Schimbarea partea a III-a

1.7K 48 5
                                    

   Schimbarea partea a III-a

-Bine,aprob excitata de sarutarile sale.

    Ma aplec putin si ma sprijin cu mainile de geamul cabinei de dus.In secunda urmatoare simt organul baiatului cum trece periculos de aproape de vaginul meu frecandu-se usor de el.Fara sa vreau am scos un tipat scurt pe care l-am inabusit imediat.

  Justin imi cuprinse soldurile cu mainile sale puternice si continua sa faca miscari super excitante de dute-vino frecandu-si masculinitatea de zona mea fierbinte.

   Tot facand asta,sfarcurile mele s-au intarit iar eu simteam ca mor de placere.Ce ma ingrozeste este faptul ca IMI PLACE si ca mi-a trezit o dorinta incredibil de puternica si mistuitoare de al simti in mine.Incep sa gem fara sa-mi d-au seama si sa strang din pumn cand realizez ca nu ma mai pot abtine multa vreme.

   Ca si mine,satenul geme de nu mai poate iar erectia lui e incredibil de mare.Mareste intensitatea cu care face miscarile smulgandu-mi gemete de placere nebuna.

    Niciodata in viata mea n-am simtit nevoia atat de arzatoare de a-l vrea,de al dori in halul asta.

-Jus...tin,ma balbai gemand.Aaah!Mmm!

-Inca putin iubit-o,imi zise el vizibil excitat de aceasta atingere.

-Eu...nu mai pot...

    In secunda imediat urmatoare am simtit cum ceva se prelinge pe organul baiatului secatuindu-ma de toata puterea ce-o mai aveam in mine.Tot atunci se elibera si Justin gemand de mama focului.

   M-am aplecat rusinata si rosie toata la fata astupandu-mi chipul cu palmele in vreme ce orgasmul continua sa ma oboseasca de tot.Am stat acolo nemiscata cateva minute gandindu-ma la cat de idioata pot fi si la cat de usor de manipulat sunt.

  Nu-mi vine a crede ca eu,cea care d-au cu baietii la concursurile sportive ce include luptele unu la unu si care ma bat parte in parte cu paznicii care ma enerveaza,sunt atat de slaba in fata LUI.

   Nu inteleg ce are EL de ma inmoi atat de repede sub atingerea sa.Parca toata forta ce-o am in mine ma paraseste cand buzele lui se unesc cu ale mele iar atunci cand ma atinge cu mainile sale tatuate si protectoare ma simt de parca as fi cea mai slaba persoana din lume.

    De ce se intampla asta cu mine?Si mai presus de toate,de ce EL?De ce profesorul meu de sport?

    Toate aceste intrebari ma scot din minti si ma fac sa o i-au razna.Sirul gandurilor imi este interupt de cel care mi la pricinuieste:Justin.

-Angie,esti bine?ma intreaba aplecandu-se langa mine.

-Lasa-ma in pace,mormai continuand sa-mi astup fata cu palmele.

-De ce iti acoperi fata?ma intreaba punandu-si mana pe umarul meu.

    Mii de fiori m-au trecut in momentul acela facand ca pielea sa m-i se furnice toata.

-Lasa-ma,ii cer incapatanata.

-Angie,ce ai?ma intreaba intorcandu-ma cu fata la el.

    Atunci mainile imi dezgolesc chipul rosu precum focul iar barbatul imi intalneste ochii in care se citeste clar rusinea.

    Ma studiaza o clipa apoi ma ia in brate lipindu-ma de el.Ma magaie pe par si imi spune in soapta la ureche:

-Stai calma ca totul va fi bine.

-Dar...Dar...

-Sssst!Nu te mai gandi la nimic ci doar lasa-te purtata de sentimente,ma sfatui uitandu-se in ochii mei.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum