16

2K 427 99
                                    

با شنیدن صدای موسیقیِ آشنای بیکلام از خارج اتاق، لای پلک‌هاش رو باز کرد.

ساعت هشت شب بود، زمانی که جونگکوک تصمیم گرفت بعد از بیدار شدن، توی تخت بمونه و با گرسنگی به خودش زجر بده.

به اندازه کافی، دیشب رو با افکار مختلف گذرونده و به سختی به خواب رفته و بی حرکت روی تخت دراز کشیده بود.

اما حالا با شنیدن دوباره موزیکِ تکراری، چندین بار پلک زد و در آخر روی تخت نشست.

موسیقی تصمیم به قطع شدن نداشت و سخت باعث آزارش میشد، مطمئن بود تهیونگ برگشته.

از روی تخت بلند شد و با ضعف کمی که توی بدنش احساس می‌کرد و باعث میشد با هر قدم روی زمین سقوط کنه، در رو کامل باز کرد و خارج شد.

بوی خون بود!
جسدی برهنه و اَره‌ای که با شدت روی ساق دستش کشیده میشد.

اونجا خون بود، سرخی بود که راهش رو روی پارکت باز کرده و همه جارو غرق در خودش کرده بود.

دست‌های تهیونگ بودن که با خشن ترین شکل، مچ پای جسد رو میبرید و قطره‌های خون، روی تمام تنش ریخته و زیر چونه‌اش رو رنگ کرده بود!

تنگی نفس، صداهای آشنا و صحنه‌های آشناتر به سراغش اومدن؛ اما جونگکوک با بهت و وحشت به دیوار چسبیده و توانایی حرکت نداشت.

_چرا تصمیم داری همچین چیزی رو توی اینترنت منتشر کنی؟
_یعنی مشتاقی بدونی؟!
_وقتی اون برق رو توی چشمات میبینم، مگه میشه نباشم؟!

تهیونگ متوجه حضورش شد، دست‌هاش از حرکت ایستادن...

_میشه پیشم بخوابی؟
_میترسی؟
_فقط از رفتنت میترسم، تنهام نذار...
_بهت قول دادم جونگکوک، هیچوقت تنهات نمی‌ذارم!

چنگی به دیوار زد و پاهاش خم شدن، میلرزید و تهیونگی رو میدید که با نگرانی جسد متلاشی رو روی زمین انداخته و به سمتش درحال دویدنه، اما چرا همه چیز یک لحظه انقدر آروم شده بود؟!

_فقط تصور کن معمایی که ساختم اینترنت رو بترکونه!
_جونگکوک، بهتره بخوابی، فردا مدرسه داری!

_جونگکوک! جونگکوک سعی کن نفس بکشی!

تهیونگ با دست‌های رنگی و خونینش جسم لرزون پسر رو بغل گرفت و انگشت‌هاش رو به صورتش رسوند.

_جونگکوک!!!

کم مونده بود گریه کنه... کیم تهیونگ، کم مونده بود گریه کنه!

ترسیده بود، به خودش لعنت میفرستاد و دست و پاهاش رو گم کرده بود.

_خواهش میکنم...

جونگکوکش از حال رفته بود، با بدنی عرق کرده، چشم‌های خیس و صورتی از ردِ خون.

_دوباره... دوباره اذیتت کردم جونگکوک...

Cicada3301 | VKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora