Angelina perspective...
Dupa ce eu si sora mea am fost la acele sedinte psihologice dupa violul meu,am primit si raspunsul care clarifica comportamentul sora-mi: ea era acolo,nu eu. Stiu ca suna nebunesc dar este adevarat.Din vina legaturii dintre noi,care suntem gemene,s-a produs un schimb neasteptat in acele momente deoarece eu nu sunt suficient de puternica sa suport un astfel de soc.De aceea Angie mi-a luat locul de buna voie stiind probabil ca eu nu voi rezista.
Reactiile de dupa viol in care se lupta cu acele persoane sunt ceva normal din cate spune psihologul pentru ca se simtea ranita,iar sarutul lui Jus-despre care au aflat si parintii- a facut-o sa se calmeze deoarece o facea sa se simta in siguranta.
Dar cel mai mult m-a durut ultimul sau comentariu in care ne-a zis:
-Daca Angie va mai trai vreo drama de acest gen sau ceva care s-o afecteze foarte tare este posibil sa-si piarda echilibrul mental.
Socul a fost atat de mare incat mama a inceput sa planga iar tata sa tremure.Angie nu stie toate aceste lucruri pentru ca sigur ar face-o sa fie mai retrasa sau ar pretinde ca nu are nimic.
Nici lui Justin,sau ar trebui sa-i spun "cumnatul",nu i-am zis pentru ca ar fi excesiv de protector cu ea si i-ar da de banuit pe urma.In prezent nu stim decat familia,inclusiv Zayn.
Acum suntem la catedrala pentru ca eu si iubitul meu vom face curand nunta,adica peste doua zile.Trebuie sa ma asigur ca totul este pregatit pentru ziua aceea.
Mai am putin si termin cu catedrala,apoi merg la cumparaturi cu sormea si mama sa imi aleg rochia de mireasa.Da,nu am ales-o inca pentru ca am avut treaba si nu am stiut ce sa aleg de una singura.
Probabil multi dintre voi se intreaba daca eu am trecut peste viol si credeti ca acum sunt retrasa sau chestii de genul.Ei bine,nu! Atunci cand ai o sora ca Angie nu poti sta prea mult suparat sau ingandurat ca te scoate din acea stare cu forta daca vrea.Imediat dupa ce sedintele s-au terminat,mi-a spus foarte serioasa:
-Daca te vei gandi prea mult la acel incident pe care de fapt eu l-am trait psihic si tu fizic,s-ar putea sa uiti ca mai traiesti si ca ai un iubit care este gata sa moara pentru tine numai sa te stie fericita.Nu fi proasta,Angel!Traieste si nu lasa capul jos atunci cand oamenii comenteaza pe strada.Ei nu stiu ce inseaman sa treci prin asta si nu o vor face.Asculta-ma macar o data in viata si mergi mai departe.
Desi este de obicei serioasa si foarte apinsa cand vine vorba de vreo competitie,sora mea stie ce spune.Acest viol ne-a apropiat intr-un fel si m-a facut sa vad ca ea avea dreptate in unele cazuri: ma credeam de neatins.
Am plecat de la catedrala si sunt in masina cu cele doua.Ma uit pe geam gandindu-ma la cat de tare la batut Zayn pe Jack cand la intalnit pentru prima data dupa viol.Era de fata si Angie atunci pentru ca veneau de la scoala impreuna.Jack era cu amicii sai si a inceput sa faca misto de sormea,asa ca iubitul meu si-a iesit din minti.In timp ce el se ocupa de faptas,Angie i-a batut pe ceilalti trei pana cand le-a dat sangele pe gura.Tare,nu? Fac o echipa buna in orice caz.
-La ce te gandesti?ma intreaba mama uitandu-se la mine cu ajutorul oglinzii.
-La sotul sau,nu e evident?ii raspunde Angie razand strengareste.
-Ca tu nu te gandesti la Justin,comentez bosumflata.
-A vorbit cu el pana acum prin mesaje,o paraste mama razand cand sormea se face rosie la fata.
-Trebuie tu sa d-ai repede din gura,zice bosumflandu-se satena.
-Ce mai face cumnatul?o intreb zambind diabolic cand se face si mai rosie la fata.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanfictionO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...