Adevaratul chip al Angelicai partea a II-a

1.2K 45 10
                                    

    Deja saptamana in care trebuia sa stau acasa a trecut si eu ma voi intoarce la scoala.Psiholoaga ce se ocupa de noi ma enerveaza la culmea si imi pune intrebari fara raspuns pozitiv din partea mea.Mai trebuie s-o suport inca trei saptamani si gata.Scap de ea.

   Acum sunt in drum spre scoala,asteptand ca tata sa ma lase in fata liceului.In cele din urma opreste masina si eu cobor indreptandu-ma spre intrare.Merg foooarte incet pentru ca bandajele nu-mi permit sa merg mai repede si asta o sa imi atraga supararea profesorilor.

    In cele din urma ajung si in clasa dupa ce ma straduiesc sa nu imi fortez piciorul.Ma asez in banca si astept sa vina profa de romana.Am impresia ca asta e prima data cand ajung si eu la timp la ora.E un miracol!!!

    Pe usa intra Amelia imbracata ca de obicei foarte frumos si putin cam prea sexy pentru o tinuta de profesor si se aseaza la catedra.Incepe sa faca prezenta si cand ajunge la mine se opreste,se uita in sala,apoi spune:

-Domnisoara Tomson,ai ajuns mai devreme?!Asta e o minune.

-Ar trebui sa notati in calendar aceasta zi,doamna profesoara.

-Asa e.E prima data cand ajungi la ora mea la timp.

   A vrut sa treaca mai departe insa se opreste si se uita fix in ochii mei dupa care ma intreaba:

-Angelina ce mai face?

-La liceu,ii raspund nedumerita.De ce?

-Am auzit ca a patit ceva ingrozitor,zise accentund ultimul cuvant.Ca a fost violata,continua facandu-i pe cei din jur sa susoteasca.

   Am vrut sa sar la ea si s-o pocnesc dar m-am stapanit si am strans din dinti cat de tare am putut.Am tras aer adanc in piept apoi i-am spus zambind fals:

-Angelina este foarte bine si nu are nimic.Insa nu vad motivul pentru care ii purtati de grija.

-Vroiam sa stiu daca e bine caci o astfel de traire lasa urme adanci,imi raspunde dand pagina catalogului.

    Mai am putin si explodez dar ma abtin.Nimeni nu stia ca sormea a fost violata si nici n-aveam de gand sa las sa se afle caci asta ii va distruge sufletul dar acum nu mai pot face nimic.Toti o vor arata cu degetul si vor rade de ea.Sper doar sa nu faca ceva prostesc sau sa isi piarda mintile.

   Toata ora am fiert de nervi si atunci cand s-a sunat de iesire am plecat repede ca sa nu o lovesc.M-am dus direct in sala de sport si primul lucru pe care l-am facut a fost sa lovesc un sac de box cat de tare am putut.L-am mai lovit de trei ori dupa care m-am oprit si am vrut sa plec dar atunci observ ca profu' era acolo.

    A venit la mine,m-a studiat putin dupa care m-a intrebat:

-Ce-ai patit?

-Nimic.

-Angie,te cunosc si stiu ca ai ceva.Cine te-a suparat?

-Nu conteaza,spun dand sa plec insa m-a luat de mana si m-a intors cu fata la el.

-Uitate la mine si spune-mi cine te-a suparat,imi zise dar pe un ton poruncitor.

-Nimeni,ii raspund serioasa.Va rog sa ma scuzati dar trebuie sa ajung la urmatorea ora.

-Daca nu te-a suparat nimeni,de ce ai lovit atat de tare sacul ala?

-Pentru ca am nervi,spun iesind afara.

   M-am dus la dulap si mi-am luat cele trebuitoare pentru ora urmatoare.Am ajuns din pacate cu zece minute mai traziu asa ca am fost certata de profesorul de fizica inainte sa ma lase sa merg in banca.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum