Perspectiva Angelicai:
Dupa ce mi-a zis ca-i pare rau Justin a lesinat in bratele mele.Panicata si luata prin surprindere de aceasta reactie,l-am lungit pe pat apoi am fugit in camera copiilor.
Banuiesc ca adormisera caci atunci cand am dat navala in dormitorul lor dormeau dusi.
-Cait,ii spun ducandu-ma langa ea.
-Ce?mormaie mai mult adormita fata.
-Cum e doctorul trecut in mobilul tau?o intreb incercand sa-mi ascund agitatia si sa vorbesc calm.
-“Doc”.Da la ce-ti trebuie numarul lui?ma intreaba frecandu-se la ochi.
-Justin m-a rugat sa-l i-au ca el la sters din greseala,o mint managind-o pe cap.
-Ce idiot,spune intorcandu-se cu spatele la mine.Noapte buna!
-Noapte buna,spun luandu-i telefonul de pe dulapul de langa pat.
Am iesit din dormitorul lor si m-am intors la saten.I-am pus mana pe frunte si am vazut ca incepe sa friga.In timp ce dorme se pare ca are si halucinatii caci mormaie ceva nedeslusibil pentru mine.
Ii caut numarul barbatului si cand il gasesc il notez la mine in mobil apoi il sun.La al treile ton de apel se gandeste si el sa-mi raspunda.Cred ca l-am trezit din somn.
-Da,cine e?ma intreaba cascand.
Exact cum banuiam:l-am trezit!
-Doctore,sunt Angie Tomson,ii spun calma pentru moment.
-Ce s-a intamplat?ma intreaba de parca cineva ar fi aruncat o galeata de apa rece pe el.
-Justin a consumat niste droguri si alcool in seara asta si dupa ce-a facut baie a lesinat in bratele mele,ii povestesc simtind cum lacrimile cer sa se prelinga pe obraji.
-Idoitu’dracului!zise suparat barbatul.Acum unde e?
-L-am lungit pe pat si l-am acoperit cu un cearceaf.I-am pus mana pe frunte si vad ca a inceput sa friga.
-Nu te panica,stai calma c-o sa scape pramatia dracu’ neascultatoare,spuse nervos doctorul.A mai patit asta o data si i-a trecut,stai linistita.
-Ok.Puteti veni sa-l consultati?il intreb vazand ca Justin geme.
-Vin cat de repede pot.Imi i-au trusa medicala si ma sui in masina imediat.Te sun cand ajung aproape de voi,ma anunta vorbind calm.
-Bine,va astept.
Am inchis telefonul apoi i-am verificat din nou temperatura.Frige si mai tare.Nu stiu ce sa fac pana ajunge doctorul aici si mi-e teama sa nu fie prea traziu cand vine el.
Inima imi bate cu putere,lacrimile m-i se preling pe obraji si simt cum panica ma cuprinde in mrejele sale din ce in ce mai mult.Ma asez langa el pe pat si il mangai pe cap incercand sa ma calmez.
Cateva minute mai tarziu telefonul incepe sa-mi sune iar eu il i-au grabita si raspund.
-Angie,sunt aproape de voi,ma anunta barbatul calm.
-Cobor imediat domnule.
-Ok.Ne vedem curand,spune inchizand telefonul.
M-am dus in cea mai mare graba la parter si i-am deschis usa medicului.In fata mea apare barbatul imbracat cu pijamau si un halat de noapte pe deasupra cu papucii de casa in picioare.
-Buna scumpo,imi spune grabindu-se spre dormitorul pacientului.
-Buna doctore,ii spun urmandu-l.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanfictionO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...