Hwang Samuel Hyunjin.„Co ti je," zareagoval Seungmin, jakmile jsem si nastoupil do auta, kde už vysedával Minho.
V hlavě se mi přehrávala jedna a ta samá věta.. ta pojebaná malá čubka! „Hej vole co je?" vytrhl mě z myšlenek tentokrát Minho. „Držte hubu a startuj, nemám teď rozhodně chuť mluvit," odsekl jsem jim a rozvalil se na zadních sedadlech.
Minho seděl na místě spolujezdce a přepínal hudbu jako maniak a já se psem jsme skřípali zubama. „Ještě jednou sáhni na to rádio a urvu ti hlavu," vyprskl jsem nasraně a Seungmin rapidně zrychlil. „Kurva uklidnte se, už nic nedělám," vytáhl to podělaný cédéčko a rádio vypl.
Díky kurva bohu.
Seděl jsem v klidu a koukal jsem z okna na město, kreré se rychlostí auta lehce rozmazávalo. „Jedeš jak prase." Nemohl jsem si odpustit poznámku.
Z ničeho nic se mi v hlavě objevil obrázek mě a té malé modrovlasé potvory. Nějak jsem do teď nedokázal vstřebat fakt, že se na mě takhle vrhla. Je tak malá a slabá, ale i tak jsem v jejích očích neviděl skutečný strach. Alespoň ne ze mě. Dotýkala se mě jemně a vzkušeně, jakoby to dělala každý den. Určitě jsem nebyl jedinej.
Její ruce byly malé, ale jemné na dotek. Zuřil jsem, když se na mě z ničeho nic vrhla. Byl jsem nasranej, ale už nevím jestli proto, co mi řekla, nebo z toho, jak blízko stála. Vůně po jahodách a vanilce dráždili moje smysly a její doteky mé tělo.
Chtěl jsem jí chytnout za ruce a odehnat ji od sebe nejlépe co nejdál. Nikdy bych holce nijak fyzicky neublížil, ale ona si o to prostě a jednoduše říkala. Chtěla abych jí ubližoval. Chtěla, abych zuřil a co hůř, chtěla abych jí chtěl i já. Zasmál jsem se. Věr mi, že nechceš mít se mnou v tomhle ohledu co dočinění Winter.
„Co se tak culíš," uslyšel jsem pobavený hlas Seungmina. „Poděl se," odfrkl si Minho. Vypadal jako by ho někdo nakopal do prdele, protože ještě před chvílí byl v dobré náladě. „Ta malá mrcha," začal jsem a nemohl jsem zabránit úšklebku, který se vytvaroval na mém obličeji. Jeli jsme dál, dokud nás nezastavila na semaforu červená. Minho klepal nezaujatě prsty o palubní desku a přitom se neustále otáčel kolem sebe. „Udělám jí ze života peklo." Seungmin se otočil obličejem ke mně, jeho ruce stále na volantu. „Myslíš tu divnou modrovlasou holku, se kterou jsi na drátky už od prvního dne?"
„Bude litovat toho, že se ke mně kdy přiblížila. Už si nehodlám hrát."
Winter Ice
Vyběhla jsem ven a schovala jsem se za keř. V Hwangovo autě seděli dva kluci, které jsem jménem neznala, ale vím, že patří k němu. Trávil s nima co nejvíc času. Vypadali rozhodně mileji, než on samotný. Nechápu jak někdo jako oni mohli trávit čas s někým, jako je on. Ani nevím jak dlouho jsem se schovávala, ale už bylo skoro tři čtvrtě na tři a na mě ještě čekal můj nový taneční partner, se kterým jsem byla domluvená, že se ve tři sejdeme ve studiu.
Už jsem si myslela, že se odtud nikdy nedostanu, když se z budovy vyřítil Hwang. Dopáleně si to vykračoval k autu a přitom prskal nadávky jednu za druhou. „Až ji příště uvidím je mrtvá. Kurva mrtvá." Uslyšela jsem jeho hluboký hlas. Fakt, že jsem byla v prdeli mi byl více než jasný, protože tentokrát jsem to opravdu přepískla. Nehodlám mu ovšem ustupovat, neboť on je ten, který tohle všechno začal.
Sledovala jsem jak nastoupil a potom jeho auto, které se pomalu ale jistě vzdalovalo. Vyšla jsem z keře a utíkala směrem do studia. Rychle jsem se převlékla a vpadla jsem dovnitř. „Už jsem si myslel, že nepřijdeš," zvedl se ze země Keeho. „Mám pět minut zpoždění, za to by jsi mě přece nezabil, že ne?" ušklíbla jsem se.
Sledovala jsem jeho pobavený výraz a zamračila jsem se. „Co je na tom tak vtipného?" věnovala jsem mu nechápavý pohled. „Hele jsi hezká, ale už buď ticho a pojď nacvičovat. Něco jsem vymyslel," uchechtl se a podal mi ruku. „Musíme do toho dát všechno co máme, jasný?" věnoval mi hravý úšklebek. Po té ruce jsem ho jenom plácla a vyšla za ním do středu studia, kde mi ukazoval prvně své kroky a nakonec ty mé. „Připravená?"
„Ano."
Po tréninku jsem vyrazila domů. Byla jsem celá rozlámaná a i zpocená. Šlo to nejspíše dobře, jenom jsem se necítila moc komfortně. Keeho dával pozor, abych při zvedačkách nepadala, kdyby se mi vyvážení dostalo mimo kontrolu. Jenom jsem si nebyla jistá, jestli se musíme tak moc dotýkat. V některých částech choreografie, kde mi měl prstem lehce přejet po hrudi, mi místo toho přejel od krku až k mé podprsence, kde přejel přes její materiál, a já se sebou značně cukla.Bylo mi to dosti nepříjemné, ale byla jsem hlavně zmatená. Nevěděla jsem, že se opravdu máme jeden druhého takhle moc dotýkat. Navíc jsem nikdy v páru netančila a co tak vím, tak si partneři mají při tanci ve všem věřit. I tak jsem zbytek času co jsme spolu strávili byla nervózní a můj žaludek se obracel vzhůru nohama.
Z ničeho nic mi v hlavě zazněla Hwangova slova.
„Tak co tvůj taneční partner?" uslyšela jsem za sebou jeho hluboký hlas a až teď jsem si všimla, že už nestál u zrcadla, ale za mnou. „Co je ti do toho," prskla jsem a otočila se k němu čelem. „Vlastně nic, jenom se bavím na tvou počest," zazubil se a já povytáhla obočí. Co tím krucinál myslel?
Povzdychla jsem si. Proč nad ním vůbec přemýšlím?
Otráveně jsem se natáhla pod polštář pro můj mobil a vyrazila jsem na instagram. U Yonga se dnes konala úvodní párty na začátek školního roku. Byli vlastně pozvaní všichni z celé školy. Projížděla jsem jeho příspěvky a potom i jeho stories a všimla jsem si, že na jednom z videí byl Keeho. Nepříjemně jsem sebou ošila a hned jsem klikla na další stories. Na posledním z videí byli ti kluci, které jsem dnes zahlédla v Hwangovo autě.
Stály vedle sebe, jeden druhému něco říkal a přitom se nekontrolovatelně smáli. Bylo mi hned jasné, že ani jeden z nich není střízlivý. Můj pohled zamířil za ně, protože kousek za nimi na chodbě stál v celé své nedokonalosti, Hwang Samuel Hyunjin.
Opíral se jednou rukou o zeď a přitom na ni tlačil dívku, nad kterou se skláněl, svým tělem. Něco jí říkal a ona se u toho pořád křečovitě usmívala. Nechutné. Video skončilo u toho, kdy ho dívka chytla za límec a přiblížila se k jeho obličeji, aby ho mohla políbit. Jenže v tu chvíli se Hwang odtáhl. Protočil očima a ještě něco jí řekl, než se otráveně odvrátil a zmizel s jinou skupinou holek.
Co to sakra bylo?
ČTEŠ
The TASTE of your lips. [ Hwang Hyunjin ]
Mystery / ThrillerNikdy nikoho nepolíbil na rty, i když s holkami spával každou druhou noc. Sex pro něj absolutně neměl význam, přinášelo mu to spíše jen potěšení. Ovšem když to přešlo k líbání, vždycky se rtům danných holek vyhl, neboť věřil, že pouze zamilovaní se...