15.Bölüm

263 5 0
                                    

-Demir'den-
Afra'yı Safir'in arabasının önünde duran arabanın kaputuna yaslanmış ve düşünceli halde bulup durdum , Safir gözlerini benim baktığı yöne çevirip kısık sesle " onu tanıyor musun?" Bir an ona döndüm ve "evet şirketimizin ortağının kızı." Tekrar Afra'ya çevirdim gözlerimi , Afra kafasını kaldırıp beni görünce Safir arabasına binip onun çıkması için yol açtığında bir şey dememe fırsat vermeden arabaya binip hızla gitmişti , bende Safir'in arabasına bindim . Safir bana bakmadan " kıza ne yaptın da bu kadar nefret dolu baktı sana ?" Sadece sustum ne diyebilirdim ki benden hamile olduğunu ve bebeği istemediğimi söylediğimi diyemezdim dimi? Ama umduğum gibi olmamış olucak ki Safir'in şaşkınlıkla "Ne?" Dediğini duydum kızgın olduğunu belli eder tonda " sen baba oluyorsun ve bebeği istemiyorsun ,peki ya neden Demir?" Sıkıntılı bir nefes aldım " istiyorum ama Afra öyle sanıyor ,o gece bebeği istediğimi söylemek yerine onu istemediğimi ,baba olmaya hazır olmadığımı diyerek belirttim ." Safir arabayı durdurup bana döndü " anladım ve nasıl affettiriceksin kendini peki." Omuzlarımı silkerek " bilmiyorum." Diyebildim "şirketten sonra yanına gelip birkaç taktik vericem ayrılma bir yere." Kafamı sallayıp indim arabadan ve eve girip beklemeden duşa girdim, duştan çıkıp hazırlandım ve evden çıktım. Şirkete giderken bir kafede durup bir şeyler yedim , şirkete geldiğimde toplantı odasına gittim herkes çoktan gelmiş ve toplantının başlamasını  bekliyordu. Sunum yaparken Afra yüzüme bile bakmamış ve çizim kağıtlarını bana bakmadan veriyordu , sunum bittiğinde herkesten önce çıktı . İş çıkışı onunla karşılaştım ve yanına gittim bir şey dememe fırsat vermeden "bu gece şu sözleşmeyi yapalım." Diyerek arabasına ilerleyip bindi. Safir geldiğinde yine gaza yüklenip otoparktan çıktı , Safir'in arabasına binip avukatımı aradım " Tolga kardeşim bu akşam müsait misin?" Tolga benim hem en yakın dostum hemde avukatımdı  ona güvenim sonsuzdu , Tolga" müsaitim kardeşim de noldu ?" Safir'e çevirdim gözlerimi kulaklıklarını takmış müziğin ritmine kendini kaptırmıştı derin bir nefes alarak " kardeşim ben evleniyorum ama kızla sözleşme yapmaya karar verdik." Tolga " desene yenge evlilik istemiyor " alayla söylemişti küçük bir kahkaha atarak " biliyorsun babam bizi beşik kertmesi yapmış ve biz birbirimize aşık değiliz sözleşme olmadan evlenemeyiz." Tolga akşam geliceğini söyleyip konuşmayı sonlandırdı Safir'e tekrar döndüğümde konuşmamın bittiğini anlamış olacak ki kulaklıklarını çıkarttı. Eve geldiğimizde durup ikimizde arabadan inip eve girdik, salona geçerken durup " sen otur ben üzerimi değiştirip ve mutfakta atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp gelicem."  Kafasını sallarken" sen giyin ben hazırlarım bir şeyler" diyip mutfağa girdi , odama çıktım ve giyinip aşağı indim. Safir'in yaptığı atıştırmalıklardan birer tane gizlice yerker "yaa hemen yeme Demir"diye cırlarken ellerimi havaya kaldırıp " peki şefim." Dediğimde kıkırdayarak " şaka yaptım " diyip bir tane keklerden aldı ve yemem için uzattı , elindeki keki yedim birkaç dakika sonra kapının çalmasıyla Safir'in bana uzattığı keki de ağızıma atıp kapıyı açmaya gittim,  Tolga ile tokalaştık  ve salona geçtik Safir de yanımıza gelip nazikçe gülümseyerek " hoşgeldiniz efendim" Tolga önce duraksayıp Safir'i süzdü dudağı yukarı kıvrılıken" hoşbuldum ben Tolga Demir'in Avukatı ve kadim dostu" elini uzattı Safir elini sıkarken "  Safir memnun oldum " , Tolga bana döndü " nasılsın kardeşim." Başımı ovarak " hiç sorma toplantıdan yeni çıktım ."
Yüzünü buruşturarak " geçmiş olsun kardeşim  toplantılar çok sıkıcıdır."  Safir ayağa kalkıp dikkatimizi onun üzerine vermemizi sağlayarak " bir şeyler içer miydiniz?" Tolga" eğer zahmet olmayacaksa bir türk kahvesi yapar mısınız?" Dedi.

Beklenmedik BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin