Byl to již týden, kdy jsme všichni byli zpět v Londýně a chodili jsme pilně do školy. No všichni až na Louise, který si válel svůj zadek doma a předstíral, jak moc je nemocný. Měl rýmu, jen tak mimochodem. S Harrym jsem se vídala minimálně, hlavně kvůli tomu, že je stále můj učitel. Naštěstí je již květen takže brzy bude toho konec, ale. Nevím, co "ale" znamená.
Bylo pondělí a já jsem seděla s Louisem konečně v naší lavici. Dnes to vypadalo na líný den, ale nešlo to. Měli jsme matematiku. Jakmile zazvonilo, moje oči se automaticky přesunuly na dveře a čekala jsem až vejde Harry. "Lou, nemusíš být tak nervózní. Uvidíš, že tě zkoušet nebude a kdyby chtěl, tak mu v tom zabráním. A test ti taky nepíšu." Mluvil na mě Louis, který si můj pohled vysvětlil po svém. Usmála jsem se na něj, ale můj úsměv ihned spadl, když do učebny vstoupila neznámá žena. Zamračila jsem se a ostatní byli také nespokojení. "Posaďte se. Jsem Gemma Styles a jsem vaše nová učitelka matematiky. Než začneme tak mám vzkázat Louise Tomlinson, aby šla za všeím bývalým profesorem do kabinetu. Už tam na ní čeká." Usmála se na mě, když jsem se postavila. Ten úsměv, který se jí objevil na tváři bych poznala kdykoliv a kdekoliv. Rychle jsem vyšla ze třídy a mírným poklusem jsem došla až ke kabinetu, kde byl Harry. Lehce jsem zaťukala na tmavé dveře a následně jsem je otevřela. Seděl tam, u krabice, do které dával věci, a na tváři mu pohrával lehký úsměv. Jakmile jsem dveře zavřela, otočila jsem klíčem, který byl dán ve dveřích. "Odcházíš?" zeptala jsem se ho a pomalým krokem jsem k němu přešla. Pouze přikývl a následně spojil naše rty. Rychle jsem se od něj odpojila, protože jsem chtěla něco vědět o Gemmě Styles. Vlastně, jsem nebyla jediná, koho to zajímalo. Při odchodu ze třídy jsem slyšela Samatu, třídní děvku, jak říká, že s ní Harry není, protože je Gemma jeho žena. Jenom doufám, že neměla pravdu. Vlastně, já to vím. "Proč nás teď bude učit tvoje sestra?" zeptala jsem se ho a opatrně se posadila na jeho klín. "Jak víš, že je moje sestra? Říkala, že vám to neřekne." Lehce se zamračil a mezi obočím se mu díky tomu vytvořila malá vráska, na kterou jsem ihned přiložila své rty. "Neřekla nám to," souhlasila jsem a lehce přitiskla své rty na ty jeho, "poznala jsem to." Dodala jsem a následně jsem ho nechala ať si jeho rty podmaní ty mé. "Jak?" zeptal se s hlavou zabořenou mezi mé rameno a krk. "Máte stejný úsměv." Přiznala jsem mu a lehce mu prohrábla vlasy. "Gemma je moje mladší sestra. Nedávno dodělala školu a protože já tě už dál nemůžu učit plus se musím vrátit do firmy, nabídla mi, že za mě zbytek školního roku převezme. Sama studovala pedagogiku takže tady oficiálně příští rok nastoupí." Mumlal do mého krku a já byla ráda, že mi to řekl. "Musím zpět do hodiny," zamumlala jsem do jeho rtů, když mu opět políbil. Od naše posledního a zároveň prvního sexu jsme spolu nespali. Nebyl čas ani příležitost. Nemůžu říct, že by mi to chybělo, ale ani nemůžu říct, že by nechybělo být s ním každou volnou chvíli. Dotýkat se jeho těla a sledovat, jak se mu napínají a uvolňují svaly.
"Nad čím přemýšlíš?" vyhrkl Harry svou otázku po nějaké době mé neúmyslné ignorace. Celou dobu, kdy jsem přemýšlela nad Harryho tělem, na mě samotný majitel mluvil. "Nad tebou," přiznala jsem mu s červenými tvářemi. "Děláš to často?" zašeptal mi drze do ucha a já se zmohla na přikývnutí s ještě víc rudými tvářemi. "Nestyď se," řekl mi do ucha, "má mysl se tebou zabývá většinu dne od té doby, co jsem tě poprvé viděl smát se." Přiznal mi a když jsem zvedla svou hlavu, viděla jsem, že i jeho tváře jsou lehce červené. Byla to ta nejvíce sladká věc, kterou jsem kdy viděla.
"Omlouvám se. Měli jsme s panem Stylesem ještě nějaké věci na dořešení ohledně Francie a toto vám mám dát se slovy: 'Hlavně nezapomeň znovu nakoupit. Dnes budeme mít hosta.'" Usmála jsem se na Gemmu, když jsem ji podávala klíče od Harryho kabinetu. "Neříkal koho?" zeptala se s nadějí, protože bylo vidět, že je vážně zmatená. Jak mi Harry stačil v kabinetě říct, Gemma s ním žije už rok a půl a on si kvůli ni nikdy domů nikoho nevodí. Ani kamarády. "Jeho přítelkyni," řekla jsem. Přítelkyně. To slovo mě hřálo jemně na srdce. "A mám vám říct, že nejí ryby." Dodala jsem, když jsem si uvědomila, že Harry ryby zbožňuje a ona mu asi bude chtít vyhovět. Jen si pro sebe přikývla, něco si napsala na papír a dál pokračovala ve vysvětlování látky.
*Večer*
"Gemmo, toto je Louise, moje přítelkyně. Lou, toto je Gemma, moje protivná sestra, o které jsem ti vyprávěl." Představoval nás Harry večer něj doma. Gemma nejprve byla překvapená, koho si to Harry přivedl, ale nakonec se ji ve tváři značilo pochopení a poté nadšení. "Ráda tě poznávám i mimo učebnu. A prosím, tykej mi i ve škole." Mrkla na mě Gemma a následně mě zabalila do svého obětí. Samozřejmě jsem souhlasila a následně jsem ji sdělila své radosti ze setkání. "Tak holky, pojďme jíst." Řekl Harry a následně své rty přiložil k mému spánku a jeho pevnou ruku omotal okolo mého pasu. "Konečně si opět šťastný, Harry." Řekla Gemma, když okolo nás procházela do kuchyně. "To ona mě dělá šťastným," křikl za ní a následně jsme se za ní vydali i my dva.
"Stejně nechápu, proč není ryba." Stěžoval si Harry, když jsme na talíři měli vážně chutně vypadající těstoviny s kousky masa. "Louise je nejí," podotkla Gemma, jako by to byla věc všem známá. "Ne?" podivil se Harry a natočil celé své tělo na to mé. "Ne," usmála jsem se na něj. "Když si mi objednal ve Francii salát s rybími kousky, tak jsem ty kousky házela na ubrousku, který jsem měla v ruce pod stolem." Usmála jsem se na něj a on pobaveně zakroutil hlavou. Nedivím se mu, sama nechápu, jak o tom nemohl vědět.
Hellooo Nextaři!
Did you miss me? :O
Za prvé, vím že je Gemma starší, ale takto se mi to hodí více. Za druhé, to s tou rybou v restauraci si nedělám srandu. Jednou mi bratranec pozval na oběd a měla jsem salát s rybími kousky a jeden ubrousek mi nestačil.
Omlouvám se vám za chyby a za časovou prodlevu.
1+ komentář a vote, prosím
Otázka (na tělo): Odkud jste? [město (kraj)]
Díky, Dee xx
ČTEŠ
Who's next?
FanfictionPane profesore, to bychom neměli... Co se stane, když se mladý učitel zamiluje do své stydlivé a plaché studentky? Bude mu jeho lásku opětovat anebo se bude dít něco jiného? A co se stane, když studentka zjistí pravdu o svém učiteli? Příběh o Louis...