Epilog

1K 57 15
                                    

"Zlato, jsem tu s tebou. Zvládneš to," povzbuzoval mě Harry, když jsem se v obrovských bolestech svírala na porodním sále. Jeho ruka byla té mé vystavena a já ji mačkala největší silou, kterou jsem mohla v této bolestivé křeči ze sebe vydat. Bylo mi jedno, zda mu ji zlomím, rozdrtím anebo cokoliv jiného. Chtěla jsem mu svou bolest předat a tím ji u sebe zastavit. "Bude to dobré," opět mě povzbuzoval, když si všiml mým slz. V kurzu, na který mě Harry a moje rodina donutili chodit, mě rozhodně nepřipravili na takovou bolest. "Ještě jednou řekneš, že to bude dobré anebo že to zvládnu, tak ti utrhnu koule." Zavrčela jsem v další vlně bolesti, která se prohnala celým mým tělem.

"Je to chlapec," promluvil lékař, který v ruce držel můj malý uzlíček. Vteřinu před tímto oznámením jsem pustila Harryho ruku, protože mé tělo opustila bolest a nahradila ji žárlivost, že si mého chlapce přendávají cizí lidi, ale nebylo to jediné, co mé tělo cítilo. Byl to strach a úzkost. "Proč nebrečí?" zeptala jsem se zmateně. Všichni mi stále opakovali, že první, co bude značit konec bolestí bude pláč. Ať už dívčí anebo chlapecký. Pořád to bude pláč malého miminka, který si mě už díky pláči omotá okolo prstu. Jakmile se jedna ze sester nadechla, ozval se hlasitý pláč.

"Děkuji ti za něj," zašeptal Harry, když si ho konečně choval. Pouze jsem se usmála, přiložila na jeho spánek své rty a poté jsem zavřela své unavené oči. "Miluju tě," šeptla jsem.

*Pohled Harry*

"Miluju tě," šeptla moje láska, která mi právě dala nejlepší dárek. "Zlato?" otočil jsem se na ni, když jsem uložil Edwarda do postýlky. Vypadala jako by spala, ale něco bylo špatně. Její hrudní koš se nezvedal.

A tak jsem získal a ztratil něco důležitého. Ztratil jsem něco bez čeho se mi špatně žilo, ale získal něco, co mojí bolest tišilo. Získal jsem část jí. Našeho syna.


Helloooo Nextaři!

Dnes je to poslední část, která je krátká a původně měla být happyend, ale kdo ví, proč to tak není.

Chtěla bych vám všem, co jste příběh četli, komentovali a dávali vote, to díky vám tento příběh je.

Takže nyní u WN naposledy..

... Mám vás ráda!

Díky, Dee xx

Btw, Lenka? Brzy bude Summer ;) :3

Who's next?Kde žijí příběhy. Začni objevovat