8.Bölüm

316 6 0
                                    

Hastaneden çıktıktan sonra şirkete geçtim , iş çıkışına kadar odamdan çıkmadım bir süre ne yapacağımı düşündüm ,Asel ile ayrılmadan önce bana bebeğin babasına söylemem gerektiğini ve Demir'e bebeğin babasıyla evlenmem gerektiğini açıklamam gerektiğini söyledi bense Asel'e bebeğin babası Demir ise napıcağımı sordum Asel bir anlık sussada bebeğin babasının kim olduğunu bilip bilmediğimi sordu  , bilmediğimi hatırlamadığımı ve davet geçsinden bahsettim o da davet yerine gidip kamera görüntülerini izlememiz gerektiğini söyleyerek davet yerine giden yola saptı. Görüntülerde Demir ile davet yerinden taksi ile ayrıldığımızı ve taksinin plakasını da gösterdi ,taksinin plakasını yazıp,taksi durağına gittik adam bizi o gece gittiğimiz otel e götürdü , görevliden o gün tutulan odaların numarasını ve kişilerin isimlerini istedik. O gece Demir ile bu otelde aynı odayı tutmuştuk ve sonrası ise içimden " Aman Tarım ,oysa sabah uyandığımda tek başımaydım." Diye geçirdim ve otelden çıkıp şirkete geldim. Demir ile koridorda karşılaştığımda hızla odama girdim ve asla çıkmadım odamdan , saate baktığımda saatin 12.00 olduğunu gördüm ve eş zamanlı midemin aç olduğunu belirten ses çıkartmasıyla kalkıp şirketin restoran bölümüne indim. Yemeğimi alıp boş bir masa bulup oturdum tekrar düşüncelerime gömülürken sandalyenin çekilmesiyle o deniz mavisi gözleriyle karşılaştım  " neden benden kaçtın Afra" dedi omuz silkerek " bir an önce aksattığım işlerimin başına geçmem gerekiyordu." Kafasını sallayıp etrafa bakmaya başladı" anladım." Bana bakmamasından güç alarak " seninle konuşmak istediğim önemli bir konu var eğer yarın mü..." Lafımı bölüp gözlerime bakarak" müsaitim konuşalım." Dedi konuşmayı sonlandırıp yemeğimi iştahla yemeye başladım. Küçük bir kahkaha sesini duyup ona baktım" bakıyorum da yemek canavarı ortaya çıktı."  Dediğinde masanın altında olan elimi karnıma koyup kıkırdayarak " bu sabah kahvaltı etmeye fırsat olmadı ." Dedim karnıma koyduğum elime baktı " hiç anne olmak istemiyor musun? Yani iş koliksin o yüzden sordum." Duyduğum soruyla elimi karnıma bastırarak gergince " ben... Şey ... Bilmiyorum hiç düşünmedim işimi seviyorum evet , ama anne olursam işime odaklandığımda bebeği unutursam ...." Kafasını iki yana salladı " unutmazsın Afra eminim bundan umarım iyi bir eşin ve ailen olur." Dedi Demir elime bakarak devam etti " benden iyi bir eş ve iyi bir baba olmaz ben geceleri barlarda takılıyorum,parkta yanımıza gelen kız hamile olduğunu söylemek için gelmiş ." Elimi hızla çekip kalktım ve Demir'i yanlız bırakıp odama döndüm. Daha fazlasını duymaya cesaretim yoktu Asel'i arayıp şirkete gelmesini ve iyi hissetmediğimi söyledim, boş gözlerle duvara bakarak  elimi karnıma koydum ve " ben seni tek başıma büyütebilirim bebeğim." Derken kapımın açılma sesini duydum , Asel önümde diz çöktü ve elimin üzerine elini koyup " noldu,bebeğe mi bişi oldu , neyin var ?" Dedi  Asel' e sadece " tek başıma büyütebilirim dimi " dedim, Asel sorduğum soruya şaşırsada " Demir istemiyor mu bebeği, tabiki beraber büyütürüz canım." Dedi, hızla kafamı iki yana sallayarak" hani sabah parka gelen kız vardı ya , o kızın hamile olduğunu söylemek için geldiğini söyledi." Dedim . Asel  beni rahatlatıp ofisimden ayrılmak zorunda kaldı acil hastası gelicekti bugün, Asel ofisten ayrılınca ben masama oturup hamile tasarımları yapmaya başladım, umarım moda evi bu tasarımları beğenir , ilk defa hamileler için tasarım çiziyordum. Çizimimin bittiğinde camdan dışarıya baktım havanın kararmış olduğunu gördüm ve çizimlerimi kaldırarak çekmecemi kilitledim ve eşyalarımı alarak odamdan çıkıp kapımı kilitledim. Bu gece ailemle yemeğe çıkıcaktık bu yüzden eve gitmek yerine ailemin evine sürdüm arabayı , eve yaklaşınca arabayı durdurup indim ve bahçeye ilerdim.

Beklenmedik BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin