PERSPECTIVA AUTOAREI
Cu o zi in urma,asta dupa ce fericitul cuplu a parasit spitalul,doctorul ginecolog scoate mobilul din buzunar si o suna pe Ramona,sperand ca va fi rasplatit in natura.
-"Da,Ricardo!"raspunde ea pe un ton plictisit.
-Buna,Mona!zice acesta vesel.
-"Ce vrei?"il intreaba ea rece."Si spune repede ca am treaba",adauga serioasa.
-Vroiam doar sa te anunt ca iubitelul tau drag tocmai a parasit spitalul. Se pare ca Angie este insarcinata in doua luni,ii spune jucandu-se cu pixul pe masa.
-"Ce-ai zis?"intreaba pe un ton rastit. "Ai zis ce m-i se pare mie ca ai zis?"
-Da,scumpo,am zis ca este gravida cu mostenitorul lui Bieber!ii confirma acesta serios. Stii,ma intrebam daca ai vrea sa luam...Alo?
Apelul fusese inchis de bruneta,lucru care ii dadea de inteles ca este suparata. Nu avea nicio sansa sa obtina o intalnire cu ea in situatia asta.
Resemnat,ofteaza profund si isi vede de treaba sa,consultand alti pacienti.
In tot acest timp,bruneta trantea obiectele din casa,tipand de nervi. Era foarte furioasa si ii venea sa omoare pe cineva chiar atunci,pe loc.
Daca din intamplare o avea pe Angelica in fata ochilor sai,sigur ii tragea un glont in cap. Ar fi dat orice sa puna mana pe ea si sa-i rupa gatul. S-o chinuie ca ia luat locul si ca din vina ei Justin nu se mai uita la ea.
Acum urma sa-i nasca copilul, ceea ce n-ar fi acceptat niciodata. Nu avea de gand sa-si strice silueta sau sa nasca. Nasterile te deformau si asta nu-i placea. Ii era frica de asa ceva.
-La dracu'cu Angelica Tomson!tipa aruncand o vaza in perete.
-Ce ai,Mona?o intreaba cel la care statea,Marco.
-Draci!ii raspunde pe un ton rastit.
-Si asta inseamna ca trebuie sa-mi distrugi casa?o intreaba pe un ton calm,enervand-o mai tare. Uite ce dezastru ai facut aici! Cine crezi ca aduna mizeria asta,tu?
-Cheama o menajera,nu-mi pasa!spune plina de nervi,gesticuland. Lasa-ma in pace acum!
-Ce ai patit?o intreaba adunand florile de pe jos.
-M-a sunat Ricardo si mi-a spus ca Bieber are un copil cu mucoasa aia!
-Si asa trebuie sa reactionezi? Nu-i de mirare ca Frederik ti-a dat papucii,zice atingandu-i nervii rau de tot.
-Du-te dracu!ii spune asezandu-se pe fotoliu nervoasa. Acum ce fac?
-Gasesti tu o solutie,nu-mi fac griji!zice el nepasator. Acum suna la o firma de curatenie sau fa curat aici,adauga serios.
Femeia ridica mana dreapta si-i arata degetul mijlociu,facandu-l sa dea din cap dezaprobator.
-Hai sa reformulez!zice intorcandu-se cu spatele la ea. Faci curat aici sau iesi dracu din casa mea. Nu sunt obligat sa te tin aici de vreme ce nu mai ai nicio treaba cu Frederik.
Bombanind cateva injuraturi la adresa lui Marco si-a prietenului sau nesuferit,Frederik,se apuca sa stranga mizeria facuta. Nu avea bani ca sa mearga in alt loc si nici nu-si permitea sa stea cu chirie la vreun hotel.
Ca si Justin,Frederik a renuntat la ea pentru alta,lasand-o pe strazi si fara bani. A venit inapoi la Justin crezand ca el a asteptat-o,stiind sigur ca era topit dupa ea si ca nu putea trece usor peste despartirea lor. Fusese prima cu care si-a tras-o si tot prima care i-a supt-o,deci avea alte asteptari.
Spre marea ei surprindere,cand a ajuns in oras,a descoperit ca Justin are o iubita,o eleva din liceul la care se ducea ca sa piarda timpul si sa isi revina din depresie. Nu era mare lucru de capul ei,dupa parerea sa,dar a reusit sa-l faca pe Bieber s-o uite.
Cu toate acestea,n-a renuntat la dorinta ei de a-l face pe Bieber al ei. A insistat doar o data si a vazut ca inca are efect asupra lui,deci nu renunta. Putea sa-l determine sa devina al ei din nou,trebuia doar sa scape de Angie.
-Daca n-ar fi fost mucoasa aia,eu acum...
In clipa aceea ii vine o idee minunata,una care o putea scapa de Angie si il facea pe Justin al ei. Dupa ce arunca gunoiul,se aseaza pe scaun si isi impreuneaza degetele sub barbie,gandind fiecare detaliu al planului sau. Urma s-o faca pe satena sa dispara si pe barbat sa fie din nou al ei,demonstrandu-i ca este mai buna decat fosta lui eleva.
Cand planul a fost gata,a scos telefonul din buzunar si a sunat cateva persoane,punand planul in miscare.
-Asa!zice multumita de sine. Acum nu va mai fii decat o singura treaba de facut si gata! Bieber va fii al meu din nou,spune razand diabolic,lucindu-i ochii de rautate.
-Stii,daca nu ai fii atat de ticaloasa si ai accepta infrangerea,devenind loiala unui barbat si nu banilor sai,cred ca mi-ar fii placut sa am o relatie cu tine,ii zice barbatul aparand brusc in usa.
Bruneta se uita la el o clipa,dupa care ii spune serioasa:
-Cu toate ca esti frumos si ai o multime de bani,nu ma atragi,ceea ce este uimitor. Nu inteleg de ce nu ma atragi in niciun fel,dar este pacat ca nu stai cu o femeie in casa asta uriasa,adauga gesticuland.
-Daca aveam pe cineva in viata mea,nu mai erai aici,Mona!ii spune intorcandu-se cu spatele la ea. Si nu am pe nimeni pentru ca nu vreau lipitori ca tine langa mine. Sincer,as prefera una ca Angelica,una care stiu sigur ca este doar a mea.
-Mda...Ce sa-ti povestec....Cu totii suntem topiti dupa versiuni ale Angelicai.
Barbatul incepe si rade cu pofta,stiind ca a reusit s-o calce pe nervi. In cateva ore,primeste un apel de la cel desemnat cu rapirea satenei. Afland vestile bune,se pregateste pentru plimbare si pleaca zambind toata spre hotelul la care o tineau ostatica.
Conduce pana acolo cu entuziasm,fiind nerabdatoare s-o vada plangand si implorand pe Angie pentru viata ei si-a copilului lor. Cand ajunge la destinatie,un hotel de cinci stele,parcheaza din drift si ii arunca cheile lacheului,intrand in hotel. Urca la etajul stiut de ea si se opreste doar in fata camerei cu pricina.
Ciocane de trei ori,apoi un barbat inalt si musculos ii deschide usa.
-Unde este?intreaba trecand pe langa el ca si cum ar fii doar un nimeni.
-In dormitor,insa avem ceva probleme cu ea,ii zice acesta putin nervos. Stia ca bruneta isi iesea repede din fire si nu vroia sa riste s-o enerveze. Era foarte impredictibila in astfel de momente.
-Ce probleme poti avea cu o pustoaica?il intreaba inainte ca usa de la dormitor sa se tranteasca de perete cu forta.
Pe ea iese Angie nervoasa si cu pumnii stransi,sufland greu. Era obosita,dar nu pentru ca luptase,ci din vina sarcinii. Nici ea nu intelegea de ce obosise atat de repede. In mod normal lupta ore intregi fara sa simta ceva,dar acum nu mai putea sa rasufle.
-Tu!zice tanara incruntandu-se toata. Deci mana ta este in spatele lor,constata apropiindu-se amenintator de ea.
-Ce stai acolo?se ia bruneta de barbat. Prinde-o!
-Doar incearca!il provoaca satena pregatindu-se de incaierare.
Daca inainte sarea ca nebuna la bataie,fara a-i pasa ca este lovita in abdomen,chiar daca vroia sau nu era constienta de asta,incerca pe tot posibilul sa nu fie lovita in el. Considerand acest lucru o slabiciune,inamicul sau tintea doar acolo,lucru care o enerva.
S-a jucat in felul acela o vreme,evitandu-i loviturile,dar pana la urma a riscat si a atacat fara retinere. Din trei miscari ia rupt bratul si cu inca doua la lasat inconstient,trecand fulgerator la bruneta.
Ii infige mana in par si da cu ea de perete,facandu-i o rana la cap. O mai loveste de doua ori cu piciorul in abdomen,asigurandu-se ca va fii vanata mai tarziu acolo,dupa care vrea s-o termine de tot,dar aceasta o impusca in picior.
-Aaaaah!!!tipa satena cazand in genunchi. Gaah!striga strangand din maxilar.
-Am crezut ca nu vei opune prea multa rezistenta de vreme ce esti gravida,dar vad ca esti mult mai capoasa decat atat,spune bruneta ridicandu-se cu greu in picioare. Da-mi un motiv sa te las in viata!ii cere stergandu-se la gura de sange.
-Crezi ca mi-e frica de tine?o intreaba satena serioasa. Esti doar o lasa care se teme sa puna mana si sa se tranteasca cu inamicul,luptand pe bune,nu ascunzandu-se in spatele unei matahale!ii spune plina de dispret tanara.
-Pana la urma cred ca n-am sa te mai tin in viata si-am sa te omor,santajandu-l astfel pe Justin,fara ca el sa stie ca nu mai esti pe aici de mult,zice bruneta pregatindu-se sa traga.
-Daca faci asta,Bieber o sa afle mai repede decat iti poti tu inchipui,o anunta Marco aprinzandu-si o tigara. Pe langa asta,poarta si copilul lui,deci o sa se asigure ca mori desfigurata.
-Tu ce cauti aici?il ia la mana aceasta incruntandu-se. Si nu-mi spui tu mie ce sa fac!
-Am venit s-o vad pe Angelica Tomson,nu sa te ajut pe tine,ii spune indreptandu-se spre satena. Eram curios cum arata femeia care este mai buna decat tine,adauga zambind rautacios.
Tanara il privea banuitoare si ar fi vrut sa-l pocneasca,dar o durea prea tare piciorul. El in schimb,o studia atent si ii privea fiecare detaliu al corpului care iesea sau nu in evidenta. Devenise fascinat de ea si intelegea de ce Bieber o placea.
Cu toate ca nu stia nimic despre ea,putea sa-si dea seama ce fel de persoana este doar privindu-i trupul. Era expert in cititul oamenilor dupa aparentele lor.
Privirea ei tenace ii dadu de inteles ca nu este un inamic slab si ca Ramona n-o sa castige de data asta. Angelica urma sa-i puna capac. Un nas la care nu se astepta sa apara vreodata si nu era un barbat,dupa credea el ca va fii.
-Esti foare draguta,domna Bieber!ii spune luand-o prin surprindere,facand-o sa roseasca putin. Daca nu te superi,am sa te duc in camera ta si o sa-ti tratez rana facuta de aceasta femeie irascibila,adauga luand-o deja pe sus.
-Hei!exclama tanara incruntata. Ce ai impresia ca faci?
-Nu vreau decat sa te ajut,ii explica mergand cu ea in camera din care satena iesise. Daca nu oprim hemoragia,ii vei face rau copilului si nu cred ca vrei asta,nu?ii spune atingand-o unde conta.
-Bine...
-Ce ai impresia ca faci cu scarba asta?striga Ramona la el nervoasa. Vrei sa te omor si pe tine o data cu ea?adauga insa in secunda urmatoare regreta ce-a spus.
Marco era in fata ei,inca tinand-o pe Angie in brate,dar avand una dintre maini in gatul brunetei.
-Joacate cu copii de seama ta,nu cu veterani,o avertizeaza acesta serios.
Dupa ce o pune pe Angie jos,merge la baie si ia trusa de prim ajutor. Cand se intoarce in dormitor,vede ca bruneta avea pistolul indreptat spre satena,pregatita s-o ucida.
-Inceteaza cu tampeniile inainte sa fie cineva cu adevarat mort,ii spune mergand langa Angie.
-Care este problema ta? De ce te tot bagi?il intreaba simtind ca-i plesneste o vana de pe tampla de nervi.
-Nu ma bag,ci doar o tratez pe Angelica. Un glont in picior si sangerarea excesiva ii poate face rau atat ei,cat si sarcinii sale. Daca ea pierde copilul,sunt mai mult decat sigur c-o sa aibe grija sa nu mori usor,zice zambind strengareste,privind-o pe satena pe sub gene.
-De data asta scapi,insa data viitoare nu va mai fii Marco aici ca sa te salveze!o ameninta pe tanara bruneta printre dintii inclestati.
-Cu sau fara el aici, am sa te desfigurez cu prima ocazie pe care o am!ii zice satena uitandu-se in ochii ei sfidatoare. Gaaaah!exclama cand Marco baga penseta dupa glont. Ma doare!tipa la el nervoasa, ducand mainile spre rana.
-Stiam asta, ii raspunde chicotind. Si o sa doara si mai tare cand am sa te dezinfectez si-o sa te cos, ii spune turnand deja alcool pe rana.
Dorindu-si sa nu ii dea satisfactie ca o doare, strange din maxilar si face patura de pe pat gem in pumn, dandu-i lacrimile. Cu toate eforturile ei de a se abtine, atunci cand a bagat acul, un mic geamat ia parasit gura,clipa in care barbatul s-a uitat la ea.
-Imi pare rau, dar trebuie sa fac asta, altfel rana nu se inchide,ii zice serios. Te rog sa suporti pentru binele copilului tau.
-Doar fa-o odata!spune fata strangand mai tare de patura.
-Ce femeie curajoasa are Bieber,spune facand-o sa se incrunte. Parca sunt gelos pe el putin, adauga zambind strengareste.
-Ce vrei sa spui cu asta?se ia Ramona de el suparata. Adica eu nu sunt curajoasa? Nu am tupeu?
-Oi avea, dar nu esti femeia lui Justin!ii raspunde Angie printre gemetele de durere.
-Mai deschide gura o data si te impusc!o ameninta bruneta printre dintii inclestati de nervi.
-Ar fii mai bine sa pleci!o sfatuieste Marco terminand de cusut rana. Parca aveai si alta treaba, ii aminteste taind ata cu dintii.
Cand face asta, femeia ii fotografiaza, sa aibe dovada clara ca Angie este la ea. Dupa ce face asta, se intoarce pe calcaie si iese din camera.
Ramas singur cu satena, duce trusa la loc si se intoarce sa vada ce face iubita lui Bieber. Spre surprinderea sa, tanara era in picioare, pregatindu-se sa iasa afara si sa se bata din nou cu rapitorii sai. Cand o vede, il bufneste rasul, ceea ce o face sa tresare.
-Tu chiar nu poti sta locului, nu?o intreaba asezandu-se pe pat. De ce nu astepti sa se vindece rana si dupa aceea te bati cu ei?
-Pentru ca vreau sa ma intorc acasa!ii raspunde nervoasa. Am lasat-o pe Caitlin singura si nu stie unde sunt. Iti poti si tu inchipuii cat de ingrijorata este,nu?
-Pentru binele tau, stai locului si nu te pune cu ei acum. Ai noroc ca nu vin peste tine sa se razbune,ii zice acesta serios.
-Si sa inteleg ca nu fac asta pentru ca esti tu aici?il intreaba resemnandu-se.
-Posibil,nu neg nimic, spune intinzandu-se pe pat. Cum se face ca ai fost prinsa atat de repede?o intreaba curios. Au intrat peste tine in casa?adauga admirandu-i pijamaua sexy.
Purta o rochita de noapte rosie, usor transparenta si lejera. Ii statea foarte bine si chiar o avantaja,dandu-i barbatului ceva idei perverse. Se abtinea sa nu ii faca nimic, gandindu-se este insarcinata si ca nici lui nu i-ar fi convenit ca altul sa-i atinga sotia gravida.
-Nu, am iesit dupa Justin sa-l conduc si cand am vrut sa ma intorc, m-a oprit una ditre gorile, ii explica imbufnata. Inainte sa pot reactiona, a venit altul prin spate si m-au luat pe sus.
-Au avut ceva curaj sa te ia direct de acasa. Asta inseamna ca Ramona le-a facut promisiuni mari, spune stand pe ganduri.
-Probabil ii plateste in natura, isi da tanara cu parerea asezandu-se langa el.
-Nu ti-e teama de mine?o intreaba uitandu-se la ea de jos. Daca voi incerca sa te abuzez?
-Ai fi facut-o de cand am ramas singuri, ii raspunde serioasa. De ce m-ai salvat?il intreaba uitandu-se in ochii lui verzi.
Barbatul incepe si rade, ridicandu-se in capul oaselor. Dupa ce se opreste din ras, se uita la ea si-i spune:
-Ar fii un mare pacat s-o las pe doamna Bieber sa moara.
-Nu ma lua pe mine cu prostii din astea!maraie satena la el. Esti prieten cu acea femeie, deci m-ar surprinde sa ai un motiv cinstit! Ce vrei de la mine?
-Ai o minte ascutita, draga mea, insa gresesti in priviinta mea, o anunta zambind. Nu sunt prieten cu Ramona, ci cu fostul ei iubit,Frederik,cel cu care la inselat pe Bieber, ii explica oftand.
-Si de ce m-ai ajuta pe mine daca esti prietenul lui?zice arcuind o spranceana intrebator.
-Pentru ca nu vreau sa patesti ceva,spune uitandu-se in ochii ei serios.
-De ce?insista tanara.
-Hahaha!rade brunetul cu pofta. Esti foarte capoasa, stiai? Ei bine, iti voi povestii motivul meu, insa trebuie sa-mi promiti ca ramane intre noi si ca vei fii o femeie desteapta!zice devenind serios.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanfictionO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...