—
—Chybělo kousek k tomu, aby se sebral a šel Keeha na záchody dorazit. Maličký kousek. A jakmile uhl pohledem a zavrčel, Winter k němu okamžitě přistoupila.
A objala ho.
„Hyunjine prosím..." špitla.
„Nechoď."
—
Hyunjinovi oči byli vytřeštěné tak, jako nikdy předtím. Ruce měl po dél těla a nevěděl co s nimi, protože se ho Winter držel kolem pasu. Pevně. Tak pevně, jakoby se měl každou chvíli vypařit, a pravda je taková, že to bylo dosti možné, protože Hyunjin netušil, jak se má cítit. Byl zmatený, rozzuřený a přitom někde uvnitř cítil teplo.
Teplo které se objevilo, po tom, co se na něj vrhla a objala ho. „Nevím co budu dělat," vzlykla. „Je to jako kdyby se mě pořád dotýkal. Je to přesně jako když jsme byli v sále. H-hodil mě na to debilní křeslo a-a," popotáhla a zachumlala se více do Hyunjinovo kožené bundy. Hyunjin jí poslouchal, bedlivě. Čekal co z ní vypadne, čekal až se dozví vše, co se tam včera stalo. Čekal, až bude připravená mluvit.
„Lehl si n-na mě a pak.."
„Co pak!?" zvýšil hlas a hned se silně kousl do tváře. Teď nemohl vybouchnout. Ještě ne. Potřeboval to vědět, úplně všechno. „Líbal mě," zašeptala a třásla se. A to byla pro Hyunjina poslední kapka.
Líbal ji?
On ji líbal...
Okamžitě se odtáhl od Winter a běžel zpět ke škole. Winter stála v šoku a věděla, že to musí zastavit, a tak se natáhla pro batoh a běžela za ním. Třásly se jí kolena, ale běžela. Musela to ustát. Byla si jistá, že to dopadne katastrofálně, pokud to hned nezarazí.
Doběhla Hyunjina a jakmile otevřel dveře do školy, utíkala za ním. Naproti nim stáhli Minho se Seungminem, kteří stoprocentně hledali Hyunjina. „Zastavte ho! J-jde za ním!" zakřičela na ty dva, když kolem nich Hyunjin proběhl.
„Kurva Seungmine kam čumíš!" zařval Minho, protože Hyunjin kolem něj proběhl jako nic. A tak se rozběhli za Hyunjinem.
„Jsem doma," zavolala Winter, jakmile se vrátila. Nezůstala ve škole ani na první hodinu, protože by to psychicky nezvládla. Její tátá nejspíše spal, a tak si udělala kafe a sedla si na bar v kuchyni. Neustále sledovala svůj mobil, který ležel na stole vedle jejího kafe.
Seungmin a Minho, spolu s klukama s ostatních ročníků dostali Hyunjina ze školy, aby mohli ostatní dostat Keeha ze školy do taxíku, aniž by ho Hyunjin zabil. Bylo jenom štěstí, že to stihli, aniž by si jich všiml nějaký kantor.
Seungmin si vzal od Winter číslo, aby jí napsal, když se Hyunjin uklidní, protože ho o to požádala. Chtěla si být jistá, že se ve škole nestane už jiná katastrofa, a naštěstí už byl klid. Pro zatím.
***
„Dobrý den, jsem ráda, že jsme se tu dnes sešli. Vzhledem k událostem co se za posledních pár dní stalo, budu muset s vámi vše probrat." Uvítala třídu paní Youngová. Dnes nechyběl nikdo, až na Keeha. Ten je podmínečně vyloučený a jeho případ dál budou řešit policisté. Na scénu s Hyunjinem se naštěstí nepřišlo.
Ani by si nedovolil nic říct, už z principu, že by bonzoval právě na Hyunjina, kterého se momentálně teď bála celá škola, včetně těch, co o něm v minulosti nemluvili dvakrát příznivě, najednou tomu tak nebylo. Všichni chtěli být s Hyunjinem za dobře, když zjistili, jak daleko je schopný zajít.
„Při tanci se držte choreografie, žádné osahávání nebo obtěžování tu nebudeme tolerovat. Pokud doteky nespadají do choreografie, nebo pokud se na nich osobně nedomluvíte, pokud toto pravidlo porušíte, nebudeme se už s vámi bavit a ze školy budete vyloučeni. Doufám, že se chápeme," prohlédla si jak všechny chlapce, tak všechny dívky v sále.
Zkrátka.. platí to pro všechny.
„Děláš si srandu? Necelý tři týdny před zkouškou? Ty tupá krávo!" ozval se chlapecký křik. „Jak jako že to už ví? Jsem poslední, komu jsi to řekla? Kdy se to do prdele stalo!" byl to Hyunjin. Stál vzadu u stěny a telefonoval. Přitom klapal špičkou nohy do země a všechny co se dívali zabíjel pohledem. Ať se stalo co se stalo, telefony v sálech jsou zakázané.
„Pane Hwangu musím vás poprosit, aby jste ihned položil ten telefon," došla za ním rázným krokem paní Youngová. A on tak překvapivě udělal, ale sledoval vražedným pohledem tentokrát i ji. „Věděla jste to? Věděla jste že ta čub– že si Molly zlomila nohu?" zaskřípal zubama. „Ano, slečna Gustavsonová volala včera ráno. Zlomila si stehenní kost, takže tu jedem semester nebude," přikývla. Winter obdivovala to, jak v klidu s ním mluvila a i to, jak vstřícně k němu mluvila, i když on se choval jako naprosté hovado.
„Ale neboj se, mám pro vás náhradu. Dám vám celý měsíc na víc a uvolním vás ze zkoušky co bude opět příští měsíc, aby jste se mohli sladit," rozhodla. Najednou se všechny děvčata začala hlásit, každá měla najednou problém s partnerem. „Ticho! Ti co jsou v párech, tak už tak zůstanou. Do teď problém nebyl a jestli bude někdo zkoušet moji trpělivost, tak vás rozdělím do Inverna a Donada, a bude klid," rozzlobila se. A v tu to Hyunjinovi došlo.
„Od teď budeš dělat tanečního partnera Iceové Winter."
ČTEŠ
The TASTE of your lips. [ Hwang Hyunjin ]
Mystery / ThrillerNikdy nikoho nepolíbil na rty, i když s holkami spával každou druhou noc. Sex pro něj absolutně neměl význam, přinášelo mu to spíše jen potěšení. Ovšem když to přešlo k líbání, vždycky se rtům danných holek vyhl, neboť věřil, že pouze zamilovaní se...