𝑷𝑹𝑶𝑳𝑶𝑮𝑼𝑬

3.9K 73 0
                                    

❝ 𝑌𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢? ❞

❝ 𝑁𝑜 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡. ❞





𝐼 𝑅𝑂𝐷𝐸 𝑀𝑌 𝐼𝐿𝑈 𝑇𝑂 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑒 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐼 𝑠𝑝𝑜𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑖𝑎𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑜𝑛𝑢𝑛𝑔. 𝐵𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑛𝑎'𝑣𝑖. 𝐼 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑥 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑛𝑎'𝑣𝑖 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑖𝑘𝑟𝑎𝑛. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑠𝑡𝑙𝑦 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚.
𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑏𝑎𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑠 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑝 𝑜𝑓 𝑜𝑚𝑎𝑡𝑖𝑘𝑎𝑦𝑎'𝑠. 𝐼 𝑜𝑏𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑖'𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑙𝑎𝑛 𝑠𝑜 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑙𝑦 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑖'𝑚 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑.

"𝐻𝑒𝑦" 𝑇ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑. "𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎.."
𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑. 𝑊𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙𝑙𝑎𝑏𝑙𝑦. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑙𝑚𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝐼 𝑔𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦 𝑤ℎ𝑜 𝑝𝑟𝑒𝑣𝑖𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑢𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒. 𝐼 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚. 𝐼𝑡'𝑠 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑙𝑦 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑.

"𝐼𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎 𝑡𝑎𝑖𝑙?" 𝐴𝑜'𝑛𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑡𝑎𝑢𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑛𝑎'𝑣𝑖. "𝑆ℎ𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝐴𝑜'𝑛𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔." 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑟𝑢𝑑𝑒𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑐𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑢𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑛𝑑. 𝑆𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝐼 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑧𝑜𝑛𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑎𝑙𝑘. 𝐼 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑜𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑐𝑙𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑝𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝑊ℎ𝑦 𝑖𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑜 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎? 𝑊ℎ𝑦 𝑎𝑚 𝐼 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔? 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑛𝑎'𝑣𝑖 𝑏𝑜𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒.

"𝑀𝑦 𝑠𝑜𝑛 𝐴𝑜𝑛𝑢𝑛𝑔, 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑡𝑤𝑜 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐾𝑖𝑎𝑛𝑎 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑎𝑦𝑠." 𝑀𝑦 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑢𝑛𝑐𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑢𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠. 𝑀𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑠𝑎𝑛𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑠𝑡𝑜𝑚𝑎𝑐ℎ 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠.
"𝐵𝑢𝑡 𝑑𝑎𝑑.." 𝐼 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑒𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑖𝑚.
"𝑊ℎ𝑦 𝑑𝑜 𝐼-" 𝐴𝑜𝑛𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑.
"𝐼𝑡 𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑!" 𝑇𝑜𝑛𝑜𝑤𝑎𝑟𝑖 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑙𝑢𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑅𝑜𝑛𝑎𝑙, 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟.

"𝐼'𝑚 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎, 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑢𝑠 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔." 𝑀𝑦 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑓𝑓 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑝𝑜𝑑. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑇𝑠𝑖𝑟𝑒𝑦𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝐼 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑜𝑦 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟. 𝑊ℎ𝑦 𝑎𝑚 𝐼 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑝𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡?



𝑼𝑵𝑪𝑶𝑴𝑭𝑶𝑹𝑻𝑨𝑩𝑳𝑬 | Lo'ak x OC Where stories live. Discover now