Capitolul 1

1.6K 61 0
                                    


Angie

-Aminteste-mi din nou pentru ce sunt aici?o intreb pe sora mea privind-o plictisita.

- Am venit sa ne distram, raspunde zambind ca si cum n-ar fii mare scofala.
- Cine a zis ca eu vreau sa fiu aici?intreb arcuind o spranceana suparata la ea.
- Oh, hainde, Angie!zice luandu-ma de mana. Va fii amuzant! Stii cat de mult imi place cand baietii se ciocnesc de tine si pe mine ma au in fata si devin confunzi!
- Stiu, dar mie nu-mi place, o anunt eliberandu-mi mana. Ma duc acasa!zic intorcandu-ma sa plec.
- Nu poti, zice facandu-ma sa ma opresc.
Ma intorc cu fata la ea si o intreb din priviri care ar fii motivul ce ma impiedica sa fac asta. Beneficiul de a avea sora geamana:nu am nevoie de cuvinte întotdeauna.
Ofteaza resemanata si imi spune uitandu-se in ochii mei intunecati:
- Daca tu pleci, trebuie sa vin cu tine.
Clipesc de mai multe ori la rand, arcuind spranceana, ceea ce-i da de inteles ca astept continuarea explicatiei.
- Conditia mamei, recunoaste in cele din urma bosumflandu-se.
- Asa mai vii de acasa, zic zambind strengareste. Si...?
- Câteodată stau si ma intreb care dintre noi este cu adevarat cea rea si manipulanta, stii ?raspunde incruntandu-se la mine. Ce vrei?
- Nimic, spun ridicand din umeri. Ce-mi oferi la schimb?o intreb ranjind diabolic.
- Te urasc!zice trecandu-si bratul drept pe dupa gatul meu. Dar esti sora mea si imi place cand esti rea! Ma gandesc eu la ceva si ma revansez, bine?intreaba stiind ca sunt greu de convins.
- Okey, o aprob oftand.
-Sa inceapa distracția!spune zambind larg.
Am mers la prietenii sai si i-am salutat, ea aruncându-se in bratele iubitului sau secret. Mama si tata nu ar fii de acord cu relatia lor,nu din vina varstei sale ci datorita faptului ca este mai mare decat ea cu vreo opt ani.
Cu toate ca este un adult pe picioarele sale,are o reputatie mai proasta ,una care spune ca si-a parasit fosta iubita cand era insarcinata in trei luni. El sustine ca nu este copilul sau si ca tipa ia fost infidela,dar ceva imi spune ca nu e asa.
Nici nu s-a asezat bine langa el,ca a si sarutat-o pasional,atragand privirile tuturor.Eu una m-am zbarlit la vederea acelui gest animalic si primitiv.Nu ma intelegeti gresit, imi plac sarutarile pasionale, dar nu in public. Imi pare un gest de prost gust si vulgar.
M-am asezt cat mai departe de ei pe canapea, trecandu-mi mana prin parul lung si ondulat. Va fii o seara lunga si plictisitoare...
- Hei, Angie!aud brusc pe cineva vorbind cu mine.
Ma uit uimita in jur si intalnesc ochii negrii ai bad boy-ului din gasca sora-mii, Zayn Lawrence. Se asezase mai aproape de mine, cu bratul sprijinit de spatarul canapelei, pana in spatele meu.
Dupa privirea ce-o avea, bause ceva pana sa ajungem noi si acum se multumea cu orice fata care ii credea vrajeala ieftina.
- Buna, Zayn!ii raspund politicoasa, schitand un zambet cat se poate de natural.
- Bei ceva?ma intreaba umezindu-si buzele in timp ce se uita la ale mele.
- Mersi, dar nu, raspund devenind serioasa. Nu vreau sa pierd din luciul rujului cu care m-am dat.
- Pai, in cazul acesta, eu zic sa-l stergem de tot sa nu mai fie o problema, imi propune apropiindu-se de mine sa ma sarute.
- Nici sa nu te gandesti!ii spun acoperindu-i fața cu palma. Cauta pe altcineva care sa-ti imprumute rujul ei,adaug ridicandu-ma de pe canapea. Vrea cineva ceva de baut?intreb curioasa.
- Credeam ca nu mai intrebi, zice una din prietenele sora-mii razand.
Am schitat un zâmbet rapid si am asculatat preferintele tuturor, apoi m-am indreptat spre bar. Mi-am facut loc printre dansatorii de pe ring, evitand sa fiu pipaita, uitandu-ma fix spre barmanita obosita deja.
I-am dat comanda destul de lunga, uimind-o probabil ca am retinut toate bauturile si preferintele de servire. Am asteptat sa imi fie pregatita comanda, cand unul dintre ospatari ma bate usor pe umar si imi spune asezand un cocktail in fata mea:
- Domnul de la masa VIP te saluta si spera sa ai o seara buna.
- Care masa?intreb luand paharul in mana.
- Cea de la balcon, prima de langa Dj, zice plecand.
Vreau sa ma uit dupa acest domn binefacator, insa ospatarul se intoarce si adauga:
- In caz ca te plictisesti alaturi de prietenii surorii tale, te asteapta sus la o discutie in privat.
- Aha!zic umezindu-mi buzele usor si senzual, fiind constienta ca ma priveste. Am inteles!
Am luat paharul si m-am uitat in directia lui, privirile noastre întâlnindu-se. Mi-a zambit larg, facandu-mi cu ochiul apoi și-a plecat capul in semn de salut.
Am zambit la randul meu, salutandu-l in acelasi mod, am luat o gura din cocktail si mi-am vazut de treaba mea.
Cand mi-a venit comanda, am luat tava si am pornit spre masa noastra. Acolo i-am gasit barfind si sărutându-se, unii dintre ei fiind pe ringul de dans. Printre ei si soră-mea cu iubitul sau matur.
Toatal indiferenta, mi-am luat bautura comandata si m-am facut comoda, asteptand sa treaca seara mai repede.Cred ca voi trage si un pui de somn pana plecam,cine stie.
Într-un tarziu am ramas singura pe canapea, bucurandu-ma de "linistea" binemeritata,cand cineva imi strica acea bucurie așezându-se langa mine.Nu i-am dat importanta,crezand ca este doar un prieten de-al lui Angel,insa m-am inselat.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum