3 słówka na koniec

309 24 8
                                    

No więc to koniec.
Koniec tej książki, na której rozdziały wiele z Was czekało z niecierpliwością.
Koniec tego chorego horroru.
Koniec Nastki
Koniec Karola
Koniec
Ale jak widać nie koniec Jej...

Od razu chcę zawiadomić, że nie mam zamiaru robić drugiej części tej książki i to nie dlatego że mi się nie chce, ale dlatego, że wg mnie nie miałoby to najmniejszego sensu. Od początku miałam zamiar żeby książka skończyła się tak a nie inaczej, czyli źle, a ciągnięcie tego wszystkiego dalej byłoby po prostu masłem maślanym. Był to horror, a moim zdaniem, dobry horror musi się zakończyć źle i musi pozostać tajemnicą.
Wiem że książka ta nie była mistrzostwem, a nawet wręcz przeciwnie, była po prostu moim pierwszym, prawdziwym dziełem z zakończeniem. I to dla mnie naprawdę duży sukces. Jestem z siebie dumna, dodatkowo, większość mojego sukcesu zawdzięczam właśnie Wam kochani.
Zawsze gdy traciłam ochotę na pisanie, dostawałam cudowne komentarze, tak bardzo motywujące, że chciało mi się śmiać do telefonu. Dziękuję Wam. Dziękuję za każdą gwiazdkę, każdy komentarz, każde wyświetlenie. Dziękuję każdemu z osobna.
Zdążyłam się przekonać że jesteście najlepszymi czytelnikami na jakich mogłam trafić.
I wiem że każdy pisze zawsze to samo, że dziékuje, że jesteście cudowni...ale co innego napisać ?
No taka prawda. Dzięki Wam dotarłam do celu, a nie było tak łatwo, uwierzcie mi. Bardzo mi pomogliście.
+mówiłam że gdy skończę tą książke, zacznę pisać kolejną, ale uznałam że przyda się chwila przerwy, dla mnie i dla Was, więc przygotujcie się że książka nie pojawi się wcześniej niż za miesiąc, jak nie później. Dlatego nie ustalam dokładnego terminu
Mam nadzieję, że książka chociaż troszkę się podobała :) Czekam na komentarze, takie motywujące do dalszych działań na Wattpadzie.
Poza tym bardzo mi zależy na waszej opinii. Proszę żeby każdy kto to czyta, zostawił komentarz, byłabym jeszcze szczęśliwsza niż i tak już jestem.
A więc ogarniajcie inne moje książki, piszcie na asku @loveanimebeotaku LittleDream~(^з^)-♡
I cóż...chyba już najwyższa pora żeby zaznaczyć okienko o nazwie Completed
Jeszcze raz dziękuję
Kocham Was (☆^ー^☆)

Ona...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz