birazdan " dediğimde alnımı öpüp üzerimden kalktı.
Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra üzerimi giyinip Helin Duru'nun odasına gittim, Demir Helin Duru'yu kucaklamış biberonla sütünü içiriyordu bu manzaranın fotoğrafını çekip onların yanına gittim. Demir" güzel kızım , meleğim" diye Helin Duru'yu seviyordu ,Helin Duru sütünü içerken ara ara durup Demir'e gülücükler saçıyordu. Bu manzara o kadar güzeldi ki saatlerce onları izleyebilirdim dudak bükerek "istersen ben devam edeyim sen işlerini hallet hayatım." Demir kızından kopmak istemiyormuş gibi bana döndü ve Helin Duru'yu nazikçe kucağıma verip yanağıma öpücük kondurup odamıza gitti.
Kızım sütünü içmiş ,karnı doymuş bir şekilde gülücükler saçarken " Helin Duru'm güzel kızım " diye onu seviyordum,minicik ellerini öpüp bezini değiştirmek için koltuğa yatırdım, bezini değiştirdikten sonra aşağıya indim. Demir mutfakta kahvaltıyı çoktan hazırlamış bardakları birine taze sıkılmış portakal suyu koyarken onun yanına doğru adımlarımı yönlendirdim.
Yanına geldiğimde onu öpüp " teşekkür ederim " dediğimde bana sarılıp kızımızı kucağına aldı ve gülümseyerek " annemizin kahvaltı etmesi gerek" . Kahvaltımız bittiğinde işlerimizi halledip Demir'in ofisine gittik, Tolga bir süre sonra yanımıza girerken" hanimiş amcasının meleği" dediğinde kucağımda olan kızım heyecanla ellerini çırparken sevecen bir sesle " amcası gelmiş" dedim.Tolga bize bakmadan Helin Duru ile ilgilenmeye başlayınca Demir" benden çok kızımla ilgileniyorsun" dediğinde Tolga hayali saçlarını arkaya atarak" tabiki ilgileneceğim amcasıyım ben onun " dediğinde onların bu haline bir kahkaha patlatırken Tolga aynı tavırla bana dönüp" Yenge ama sende Demir'imi benden aldın o benim biricik dostumdu" dediğinde ona dönüp"Kumamsın benim ben bir şey diyor muyum?" dediğimde Demir küçük bir kahkaha attı .
Tolga Helin Duru'yla şirketin kafeteryasına gitmişti Tolga gittiğinde Demir odasında olan gizli bir odayı açıp elimi tutarak içeriye girmemizi sağladı. Oda otel odası gibiydi açık mutfak, pencerenin kenarında çift kişilik yatak, yatağın karşısında kıyafet dolabı ve yan tarafında banyo kapısı vardı. Demir beni kucakladığında boynuna sıkıca sarıldım kafamı kaldırdığımda yüzlerimiz birbirine 1 nefes kadar yakındı daha fazla aramızdaki bu çekime dayanamayıp dudaklarımızı birleştirdi, öpüşümüz daha da derinleştiğinde beni yere bırakıp duvarla arasına hapsetti.
-Ertesi gün-
Uyandığımda Demir gülümseyerek beni izliyordu ona sıkıca sarılıp yanağına küçük bir öpücük bıraktım ve " Günaydın sevgilim", gülümsemesi genişlerken " Günaydın karıcığım" dedi ve saçlarımın arasına uzun bir öpücük kondurdu.Sarılmamız Helin Duru'nun ağlaması ile son bulup yataktan kalkıp Helin Duru'nun odasına koştum. Onu kucağıma alıp " bebeğim anne burada " diyerek onu sakinleştirip mutfağa indim, Helin Duru'yu salondaki beşiğine yatırmıştım, ısıttığım sütü biberona koyup salona girdim. Son kez sütün sıcaklığını kontrol ettikten sonra Helin Duru'yu kucağıma alıp emzirmeye başladım.
Kızımın karnını doyurup , bezini değiştirdikten sonra babasının kucağına gittikten sonra güzel bir kahvaltı hazırlayıp Demir'i çağırdım,kızım beşiğinde tekrar uyurken kahvaltımı yapıp duşa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Bebek
Genç Kız EdebiyatıEla gözlerimi onun deniz gözlerine diktim. Siz hiç konuşmayıp sustunuz mu? Ama ben şuan bunu yapıyorum. Deniz gözlerini kaçırıp " Neden susuyorsunuz?" dediğinde yutkundum ve tek nefeste o cümleyi söyledim " HAMİLEYİM!" Evet bunu demiştim tek nefeste...