-Angelica!Angelica!!se aude cineva strigandu-ma.
Ma uit in spate si-l vad pe Zain venind fuga spre mine.Cand ma ajunge din urma,se sprijina de mine apoi imi spune:
-Strig la tine de ceva timp si de-abia acum ma auzi.
-Scuze,doar ca ma gandeam la olimpiada de la franceza,ma scuz eu.Ce mai faci?
-Bine.Angie...crezi ca putem merge la un film mai tarziu?ma intreaba nesigur de el.
In
-Sigur.Doar ca va trebui sa astepti pana cand termin antrenamentul la sport.Am intrecere in iarna,il anunt indreptandu-ma spre usa principala a liceului.N-am apucat sa fac un pas,ca altcineva ma striga.Cand ma intorc cu fata la cel ce ma striga,ghiciti peste cine dau?Profu'de sport.Atat eu cat si amicul meu,am luat pozitia de drepti si am zis:
-Buna ziua,domn'profesor!
-Buna ziua!ne spune el serios.Domnisoara Tomson,pot vorbi cu tine in particular?ma intreaba uitandu-se la Zain.
-Vin pe la 19?ma intreaba el curios.
-Sigur,ii raspund vesela.Ne vedem la ora!
-Pa.Buna ziua!zice brunetul plecand.
-La revedere!ii spune profu' asteptand sa se indeparteze.
Dupa ce colegul meu se indeparteaza indeajuns,acesta se uita la mine si imi spune:
-Caitlin vrea numarul tau de telefon.
-Atunci notati-l,ii spun simplu.
Scoate telefonul din buzunar si asteapta ca sa-i spun numarul.Incep sa-i insir numerele,dupa care-l intreb unde se tin pregatirile pentru intrecerea din iarna.
-In sala de sport de pe stadionul din centru.Vin eu si te i-au,ma anunta plecand.
-Dar pot ajunge si singura,spun serioasa.
-N-am inceredere in cei de pe strada.Nu vreau ca sa te opreasca cineva pe drum si sa nu mai ajungi la antrenament,imi explica deschizand usa.
-Ok,il aprob stiind ca nu ma pot impotrivi,caci este superiorul meu.
Am inceput sa merg linistita spre clasa cand,dintr-o data telefonul incepe sa-mi vibreze.Il scot uimita din buzunar si ma uit la el.Un numar pe care nu-l cunosc mi-a trimis un mesaj.Il deschid si raman cu gura cascata.Era de la El.
"Sambata seara a fost superb.Cina a picat bine,mai ales ca am ajuns sa-ti cunosc familia mai bine.Caitiln s-a simtit dupa mult timp bine si chiar i-a placut de tine.Asta e numarul meu in caz ca vrei sa vin sa te salvez.
Justin."
Daca pun mana pe el,il omor!!!Daca vede cineva mesajul sau imi vede numarul in telefonul sau?Ii salvez numarul si sterg imediat mesajul,ca sormea sa nu dea de el.Ma uit la ceas si vad ca ora mai are putin si incepe.O i-au la fuga pe holul mare si incerc sa ajung in clasa inaintea profesoarei,numai ca ajung odata cu ea.
-Ai ajuns aproape la timp,spune profesoara zambind.
-Buna dimineata,doamna Tamilson!
-Buna,Angelica!Ma bucur ca ai ajuns la timp.
-Si eu,spun asezandu-ma la locul meu.
Ora incepe si se termina mai repede decat mi-as fi putut inchipui.Cam pe la jumatatea zilei,o fata vine la ora de romana si ii spune doamnei profesoare ca sunt chemata de doamna directoare,in biroul sau,imediat.
-Se pare ca si cei cuminti mai fac nazbatii,spune ea glumeata.Te poti duce domnisoara Tomson.
-Va multumesc,zic iesind din clasa.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanficO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...