Concursul

1.6K 44 9
                                    

     Intr-o zi voi muri din cauza sorami!!!!De cand am acceptat sa dansez cu ea in bar viata mea a luat-o razna!!! Toata scoala a aflat ca am dansat imbracata super sexy si ca l-am sarutat pe Justin la cererea publicului.Dar asta e doar o mica parte din toata povestea.

     Dupa sera aceea,urmatoarea zi la scoala a fost un adevart calvar pentru mine.Toti se uitau la mine ca la masini straine si susoteau cand treceam pe hol indreptandu-ma spre clasa.Dansul nostru a ajuns pe net si in telefoanele tuturor baietilor care ma priveau ca pe o partida buna.Unul dintre ei chiar mi-a marturisit in fata celorlalti elevi de pe hol ca ar vrea sa ma aiba in pat macar pentru o ora.

    Ciudat!!!L-am ignorat pe el cat si pe ceilalti baieti ce incercau sa ma seduca si am continuat sa-mi vad de treaba mea.Ce e si mai rau e ca profa de romana ma uraste si ca a inceput sa-mi faca zile fripte.La fiecare  ora ma ascult si ma scoate la tabla incercand sa ma umileasca pentru ca nu stiu ceva ce-ar trebui sa stiu.Norocul meu ca invat in fiecare seara altfel nu stiu ce m-as fi facut.

    Insa pot spune ca ce m-a uimit cel mai tare este faptul ca pana si directoarea a aflat de duminica seara.M-a chemat la ea in birou si m-a intrebat de ce nu i-am zis ca stiu sa dansez.Poftim???Eu nu sunt o buna dansatoare ci sormea!!Ea a facut coregrafia nu eu.Cireasa de pe tort a fost ce mi-a spus inainte sa plec:

-"Apropo,mi-a placut cand l-ai sarutat pe Justin.Atata pasiune intr-un sarut de-al lui n-am mai vazut niciodata.L-ai facut sa tremure si sa i se inmoaie genunchi.Bravo tie!!"

   Eu era ceva de genul:"CEEEEE????".Femeia asta uneori ma face sa cred ca nu e normala.Cum poti spune asa ceva cand stii bine ca n-ar fi trebuit sa fac chestia aia?Zau asa!

     In orice caz ma bucur ca ziua aceea a trecut.Acum trebuie sa ma concentrez la concursul ce ma asteapta.Da,sunt in ziua cea mare,zi in care am sa-l fac pe Sholem Cehov sa regrete ca m-a provocat la lupta.De-abia astept sa-i vad mutra bosumflata.

    Dar pana ajung sa-l inving,trebuie sa-mi i-au ramas bun de la familie.Ei nu pot merge anul acesta pentru ca nu au timp.Mama are o nunta la restaorant si tata trebuie sa repare o masina pana maine.Cat despre sormea...Ea nu merge pentru ca are inatalnire cu Zayn.Da,asa e.Sunt impreuna.Acel sarut a aprins ceva in ei si acum...Nu mai e nevoie sa va explic ca va d-ati si singuri seama ce vreau sa spun.

-Sa ai grija de tine scumpo,imi spune mama sarutandu-ma pentru a suta oara.

-Mama,nu plec la razboi ci la un concurs banal,ii spun stergand rujul de pe obraji.

-La cum te stiu eu pe tine orice concurs este un razboi,comenta tata sarutandu-ma pe frunte.Sa ai grija de ea Justin.

-Fiti sigur de asta domnule,spune el zambind.N-am sa-mi i-au ochii de la ea.

-Ai grija ce spui amice,il avertiza sormea.Cu ea nu e de gluma cand vine vorba despre acest concurs.Nu stii de ce e in stare Angelica si ce poate face.

-Crede-ma am ajuns s-o cunosc foarte bine.

-Ba nu,nu o cunosti,il contrazise ea.Ai sa vezi o noua parte a ei in curand.

-Ati terminat de discutat pe seama mea?ii i-au la zor enervandu-ma.Ar trebui sa plecam asa ca...Pa!le spun simplu urcandu-ma in masina.

-La revedere,le spune Justin urcand la volan.

   A pornit motorul si s-a indreptat spre soseau ce ne ducea direct la autostrada.De acolo urma sa mergem pana la munte in statiunea ce se tinea concursul.Odata ajunsi acolo ne duceam in apartamentul nostru in care vom sta pe tot parcursul concursului.De obicei dureaza doua zile si trei nopti.

    De-abia astept sa ajungem si sa-l bag pe profu'cu capul in zapada si sa ma lupt si cu prietenii mei de care mi-e foarte dor.Nu i-am mai vazut de anul trecut si mor de nerabdare sa-i vad.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum