5.Bölüm

392 4 0
                                    

Biranın birini ona uzattım,alıp " bu gece dağılıcaz ha küçük hanım" dedi alayla , küçük ve sahte  bir kahkaha atarak "   dağılalım bakalım" dedim ve şişeyi açıp bir yudum aldım ,Bana  dalgın gözlerle bakarak " sence ailemiz vazgeçer mi bizi evlendirmekten?" Bir yudum daha alıp " bilmiyorum, umarım vazgeçerler çünkü benim bir hayatım var." Dedim. Demir şişeyi bitirmiş olacak ki elimdeki şişeyi aldığında midenin bulandığını hissedip Demir'e dönüp " midem bulanıyor beni burada bekle yakındaki restoranın lavabosunu kullanıcam." Dediğimde hızla kalktı ve  eşyalarımı toplayıp kalkmama yardım etti , restorana girdiğimizde Demir bir garsonu durdurup lavabonun yerini sordu  garson " arkada sağda efendim." Dedi. Ben lavaboya girip istifrah ederken arkamda Demir saçlarımı topladı , şefkatli sesle " iyi misin?" Dedi , işim bitince kalkıp yüzlerimi yıkadım " iyiyim." Dedim yüzümü inceleyip " yüzün  solgun görünüyor ,hadi eve gidelim ." Dedi.
- Ertesi Gün-
Erken uyanıp  Demir'in evinden çıkıp , şirkete giden yola  ilerledim, şirkete geldiğimde lavaboya koştum yine mide bulantılarım baş göstermişti , istifrah edip yüzümü yıkayıp lavabodan çıkıp kimseye görünmeden odama girdim ve şirkette bıraktığım diğer arabamın anahtarını çekmecemden alıp odamdan koşarak park ettiğim yere gittim, arabaya binip son gaz evime sürdüm . Eve geldiğimde beklemeden arabadan inip koşar adım eve girdim ,bugün şirkete gidemeyecek kadar yorgun hissediyorum kendimi bu yüzden ılık bir duş alıp ,güzel bir kahvaltı hazırlayıp , film izliyecektim. Telefonumun sesi koridoru doldurdu , çantandan telefonumu çıkartıp adımlarımı odama yönlendirdim  ,ekrana baktım arayan annemdi tebessüm ederek aramayı cevapladım, neşeli tutmaya  çalıştığım bir sesle " efendim annişim" dedim , annem kıkırdayarak " Afra kızım bu neşeni neye borçluyuz annem" dedi , sahte kızgınlıkla " anne ya." Dedim ,annem tekrar kıkırdayarak " tamam tamam, nasılsın güzel kızım" dedi , gülümseyerek " iyiyim anniş ayrıca bu neşemi sana borçluyuz Nergis sultan." Dedim . Bir süre annemin Demir'le evlenmem gerektiğini içeren nidalarını dinledikten sonra aramayı sonlandırıp kendimi banyoya attım. Rutin islerimi halledip odama geri döndüğümde dolaptan tayt ve bol siyah sweatshirt alıp giydim saçlarımı havludan kurtarıp taradım ve kuruttum . Saçlarımı örüp mutfağa girdim, bar tezgahın üzerine bırakmış olduğum kumandayı alıp televizyon dan şarkı kanalını açtım ,  şarkıya eşlik ederek  bir kaç pizza malzemelerini çıkartıp hamuru yoğurmaya başladım. Pizzayı fırına verip ,  kekin hamurunu çırpmaya başladım, kızlarla film izleyerek yemeyi düşünüyordum pizza pişince keki de fırına atıp kızları arayıp onları çağırdım. Onlar gelene kadar kekim pişmiş ve taze meyve suyu sıkmaya başlamıştım bile . Herşey hazır olduğunda kapı çaldı ,kimin geldiğine bakıp kapıyı açmamla Asel'in boynuma atlaması ile dengemi kaybettim  , Asel beni düşmekten kurtarıp  dudaklarını bükerek " özür dilerim kanki" dedi, ona sarıldım " sorun değil canımın içi" derken sarılmama karşılık verdi. Asel içeriye geçerek  seslendi "  neler yapmışsın kanki ,ellerinden bal damlıyor valla " dedi , yanından geçip televizyon ünitesindeki CD'leri çıkarttım, Asel yanıma gelip film seçmeme yardım etti  , en son Asel ile wednesday' in 7. Bölümünde kalmıştık onu seçerek DVD oynatıcısına CD'yi koyup filmi başlatmak için koltuğa yayıldık. Filmin yarısına geldiğimizde telefonumdan küçük çınlama sesi geldi ve telefonumu elime aldım.
Gönderen: Demir
Erkenden ve bana haber vermeden çıkmışsın Afra

Numarasını nasıl kaydettiğimi hatırlamaya çalışarak cevap verdim hızla,
Gönderilen: Demir
Özür dilerim acelem vardı . Hem numaran bende yoktu?
Diye yazıp gönderdim cevabı beklerken filme geri döndüm. Birkaç dakika sonra bildirim sesini tekrar duyarak gelen mesajı açtım,
Gönderen: Demir

Ben kaydettim numaramı .
  Tam cevap vericekken Asel'in sesini duymamla ona döndüm,merakla " kiminle konuşuyorsun ? Yoksa şu ortağınız olan yakışıklı çocukla mı?" Dedi  ,gözlerimi büyüterek " sakın bizi shiplediğinle ilgili nutuk çekme öyle bişi olmıycak , biliyorsun işime aşığım sadece." ,Gözlerini devirerek " bilmez miyim? Hep böyleydin , sana aşık olanları da hep reddediyordun Afra " dedi . Film bittiğinde etrafı toparladık,bulaşıkları yıkayıp ,masayı sildikten sonra bahçeye çıktık , oturup sohbet ederken mide bulantımın tekrar baş göstermesiyle koşarak lavaboya girdim , Asel ardımdan gelerek " iyi misin? Üşüttün dimi ? ,Ah Afra kaç kere dedim sana kalın giyin diye." Diyerek saçlarımı tuttu, işim bittiğinde ellerimi yıkadım " iyiyim ben geçer yarın balım endişelenme benim için." Dedim.  Yüzümü incelerken " yoksa dönemin mi yakın her ay yakınken kusarsın hep. " Dediğinde düşünür halde " olabilir balım" diye mırıldandım . Akşam Asel ile kız gecesi yapmak için alış veriş e çıktık. Marketten ellerimiz dolu bir şekilde çıkıp arabaya doğru ilerledik, arabaya ilerlerken Demir'in bize doğru geldiğini görüp durdum , Asel durduğumu anlayıp durup bana döndü ve baktığım yere doğru kafasını çevirdi , anlık göz göze geldik ve Asel ağızını oynatarak " ben arabadayım" diyerek bişi dememe fırsat vermeden arabaya gitti. Demir tam önümde dururarak çatık kaşlarla " doktor yorulmak ve strest yapmak yok demişti Afra?" Dedi sahte kızgınlıkla ve elimdeki torbalara yöneldi torbaları arkama saklayarak " iyiyim ben Demir, hem ağır değil ki." Dedim , beni dinlemeyerek torbaların birkaç ını elimden alıp " ağır değil mi ?" Dedi.

Beklenmedik BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin