Angel-Scuipa tot sau îi zic lu sorămea că o placi!îl șantajez sprijinindu-ma de spatele sau.
-Ce te face să crezi că am ceva?se apără făcând pe durul.
-De când ai fost la noi in seara aceea,vă purtați amândoi ciudat. Angie te evita și are momente când se înroșește în obraji,iar tu te alegi cu o erecție zdravănă. Ce ar trebui să înțeleg din asta?îl întreb gesticulând cu toate că nu mă vede.
-Ce vrei,oricum vei fii departe de adevăr,spune aprinzandu-si o țigară.
-Cumva ați făcut-o pe canapea?întreb șocată de obrăznicia lor când eu sufeream sus in dormitor. Nerușinaților! Eu aveam inima frântă și voi v-ați tras-o ?
Reacția lui de înecare cu fum și tusea de după îmi spune că am lovit unde trebuie,dar nu în totalitate. Daca ar fi facut asta,Angie nu venea la mine. S-ar fii lipit de el și nu l-ar fii lăsat să plece de dimineață.
-Deci?insist lovindu-l cu capul in spate.
-Am descoperit că doarme fara lenjerie intimă și aproape am cedat în fața tentației,spune trăgând un fum zdravăn din țigară.
-Pe bune?exclam entuziasmata. Și nu ai încercat nimic mai mult? Un cedat?
-Nu, recunoaște dezamagindu-ma. Înainte să fac acea descoperire, am vrut so sărut în bucătărie,dar avea o privire ucigașă,spune zâmbind ștrengărește. Dacă am văzut că nu are chef de jocul meu,plus că cineva aici de față jelea îngropată în paturi,am renunțat.
-Aha! Sigur te-ai gândit la mine în momentul ăla,îl aprob ironică.
-Am lăsat-o so ia înainte pe scară și când m-am uitat la fundul ei...am văzut fructul interzis,încheie înghițind în sec. Mi-a trebuit toată stăpânirea de sine să nu faci o prostie și să nu cedez,Angel!zice vizibil afectat de acea întâmplare.
-Stii că nu ai fii apucat sa-ti desfaci șlițul pantalonilor și ar fii dat cu tine peste balustrada,nu?îl întreb înțelegând purtarea lor.
-Ma distrus,Angel!spune terminand de fumat. De atunci o tot visez și revăd mereu și mereu faza aia, că nu mai adaug că astăzi am văzut-o înainte de ora de sport aplecată pe hol!
-Ce dracu făcea apleacă pe hol?întreb nedumerită.
-Isi lega un șiret și știi cum sunt pantalonii de sport,nu?mă întreabă intorcand capul spre mine.
-Mi-e milă de tine,omule! Serios acum,de ce nu ii spui ce simți?
-De parcă m-ar crede,comentează morocănos. Angie nici nu m-ar lua în serios dacă ii cer să mărgă la o înghețată cu mine,dar să-mi creadă sentimentele!
-Ceva îmi spune că te va crede,spun având o bănuială vaga. Și știu și cum sa te ajut,dar va trebui să mai aștepți până mâine seară.
-Si de ce faci asta?se interesează bănuitor.
-Daca nu vrei sa ii spui soramii ce simți,te pot ajuta în alt mod sa scapi de erecția aia,îl anunț întinzând mâna spre șlițul sau.
Mă prinde de ea înainte să primească, ți-oferindu-mi cea mai rău prevestitoare privind pe care am văzut-o la el până acum. Râzând cu poftă,mă ridic de lângă el și îi zic ciufulindu-l:
-Vezi? Doar pe ea o lași să te atingă,nu?
-Am încercat zilele astea și cu altele, dar nu are efect. Imediat ce mă gândesc la Angie sunt erect din nou,oricât de mult mi-aș da drumul.
L-am împins cu spatele de bancă și i-am pus mâna la ochi, asezandu-ma în poala lui,simțind adevărul pe care îl spunea. Și nu era mic deloc.
-De ce nu te gândești că este ea și mă ai pe mine în schimb? Până la urmă,suntem gemene,nu?ii șoptesc la ureche profitând de docilitatea lui.
-Pentru că sora ta nu ar prelua inițiativa niciodată și nu ar avea experiența ta,îmi răspunde oftând. Ea s-ar pierde și ar roșii fara control,neștiind dacă mă lovească sau să mă lase să continui,adaugă apucandu-ma de gât. Tu în schimb,m-ai fute până nu as mai avea nici cu ce să mă piș, încheie facandu-ma să râd.
-Asta asa este.Angie
-Mi-ai futut profesorul de sport?!o întreb scandalizată,trântind ghiozdanul pe jos. Pe bune?!
-Ce mă?exclamă dezgustată. Nu m-am atins și nici nu o voi face de domnul Swift!se apără având o expresie plina de scârbă.
-Nu pe el,ci blondul din noaptea aia din club Vegas!îi amintesc nervoasa. Chiar nu se putea sa te abții?
-De unde era să știu că e...Nu-mi zice că te-a abordat crezând că ești eu!îmi cere zâmbind amuzată de situație.
-Oh,ba da!spun apropiindu-ma de ea. Și de abia am lămurit situație cu el cat de cat,adaug amintindu-mi fara să vreau cum a dat cu mine de perete și cum m-a sărutat.
M-am cutremurat revăzând mental acel moment,parcă simtindu-i și acum gura flămândă.
-Ce ți-a făcut?întreabă amuzată de reacția mea. La cum ne-am futut in seara aia,nu cred că a fost o abordare gentila,adaugă având un licăr diabolic in privire.
-Asta nu-ți voi spune!o anunț serioasa. Mai aveam puțin și dădeam cu el de podea,ești nebună?o cert exasperată.
-Oh,deci nu ai putut să-l respingi,spune bucurandu-se de necazul meu.
-Cum să îl rănesc din moment ce îmi este profesor?!o întreb apucandu-o de bluza. Luni vii cu mine să lămurim treaba!o anunț uitandu-ma amenințător în ochii ei plini de veselie.
-Te-a sărutat? Sau a trecut direct la fapte aratandu-ti cat de mult mi-a dus dorul?mă întreabă mijindu-si ochii la mine.
-Intr-o buna zi,cred c-am să te omor cu mana mea,o înștiințez indepartandu-ma de ea.
O bufnește râsul,ghicind probabil ce îmi făcuse individul. După ce am reușit să-l îndepărtez de mine și să pun o distanță buna între noi,i-am explicat că nu sunt Angel,ci tipa cu casca pe cap care la salutat.
Nu a vrut să mă creadă,dar nici nu a mai insistat cu "revederea" noastră. Scăpând in cele din urmă de el când au venit cei din echipa mea,care se pare că au uitat că trebuie să vorbim cu el,mi-am luat tălpășița.
Știam că Zayn o va aduce acasă pe sorămea,așa că nu mi-am bătut capul cu ea,gasind-o in dormitor.
-Fetelor,veniți puțin până la mine!striga mama de la parter.
-Acum!răspunde Angel având zâmbetul ăla nenorocit de scorpie diabolica.
Am coborât împreună in sufragerie,unde i-am găsit pe ai noștrii părinți pregătind gustări și băuturi. Este vineri seara,deci mă aștept să fii chemat vreun prieten de la munca unul dintre ei,ceea ce rezultă că suntem prinse în capcana lor.
-Ieri când am fost la întâlnirea aceea cu noul partener,am văzut pe cineva foarte neașteptat,incepe tata să ne povestească.
-Va amintiti de Thomas și Penelope Bieber?întreabă mama dandu-mi un fior pe șira spinării.
-Da,prietenii voștri foarte buni care au murit în accident de avion,răspund aruncandu-i o privire panicata lu sorămea.
Sper sa fie o simpla coincidență de nume. Mă rog sa fie așa,altfel nu știu cum trec de noaptea asta.
-L-am văzut pe fiul lor cel mare luând cina cu cei mici!destăinuie tata entuziasmat.
-Asa că,de dragul vremurilor bune,i-a invitat la cina in seara asta și au acceptat,încheie mama radiind de fericire. De abia aștept să îi vad după atâta timp! Chiar mă întrebam ce s-a întâmplat cu ei după moartea lui Tom și Penelope,adaugă intristandu-se.
-Si la ce ora vin?întreabă Angel curioasa.
-Ar trebui să apară într-o jumătate de oră.
-Si noua acum ne spuneți?ii cearta indreptandu-se spre scări.
-Acum am avut ocazia,se scuză mama.
-Si un mesaj era bun,zic urmand-o pe sorămea sus.
Am mers imediat la baie sa fac dus,simțind nevoia disperata sa scap de senzația ce mi-a lăsat-o pe trup Justin. Terminând rapid dusul,m-am întors în dormitor,gasind-o pe Angel în fața dressingului.
-Ce te încurcă?o întreb luandu-mi lenjeria intima din sertar.
-Nu știu ce să port, recunoaște asezandu-se în fund pe podea. Dacă acești copii sunt mari și din întâmplare sunt sexy,vreau sa cuceresc unul dintre ei. Bineînțeles dacă sunt băieți,adaugă scanând a mia oară hainele.
-Oh,nu ți-am zis?întreb realizând că am uitat sa ii d-au un detaliu important. Pe tipul de la club îl cheamă Justin Bieber,deci este o mică șansă că el sa fie fiul cel mare...
Privirea ei ucigașă m-a făcut să tac, dandu-mi seama că am încurcat-o. Nu mi-a reproșat nimic,însă puteam simții ostilitatea ce venea dinspre ea.
Încercând să ignor fiorul de pe șira spinării, mi-am scos un pulover tricotat din dulap,over size,și o pereche de ciorapi tot tricotați,lungi până la genunchi.Materialul era fin și subțire, mângâindu-mi trupul când le-am tras pe mine.
De îndată ce am fost îmbrăcată,mi-am prins parul cu o clama și m-am așezat la măsuța de machiaj. Cat timp Angel se hotara ce sa poarte,mi-am aplicat un machiaj nud,alegând să-mi scot buzele în evidență cu un ruj închis la culoare.
Terminând,am lăsat-o pe soramea sa se pregătească,coborând s-o ajut pe mama sa termine pregătirile. Făcând asta,ii găsesc pe amândoi invartindu-se in jurul mesei,fiind foarte bucuroși de aceasta întâlnire.
Nu ii condamn,având în vedere ce relație strânsă au avut cu soții Bieber. Din ce mi-a zis mama,au vrut sa ii adopte pe toți trei,însă o ruda îndepărtată de-a lor ia luat în grija sa,devenind proprietarul temporar al afacerii lor de succes.
Cred că tata a făcut o adevărată scena ieri în restaurant când ia revăzut după atâția ani.
-Va ajut?întreb zâmbind.
-Sigur!spune mama introcandu-mi zâmbetul.
Înainte ca musafirii să apară,a venit și Angel,ajutandu-ne astfel sa terminăm mai repede. Când soneria de la ușă a început să cânte, tata a fugit spre intrare,facandu-ne să râdem.
Ignorând privirea mustrătoare a mamei,mi-am luat o doza de suc de pe masa. Am desfacut-o și am băut o gura din ea,chiar atunci când musafirii au intrat în sufragerie.
La vederea profesorului de sport m-am înnecat cu lichidul răcoros,facand-o pe Angel sa mustăcească. Temerile mele s-au confirmat: era același Bieber pe care îl cunoscusem azi și pe care îl futuse soramea.
-Buna seara!spune zâmbind,oferindu-i mamei flori.
-Multumesc,dar nu trebuia să vă deranjați!zice femeia acceptând buchetul.
-Placerea este a noastră,intervine sora lui mai mica.
-Sunteti gemene!exclamă celălalt băiat când ne vede. Ce tare!
-Buna!ii spun mergând spre el. Eu sunt Angelica,adaug întinzând mâna spre el.
-Jaxon,îmi pare bine de cunoștință!zice având un zâmbet larg pe față.
-Caitlin,spune fata când întind mâna spre ea.
-Incantată!îi răspund zâmbind.
Când m-am întors spre fratele lor mai mare,am văzut că mă privea amuzat. Știa deja cine sunt și eu la randul meu îi cunoșteam prea bine numele,dar niciunul dintre noi nu recunoștea asta.
A făcut cunoștință cu Angel, schimbând câteva priviri cunoscătoare și încărcate de o tensiune periculoasă,apoi a întins mâna spre mine.
-Angelica,spun încercând să zâmbesc.
-Justin,mă bucur să te cunosc!zice sarutandu-mi și mie mana.
Un fior mi-a străbătut trupul când i-am simțit buzele pe mana,privirile noastre intalnindu-se într-un moment greșit. Se uita știutor la mine,un licăr jucăuș dansandu-i în ochi.
-Nu-mi vine să cred cat de mult ati crescut!exclamă mama emoționată. Erați atât de mici când v-am văzut ultima data,adaugă dandu-i lacrimile. Iertati-ma dar nu mă pot abține,spune imbratisandu-i strâns pe cei mici.
Îi sărută pe frunte cu lacrimile curgandu-i șiroaie pe chip,facandu-ma să mă emoționez și eu. L-am luat pe tata în brațe stergandu-ma la ochi,observând că soramea îl ținea de mana pe blond.
După ce a terminat cu ei,mama la luat și pe Justin în brațe,dezmierdandu-l cu mângâierile ei și cu sărutări calde pe obraji. Cea mică se emoționase și ea,așa că i-am făcut semn lu tata,iar el ia tras sper noi,formând o îmbrățișare de grup. La ea s-a alăturat și Angel,având lacrimi in colțul ochilor.
-Sper că va este foame, deoarece soția mea a avut grija sa gătească cat pentru un batalion întreg,zice tata destinzând atmosfera.
-Credeam că nu mai spui asta,zic stergandu-mi lacrimile.
Ne-am așezat la masă și am luat cina într-o atmosferă foarte plăcută,daca ignorai privirile pline de promisiuni dintre Angel și blond,sau atingerile lor de sub masa.
Musafirii stăteau fix în fața noastră,Justin fiind așezat între frații săi,adică opus amândurora. Ticăloșii se pipăiau pe sub masa cu piciorul,tachinandu-se reciproc.
De câteva ori am certat-o din priviri pe soramea și l-am surprins pe blond studiindu-ma intens,ca mai apoi sa ii simt piciorul pe coapsa mea. M-am încruntat instantaneu, privindu-l amenințător pe sub gene,sperând că părinții noștri nu au observat asta.
-Iarta-ma că te întreb,spune tata brusc,amintindu-si ceva,dar nu erai logodit cu o...
-Ba da,însă lucrurile nu au mers cum mă așteptam și am rupt logodna la puțin timp după ce am făcut-o,ii taie Justin vorba fiind brusc serios și încordat.
-Vai,îmi pare rau sa aud asta,spune mama aruncandu-i o privire ucigătoare tatei.
-Nu-mi nimic,așa a fost sa fie,o liniștește el zâmbind,dar se vedea clar că încă îl afecta subiectul.
-Si voi ce studii urmați?schimb subiectul sesizând disconfortul creat.
-Momemtan suntem la liceu,eu in anul doi iar Jax in primul an,răspunde șatenă zâmbind. După ce termin,vreau sa merg la universitatea de biologie marina și el la barou.
-Frumos!exclam impresionata.
-Tu,Justin,cu ce te ocupi?întreabă Angel și îngheț lângă ea.
Ticăloasă împuțită! Are de gând să mă omoare ușor in seara asta,ha?
M-am uitat implorator la profesorul meu,sperând din toată inima că nu le va destăinui părinților mei că doar ce am avut "placerea" sa ne cunoaștem mai devreme în acea zi.
-Ma pregătesc să preiau conducerea asupra afacerii de familie și îmi ajut o prietena cu o problema temporara,răspunde zâmbind,aruncandu-mi o privire jucăușă.
Am respirat ușurată când am văzut că nu ne-a dat de gol,mulțumind Domnului pentru bunătatea sa.
-Voi fetelor?întreabă luând o gura de suc. Ce planuri aveți pentru viitor?
-Eu merg pe urmele tatei,fiind la liceul de arte,urmând să intru la o universitate de arhitectura și design,iar Angie va merge la psihologie,ii răspunde Angel torcând precum o pisică.
-Psihologie?întreabă privindu-ma uimit. De ce?
-Vreau sa ajut victimele abuzurilor sexuale,copii abuzați de proprii părinți și să vindec traumele psihice ale celor in nevoie,ii explic serioasa.
-Mai pe scurt,ii place sa repare ceea ce au distrus alții,intervine tata încercând să glumească,dar nu prea ia ieșit de data asta.
-Si crezi că poți vindeca acele traume și rani?vine o întrebare din parte lui Caitlin,una care am impresia că este personala.
-Voi face tot ce îmi stă în putere sa ajut și să vindec acele rani,chiar daca trebuie sa ofer părți din mine,îi răspund uitandu-ma în ochii săi.
-Nu ți-e teama că vor profita de bunătatea ta luând mai mult decât au nevoie?mă întreabă Justin curios. Oameni răniți tind să rănească la rândul lor pentru a se vindeca.
-Nu,nu mă tem,zic serioasa. Mai bine ii las sa ia cat doresc de la mine decât să fure alții care nu merita.
-Cine vrea desert? intervine mama simțind că lucrurile o luau într-o direcție neplăcuta.
-Va ajut să strângeți!se oferă copila ridicandu-se imediat în picioare.
-Merg sa fumez și revin,se scuză Justin ieșind afară.
Profitând că toți erau ocupați cu strânsul vaselor de pe masa,o înghiontesc pe Angel cu cotul,facandu-mi semn să meargă după el. Mă refuza imediat stramband din nas, nedumerindu-ma.
Pe bune? Mai ai puțin și-l fuți pe sub masa folosindu-se de degetele de la picioare și când vezi că este cu moralul jos nu te duci să-l consolezi?
Parcă citindu-mi gândurile în privirea dezaprobatoare,se uită la mine având o atitudine ce zicea :"tu ești aia buna,nu eu". Resemnată,d-au dezaprobator din cap și mă duc afara fara a da vreo explicație.
Acolo,stand sprijinit de stâlpul de la balustrada,era profesorul meu,fumând în liniște. Auzindu-ma venind,spune trăgând un fum:
-Nu te-ai putut abține,nu?
-Ma tem că nu sunt geamăna care credeti,ii spun punandu-ma opus lui. A rămas să așeze desertul pe masa.
-Si tu ai venit pentru că...?se intereseaza arcuind o sprânceană la mine.
-Sa îmi cer iertare pentru indiscreția tatei,îl lămuresc observând imediat cum se încordează.
Se pare este un punct sensibil. Bine de știut!
-N-a fost ceva făcut din răutate,îl scuză mutandu-si privirea de la mine.
-Dar nici frumos din partea lui,îl contrazic studiindu-l.
Era frumos. Zvonurile ii făceau mare dreptate și totuși,parcă ceva nu se lega. De ce era el la școala când avea o afacere de succes pe care trebuia s-o administreze?
-Si mai este ceva,zic dregandu-mi vocea.
-Cum ar fii?
-Multumesc că nu le-ați zis despre școală,spun luandu-l prin surprindere. Nu mă înțelegeți greșit,dar daca tata ar afla că îmi sunteti profesor, zilnic m-ar trimite cu ceva la dumneavoastră. Nu mai spun de mama și de cutiile ei cu prânzul,adaug deja vazandu-i cum îmi puneau tot în brațe și mă trimeteau la liceu.
-Si asta este o problema?întreabă nedumerit.
-C-am da,recunosc știind cât de persistenți pot fii. In orice caz,apreciez gestul.
-Eu bine,cu plăcere,spune trăgând un alt fum pe care îl eliberează treptat.
Altceva?întreabă curios.
Nu știam dacă sa o fac sau nu,însă acel gând mă frământa mai mult decât orice altceva. Oftând resemnată,mă uit în ochii săi caramelizii și zic simtindu-mi inima in gât:
-In privința lui Angel sunteți serios sau este vorba doar de sex?
Nu se aștepta la o întrebare că asta, expresia sa șocată fiind un indiciu bun acesta sens. Se uita la mine mirat,mă analizează pentru puțin,după care răspunde venind ușor spre mine:
-Unu la mana,nu suntem la liceu sa îmi vorbești la persoana a treia. Doi la mana,de ce ar fii problema ta ce intenții am cu ea?adaugă oprindu-se în fața mea.
-Pentru că sunt sora ei și îmi pasă de ea,ii spun incrucisandu-mi brațele la piept.
-Sau vrei sa ii iei locul?mă tachinează dorind să mă atingă pe obraz,însă îmi retrag capul.
-Multumesc frumos,dar zic pas! Consider că sunt suficiente candidate care se lupta pentru o bucățică din dumneata.
-Rebela,ha?spune apucandu-ma de bărbie. Observi detalii despre oricine sau doar celora care te interesează?
-Sunt o buna observatoare,domnule profesor,răspund dandu-i peste mana. Tocmai de aceea sunt căpitanul echipei de competiții.
-Ca tot venii vorba despre asta, anul acesta are loc înainte de Crăciun,pe 19,mă anunță eliberandu-ma.
-Imi pare rau sa vă dezamăgesc,însă anul acesta nu mai particip. Va trebui sa vă căutați alt capitan.
-Cineva va fii dezamăgit să audă asta,spune zâmbind ștrengărește.
-Cine?întreb curioasa arcuind o sprânceană.
-Vezi afla singura,cat despre Angel,zice venind și mai aproape de mine, facandu-mi sânii sa se preseze de pieptul său,cred că joaca este mutuală. Și daca vrei,te poți alătura noua. Chiar mi-ar place sa am o experiență cu gemene in pat,încheie șoptindu-mi ultima parte la ureche.
Atât mi-a trebuit să mă aprind,asta fiind lucrul pe care îl urăsc cel mai mult la aroganți imbecili că el. Împărtășirea fanteziilor cu gemene mă scoate atât de tare din fire,că m-am mișcat înainte să îmi pot stăpâni furia.
M-am împins în stâlpul de susținere cu un picior,l-am apucat de tricoul ce-l purta și mi-am lăsat greutatea pe el,impingandu-l in celălalt stâlp. De acolo l-am dezechilibrat,punandu-l la pământ,fiind deasupra sa.
-Doar pentru că ai o pula intre picioare și că ai moștenit o afacere nu te face atât de bun încât să ne ai pe amândouă! Poate că multe se aruncă la picioarele tale,profesoare și eleve de-o potriva,însă nu ne subestima! Eu și sora mea nu suntem cârpe,cu asta închei și mă întorc în casa,făcând tot posibilul să mă liniștesc.
Când ajung in sufragerie,toți își întorc capul spre mine,fiind curioasi daca eram împreună.
-Vine de îndată ce termina țigară,spun luând loc la masa. Și-a mai aprins una,adaug văzând că erau puțin nedumeriți.
-Te-ai întors la timp,mă anunță Angel rânjind. Mama le povestea despre epoca G.T. .
-Oh,nu!exclam îngrozită. Te rog,nu!ii cer privind-o implorator.
-De ce?întreabă având albumul foto deschis deja. A fost o perioadă foarte frumoasa din copilăria voastră.
-Erau zile in care dansam și ne costumam,visând că vom fii celebre,le destăinuie soramea facandu-ma să mă rușinez.
-Vai,încetați!le cer simțind că mor.
Aia este o perioada in care ne asemănam atât de mult,încât greu ne deoseabeai : fizic și intelectual. Eram practic identice la comportament,vestimentație și vocabular.
-Imi închipui cat de mult v-ați distrat,spune Jaxon privind entuziasmat fotografiile.
-Aveau coregrafii întregi facute și lucrau atât de mult la ele,până le perfecționau la maxim,adaugă tata facandu-ma să intru în pământ.
-Ce se discuta fara mine?întreabă blondul venind de afara vesel.
-Angelica și Angelina au dansat in copilărie,ii explică Caitlin aratandu-i albumul.
-Si acum nu o mai faceți?întreabă luând loc între frații săi.
-Din păcate,cineva a considerat că este timpul sa se axeze pe ceva mai bun și a renunțat,ii spune Angel privindu-ma cu coada ochiului.
-Nu am mai dansat în stilul acela de ceva timp,recunosc ignorand-o. Cred că de vreo șase ani.
-Si ați putea sa ne arătați măcar puțin dintr-un dans?ne întreabă Jaxon privindu-ne plin de speranță.
-Nu/Sigur!răspundem amândouă o data bagandu-i în ceata.
-Haideti,fetelor,de dragul vremurilor bune!ne roagă și mama privindu-ne trist.
-Ce zici?mă întreabă soramea având un licăr diabolic in privire. De dragul zilelor bune?
Am oftat din toată ființa mea,rugandu-ma sa se răzgândească,dar nu aveam nici cea mai mică șansă. Resemnată,m-am ridicat de pe scaun și am dat din cap afirmativ.
Bucurandu-se că m-a convins,Angel mă ia în brațe și mă trage in sufragerie. Ai noștrii au împins puțin mobila in laterale pentru a ne face loc, amintindu-si probabil zilele in care mai tot timpul mobila stătea așa.
Când am avut suficient spatiu,ne-am prins parul in coada și am căutat o melodie pe care să dansăm.
-J-lo?o întreb aratandu-i piesa care ne obsedase la un moment dat.
-Neah,vreau ceva mai... Bola rebola,spune pornind melodia deja.
-Sunt copii,zic știind ce vrea să facă.
-La vârsta lor rupeam cluburile,mai știi?mă întreabă începând deja sa danseze.
Incep să regret decizia luată,însă nu mă pot opri. Privirile entuziasmate ale celor mici și melancolia din ochii părinților noștri mă determină să dansez. Încercând să nu d-au atenție priviri arzătoarea a blondului, m-am mișcat pe ritmul energetic al melodiei,sincronizandu-ma perfect cu soramea.
Eram atât de fluide și de prinse în melodie,că pentru puțin mi-am uitat de cei ce ne priveau și m-am întors în copilărie,când iubeam sa fac asta. Dar cum amintirile bune vin,cele neplăcute doreau să își facă apariția așa că m-am dus la musafiri și i-am tras la dans.
Profitând de gestul meu,Angel la luat pe Justin,iar mama și tata au venit singuri. Ne-am mișcat pe ritmul melodiei cat a mai durat,râzând și incurajandu-i pe cei mici sa se dezlănțuie.
In tot acest timp,sub privirile oarbe ale adulților, Justin și soramea se mișcau ceva mai senzual,fiind lipiți unul de celălalt. M-ar mira dacă nu s-ar duce la etaj că sa disipeze tensiunea aia nenorocita dintre ei,dar s-au controlat și s-au oprit o data cu muzica.
După ce am mâncat desertul,fiind complimentate pentru talentul nostru și dojenită pentru că m-am retras din asta,in cele din urmă au plecat.
-Mi-ai făcut plăcere să vă revăd după atâta timp și va mai așteptăm pe la noi,le spune mama luandu-mi în brațe pe rand.
-De asemenea,doamna Thompson!zice Caitlin zâmbind.
-Daca doriți,când aveți timp sau un weekend liber,putem merge cu toții într-o vacanță sau la un local,ceva,le propune tata urmând gestul mamei.
-Ar fii super amuzant să mergem toți într-o vacanță!îl aprobă Angel pe tata deja având planuri făcute cu blondul ce-și lua rămas bun de la ea.
Fără să observe ceilalți,in loc să-l pupe pe obraz,ia atins ușor colțul buzelor pe ambele părți. Am dat din cap dezaprobator, uitandu-ma la cei mici. Erau simpatici și mi-ar fii palcut sa ii cunosc mai bine,dar ceva îmi spune că vom avea timp și pentru asta. Sigur ai mei nu ii vor lăsa în pace atât de ușor acum că i-au revăzut.
-O seara buna și sper sa ne revedem curând,ii spun fetei imbratisandu-o.
-Cand vrei sa ne vedem,mă poți suna,zice scotand telefonul din buzunarul de la spate.
Mi-l întinde zâmbind și îl accept bucuroasa,notându-mi numărul in el. După ce fac asta,mă apelez pentru a avea și eu numărul ei,apoi i-l înapoiez.
-Si tu mă poți contacta daca ai nevoie de ceva sau daca vrei sa ne vedem.
-Sper!exclamă facandu-i loc fratelui mai mic să mă ia în brațe.
-Sunteti super tari!zice facandu-ma să râd.
-De ce?întreb asezand capul pe umărul său.
-Nu știu dacă ați luat seama,dar va sincronizați și când mâncați,când va strâmbați sau când gesticulați explicând ceva,îmi explică vesel.
-Ma bucur daca consideri asta,zic indepartandu-ma.
-O seara buna,Angelica!îmi ureaza Justin zâmbind hoțește.
-De asemenea,spun politicoasa, oferindu-i o jumătate de îmbrățișare.
-Ne vedem luni,adaugă indreptandu-se spre mașină moment în care am înghețat.
-Luni?întreabă mama nedumerită.
-Da,am uitat sa va spunem,zice cu nonșalanță având zâmbetul pe buze. Cat am stat afara împreună,am mai povestit una alta și am descoperit de ce îmi părea Angelica cunoscuta: mergem la același liceu,le explică acesta și nu mi-am putut abține privirea ucigătoare pe care i-am oferit-o.
-Serios?!exclamă tata parcă nevenindu-i a crede.
-Da,este profesor temporar la St. Leon,confirm spusele lui zâmbind nevinovata. Nu mi-a venit a crede când l-am revăzut in seara asta acasă,mai ales după ora spartana ce ne-a oferit-o astăzi.
-Lasa că așa vă mențineți in forma,nu,Justin?ii ia tata apărarea.
-Total de acord. O seara buna tuturor!ne ureaza urcând la volanul mașinii cu care venise la noi.
Am așteptat cu toții să plece,după care ne-am întors înăuntru. Am ajutat-o pe mama să strângă mizeria și am pus vasele la spălat,apoi i-am zis serioasa:
-Merg sa mă plimb.
-La ora asta?întreabă turnând doua pahare cu vin.
-Da,ii confirm urcând spre dormitor.
Știa că atunci când insist sa mă plimb este ceva care mă deranjează și că vreau sa îmi eliberez mintea. De aceea,îmi i-au motorul și conduc câțiva kilometri,apoi revin acasă.
Când ajung in dormitor,Angel deja se îmbraca pentru a ieși afară,probabil la vreo petrecere după rochia sexy ce-o alesese. Ignorand-o,am mers la dressingul meu și mi-am scos costumul de plimbare.
-Te duci sa te plimbi?mă întreabă serioasa.
-Da,vreau să-mi limpezesc puțin gândurile, recunosc trăgând pantalonii pe mine.
-In caz că am nevoie,crezi că poți veni după mine?continua având o privire îngrijorată.
-Sigur,o liniștesc zâmbind. Mă suni daca ai nevoie sau te deranjează cineva,adaug prinzandu-mi parul in coada.
-Ai grija la drum și pe unde te duci,îmi cere fiind gata de plecare.
-Imi tii cumva locul lui mama?o tachinez trăgând geaca pe mine.
-Vezi sa nu,mă amenința încruntandu-se.
Am urmat-o afara,regulile familiei fiind foarte simple: de fiecare dată când ai noștri invita pe cineva la cina,putem pleca în oraș fără a fii obligate să mergem împreună. Asta daca ne comportam cuviincios și nu facem vreo gafa.
Aceasta fiind situația,am profitat amândouă de oportunitate,indreptandu-se în direcții diferite. Când am ieșit afară să plecăm,Van-o prietena de-a lui Angel -o aștepta în fața casei. Pe bancheta din spate mai era cineva care fuma,fiind dat de gol de fumul ce ieșea alene pe geamul între deschis.
Când m-a văzut,a claxonat scurt,salutandu-ma. Am tresărit la sunetul brusc și apropiat, uitandu-ma urat la ea. I-am făcut cu mâna drept răspuns,apoi am deschis garajul și am scos motocicleta afara.
-Ai permis pentru așa ceva?mă întreabă Edward,un alt prieten de-al soramii.
-Te-am și plimbat cu ea,ii spun pregatindu-ma sa îmi pun casca.
-Ai nevoie de companie?intervine Zayn. Cineva care să-ți țină "echilibrul"?adaugă zâmbind ștrengărește.
Avea un aer leneș,fiind îmbrăcat casual. Mă privea atent, studiindu-ma din cap până în picioare, muscandu-si ușor vârful limbii.
-Cunosti pe cineva capabil?îl întreb înainte să-mi pun casca pe cap.
-Nu vii cu noi?își încearcă Angel norocul.
-Distractie plăcută!le urez pronind motorul, luand-o ușor spre capătul străzii.
Am condus alene,fara a mă grăbii spre destinația neștiută inca. M-am bucurat de răcoarea nopții și de cerul presărat cu stele,depășind ocazional mașinile din fața mea.
Am mers în neștire,virând fara a mă gândii,ajungând în cele din urmă pe plaja. Undeva in depărtare se vedea o petrecere, basul melodiilor trimițând vibrații ce le puteam simți de unde era. Oare acolo merge soramea?
M-am dus în parcare și am oprit cat mai aproape de plaja,căutând un chioșc sau ceva de unde as putea sa îmi i-au ceva de băut. Daca tot sunt aici,macar sa savurez ceva,asta in cazul in care găsesc.
Uitandu-ma în jur,am văzut o baracă,însă are luminile stinse,deci mă s-au bătută. Am mers aproape de apa, asezandu-ma pe nisipul rece,privind pur și simplu cum apa se prelingea pe fâșia catifelata.
Am inspirat profund,lasandu-mi gândurile sa plece la plimbare,prima amintire fiind cea din sala de sport. M-am zbarlit toată amintindu-mi senzația buzelor lui peste ale mele,intrebandu-ma pentru puțin ce dracu ia făcut Angel de era atât de dornic. Mi-am alungat acea nedumerire imediat,trecandu-mi mai multe posibilități prin minte,ceea ce nu mă ajută cu nimic.
Probabil se vor mai vedea de câteva ori și își vor drege dorul unul altuia,ajungând în cele din urmă să fie doar o poveste amuzanta de spus la beție. Probabil.
Al doilea gând ce m-a fost lovit,a fost legat de Zayn. Cum voi da ochii cu el acum că am inceput liceul,având ceva cursuri de împărțit? Nu mă pot preface că nu-l văd. O sa par o nebuna sau o ciudată mai mare decât sunt considerată deja.
Trebuie sa trec peste faza aceea și să mă comport cat de cat normal când îl văd. Cum făceam înainte,dar voi reuși să fac asta fara sa par crispată?
Mi-am lăsat capul în palme,oftând din tot sufletul. Câteodată este greu sa ai sora geamăna,mai ales daca are o mulțime de prieteni și o gasca rebela.
M-am lungit pe spate resemnată,preferând să privesc cerul decât să mai îmi bat capul cu problemele mele. Nu știu cât am stat acolo,cred că am și dormit puțin,fiind adusă la realitate de tonul de apel al soramii.
-Da,Angel,spun dregandu-mi vocea.
-"Ce faci,Angie?"întreabă pe tun ton mierlos și îmi pot da seama că e coapta. "Cuiva ii este dor de tine,știi?"
-Si ce ai vrea sa fac in privința asta?zic oftând.
-"Să-l fuți odată că m-a băgat în disperare",zice râzând cu poftă." Știi,nici pe mine nu mă lăsa să-l ating și asta este culmea! Suntem gemene,nu vad care este problema. In orice caz,tu nu-l vei lăsa să te sărute macar,dar să-și bage pula in vreuna din găurile tale",adaugă scotandu-ma din sărite.
-Daca m-ai sunat să-mi spui asta,ești retarda!zic dorind să închid apelul.
-"Nu,nu,nu! Vreau sa vii să mă iei și dacă ești bine dispusă,poate îl iei și pe nefericitul asta cu noi," spune continuând să râdă.
-"Termina,Angel,sau vei regreta!"o amenință o voce răgușită pe care o recunosc mai repede decât îmi convine.
-"Chiar te rog să mă faci să regret",îl tachinează ea pe un ton senzual."Daca vrei,mă și poți pedepsi",zice facandu-ma să închid conversația.
Nu vreau sa mai aud nimic din discuția lor contradictorie. Căutând în meniul telefonului,am deschis o aplicație cu ajutorul căreia o pot găsi pe soramea,folosindu-ma de numărul ei.
Fără a pierde timpul,am mers acasă să fac schimb de vehicule,fiind nevoita sa o car alaturi de unul dintre prietenii ei sau mai multi. De data asta am avut viteza, grabindu-ma sa ajung la ei până nu își scoteau ochii sau se păruiau,devenind atracția principală a petrecerii.
Când ajung acasă,bag repede motocicleta in garaj și i-au cheile mașinii din cuier. Fiindu-mi cald din vina adrenalinei,m-am dezbrăcat de geaca și am lăsat-o acasă,rămânând într-un top negru.
Avea un decolteu foarte generos,mulandu-se precum o a doua piele de trupul meu,cam asta fiind motivul pentru care îl port sub geaca. Neavând timp să mă schimb,am mers așa,știind mult prea bine că nu se va uita nimeni la mine având în vedere că Angel era aproape dezbrăcată cu rochia ce-o alesese pentru seara asta.
Sa treacă timpul mai repede in traficul din oraș,care nici n-ai zice că este pe timp de noapte,am fredonat melodiile anilor 90 până la destinație. Când am ajuns în dreptul casei in care se ținea petrecerea,am rămas blocată. Mâine proprietarul va avea nevoie de o armata daca vrea să curețe mizeria asta.
Sticle,pahare de plastic,pungi de chipsuri,chiar și lenjerie intima sau tricouri rupte erau pe gazon, dandu-mi de înțeles că s-au dezlănțuit în voie,nu gluma. Am intrat în casa s-o caut pe imbecila de Angel,regretând imediat decizia. Câteva cupluri și-o trăgeau la propriu pe pereții casei,fara a le pasă că erau in văzul tuturor. Alții se sărutau și se pipaiau in grup,făcând mereu schimb de parteneri.
S-a zbarlit pielea pe mine la vederea acelui grup,un val de greața luandu-ma cu asalt. Acum,sinceră să fiu nu știu sigur daca era de la ei sau de la mirosul din casa. Trecând pe lângă mai multe încăperi,găsind in cele din urmă sufrageria,o vad pe soramea in curtea din spate. Avand un pahar in mana, Dumnezeu știe cu ce lichid in el, vorbea uitandu-se la Zayn precum un prădător feroce ce vrea să-și devoreze prada.
In dreapta sa era Van,care își umezea buzele uitandu-se la un anume punct fix pe trupul bad boy-ului, nedumerindu-ma. Și-o fi vărsat ceva pe el?
-Hei!zic când ajung suficient de aproape încât să mă audă.
Cazandu-le privirea asupra mea,soramea izbucnește într-un ras isteric, facandu-ma să mă incrunt. In scurt timp și ceilalți din gașca ei au început să râdă,singurul care era serios și roșu,fiind Zayn.Sincer,m-a uimit asta,însă privindu-l mai bine am observat că îl strângeau pantalonii și ceva îmi spune că nu vreau să știu mai multe detalii.
-Am ceva pe fata?ii întreb serioasa,incrucisand brațele la piept.
-Da,lipsa de material!răspunde Van râzând mai tare daca era posibil.
-Ce?!exclam nedumerită.
-Oh,mai bine de atât nu se putea,spune soramea încercând să se oprească din ras. Daca te puneam sa iei topul ăla pe tine,nu o făceai,ceea ce înseamnă că mă iubește Dumnezeu mult,adaugă incurcandu-ma de tot.
-Ce tot...Pe bune?zic enervandu-ma. Suntem gemene,Angel!ii amintesc gesticulând. Având în vedere gustul tau la haine deja toată lumea știe cum aratam goale!
Asta a fost cireașa de pe tort pentru ei,rupăndu-le hohote de râs,deși nu înțeleg motivul. Încercând să nu îmi pierd controlul, am întrebat expirănd zgomotos:
-Cine vine cu noi?
-Eu și Zayn,răspunde Van stergandu-si lacrimile. Ești absolut delicioasa,Angie,nu-i așa Zayn?
In loc să-i răspundă prietenei sale,acesta a pornit spre ieșirea din curtea în care se afla,fiind urmat de Van și mine,care o susțineam pe Angel. Ajungând la mașina,am descuiat-o sa urce ei primii, noi venind ușor din urmă.
Sa mergi beată pe tocuri nu este chiar atât de ușor,mai ales daca ai pe cineva care ar vrea sa te târască până la mașina. Într-un final ajungem și noi,bagand-o pe bancheta din spate.
Am urcat la volan și i-am întrebat în ce ordine ii las acasă,pornind în cele din urmă la drum. Daca la inceput nu a zis niciuna nimic,ei bine, după ce s-au făcut comode,au început să-l tachineze pe brunet.
Așezate strategic,fiecare de o parte sau alta a sa,fetele tot insistau sa ii desfacă fermoarul pantalonilor și să îl ajute cu problema ce o avea de ceva timp. Încercând să nu ii bag in seama,am condus o perioada de timp în liniște,apoi am pornit radioul,atmosfera tensionată din spate devenind enervanta.
-Vezi ce sora buna am?întreabă Angel mangaindu-l pe piept. Ne face și atmosfera numai sa te scăpăm de povară,adaugă coborând cu mana spre șlițul pantalonilor.
Într-o tăcere de mormânt,brunetul îi îndepărtează mana, trimitandu-mi o privire puțin zis înfiorătoare. Mi-am văzut de treabă mea, ignorandu-l atât pe el,cât și fetele ce începuseră să cânte, miscandu-se lasciv.
Daca vor continua in stilul acesta,o să zmulg oglinda retrovizoare și o voi aruncă pe geam sa fiu sigură că nu-i vad făcând sex,asta in cazul in care Zayn cedează. La un moment dat Van si-a dat bluza jos,rămânând în sutien, facandu-ma să roșesc. Pentru Dumnezeu,astea vor să-l futa in mașina mea!
Ce era și mai rău,Angel ia urmat exemplul,debarasandu-se de chiloții pe care acum îi flutura că pe un steag,râzând copios pe seama nefericitului dintre ele.
Dorindu-mi să-i curm suferința,am calcat pedela accelerației,ajungând într-un final în fața blocului în care locuia Van. Dezamăgirea i se citea pe chip când m-am întors cu fața spre ei,anunatandu-i sfârșitul călătoriei.
-O seara buna!ii urez zâmbind.
-Pa,iubiteilor!zice deschizând ușa să coboare. Angel,te rog să îl "rezolvi" până îl lași acasă,ii cere având o expresie îngrijorată. Daca mai tânjește mult după "miere",o să aibă ouale albastre.
-Imi voi da silința in privința asta,dar nu-ți promit nimic!zice soramea plecandu-se deasupra lui pentru a o lua de mână.
După ce închide nebuna portiera,având grijă să de-a cu ea zdravăn,m-am pus din nou în mișcare. La fel a procedat și Angel,retragandu-se ușor,dorind să se oprească deasupra șlițului,însă a fost împinsă la locul său.
Imediat ce a fost din nou în capul oaselor,Zayn s-a retras lângă ușă,punând o distanță între ei,dar asta nu a oprit-o le soramea. S-a dus imediat langa el,prinzandu-l în capcana, umezindu-si buzele.
-Stii că te pot ajuta,nu?îl întreabă asezandu-se in genunchi pe bancheta.
-Nu,mersi!spune el într-un final,vocea fiindu-i foarte încordată și răgușită.
-Esti conștient că refuzul tau este absurd,nu?îl ceartă apucandu-l de lănțișoarele ce le purta. Am putea rezolva foarte ușor "situația",adaugă încercând să-l convingă.
Cu toate că nu ne înțelegem noi prea bine, in clipa de față îl compătimesc. Îmi este atât de mila de el și de faptul că este sub ghearele bete ale surorii mele,că am condus de parca eram alergata de mafie.
Înainte că Angel să-i facă mai mult rău,acum aflându-se deasupra sa,vrând să se frece de el până ii ceda,am intrat în parcarea de la blocul lui. Locuia cu tatăl său într-un apartament bunicel de la etajul șapte,fiind doar ei doi. Mama lui la părăsit la o vârstă fragedă,preferând banii și un bărbat mai tânăr.
-Am ajuns,spun coborând din mașină.
L-am așteptat să coboare,știind că era mult prea beat sa se descurce singur până acasă. Văzând că întind mâna spre el,arcuieste o sprânceană nedumerită la mine,așa că îi spun:
-Te ajut să urci,apoi o duc pe Angel acasă.
-Ma descurc,refuza luand-o înainte,clatinandu-se.
-Sigur,îl aprob uitandu-ma sa vad ce face soramea.
Era făcută ghem pe bancheta,somnul lovind-o în plin,spre bucuria mea. Am încuiat mașină și m-am grăbit să-l prind pe încăpățânat. Simtindu-mi mâinile pe trupul sau,vrea să mă împingă,dar eu nu sunt Angel sau Van. Am strâns bratul în jurul taliei și l-am apucat de mana,trecandu-i brațul pe după gâtul meu.
-Sa mergem!zic fără să-l privesc.
Știu că este orgolios și încăpățânat,dar nu vreau să-l am pe conștiință. Sunt prea multe posibilități pentru a risca,așa că o luam ușurel spre ușa din spate a blocului.
Niciunul dintre noi nu a zis nimic,deplasandu-ne în liniște. Nici când am urcat în lift nu am discutat,însă mi-a dat ceva palpitații când s-a tras brusc în jos. S-a așezat pe podeaua liftului, sprijinindu-si capul în palme.
-Ti-e rău?l-am intrebat asezandu-ma in genunchi lângă el.
Nu mi-a răspuns,dar m-a împins,trantindu-ma în fund.
-Hei,ești bine?insist cautandu-i privirea,dar se ascundea de mine.
Înainte să apuc să mă enervez și să trag de el pentru a vedea dacă e bine sau nu,ușile liftului se deschid,ecranul de deasupra lor indicând etajul șapte.
L-am ridicat ușor de pe jos, fiindu-mi puțin teama că ar putea sa vomite dacă îl zgudui prea tare,ieșind din lift. După ce fac asta și vreau să mă îndrept spre ușa apartamentului,îmi pune mana pe față și mă împinge din nou.
-Pleaca!zice încercând să își păstreze echilibrul.
-O fac după ce te duc înăuntru,spun pe moment calma.
-Nu,du-te!refuza încercând să mă împingă iar,dar mă feresc și este gata să cadă.
M-am strecurat rapid în fața lui și l-am prins,ceea ce se pare că la supărat. A vrut să se împotrivească din nou,dar i-am zis apucandu-l de obraji:
-Daca vrei sa te târască până în casa,n-ai decât să mă provoci!
Ceva din privirea mea nervoasa la convins să nu mai fie atât de încăpățânat și m-a lăsat să-l ajut să intre înăuntru. Am descuiat ușa și am pătruns în cea mai mare liniște posibila în holul de la intrare,încercând să nu-l trezim pe tatăl său.
Am vrut sa continui drumul spre dormitorul lui,însă mă împinge în perete brusc,având o putere neașteptat de mare pentru cineva beat. Își apropie fata de a mea și spune în șoaptă uitandu-se la buzele mele:
-Daca nu vrei sa te fut până nu mai poți merge sau simții altceva in afara de pula mea,te sfătuiesc să pleci.
Am fost surprinsa de ce ia ieșit pe gura,dar nu m-a speriat așa cum se aștepta s-o facă.
-Angel este in mașina,Zayn,ii atrag atenția impingandu-l dar nu se clintește din loc.
-Stiu,spune punandu-mi o mana calda pe obraz. Tocmai asta este problema: că tu ești aici și nu ea., adaugă trecând cu degetul peste buzele mele.
-Daca vroiai s-o fuți,trebuia să-mi zici și va aduceam pe amândoi aici,zic zâmbind ștrengărește.
-Daca vroiam s-o fut,o făceam de mult și in mașina le-aș fii avut pe amândouă,dar nu pe ea o vreau,mă anunță aroganta de bad boy ieșind la iveală. Tu ești cea pe care o vreau,spune umezindu-si buzele privindu-le mai insistent pe ale mele.
-Sigur!îl aprob,de data asta reușind să-l îndepărtez. Haide!insist luandu-l de braț.
Nu mi-a răspuns,însă un rânjet diabolic i s-a întins pe buze, lasandu-ma să-l duc în camera sa. Ajunși acolo,inchid ușa ușor în urma noastră,dorind să-l las pe marginea patului,dar el are alte planuri cu mine.
Îmi baga o mana în par,la ceafa, lipindu-ma de ușa pe care doar ce o închisesem,presandu-si trupul de al meu. Cred că m-am înroșit instantaneu la fata,zâmbetul de pe chipul sau spunandu-mi asta. Era excitat,ceva spunandu-mi că începea să se sature de strânsoarea blugilor pe care îi purta și era foarte posibil sa ii de-a jos curând. Mult prea curând pentru placul meu.
-Te-am avertizat,spune înghițind în sec,trecând cu limba peste buze într-un mod senzual. Având în vedere cate mi-a făcut Angel în ultimele zile și ce intimități mi-a povestit despre tine,este o minune că nu te am in pat,sub mine,gemandu-mi numele,adaugă lipindu-si fruntea de a mea,având ochii închiși.
-Ce te face să crezi că aș accepta sa fac asta?îl întreb incrucisandu-mi brațele în jurul gâtului sau. Ai impresia că sunt atât de ușor de convins să mă bag in patul tau?
-Nu cred că m-ai putea refuza,spune luandu-ma de mana. Sora ta a avut grija sa am nervii întinși la maxim,tachinandu-ma continuu cu detalii ce nu îmi fac bine deloc,zice tragandu-ma după el spre pat.
-Ce detalii?întreb curioasa.
-Nu cred că este bine pentru niciunul dintre noi sa discutam despre asta,Angie,zice mangaindu-ma pe obraz. Jur că dacă mai stau mult în preajma ta,mi-e teama de ce ți-aș face, recunoaște dorința arzandu-i in privire.
Știam că are dreptate,privirea insistenta cazandu-i într-una pe buzele mele,de parca era cel mai delicios lucru pe care îl văzuse. Așa ca,am făcut cel mai stupid și neașteptat lucru:
-Domnule Lawrence!zic indreptandu-mi spatele brusc, indepartandu-ma de brunet.
Auzind numele tatălui său, asteptandu-se să îl și vadă în spatele sau,m-a lăsat să mă îndepărtez,devenind serios. Am profitat imediat de ocazie și cat ia luat sa observe că nu îmi răspunde nimeni,am trecut pe langa el și am ajuns la ușă,deschizand-o.
-Noapte buna,Zayn!i-am urat zâmbind amuzată de expresia lui când și-a dat seama că am mințit.
-Noapte buna!îmi răspunde începând sa rada.
Am ieșit din apartament in cea mai mare liniște,intorcandu-ma la Angel care dormea dusa. M-am urcat la volan și am mers acasă, amintindu-mi cuvintele lui.
Ar fii drăguț daca ceea ce spune este adevărat,dar mi-e cam greu să-l cred. Nu am fost niciodată prietenoși unul cu celălalt și știu destul de bine părerea lor în privința mea:sora tocilara a lui Angel.
Am descuiat mașină și am urcat la volan,pornind autoturismul, dandu-i trezirea soramii.
-L-ai futut?mă întreabă intinzandu-se.
-De ce as face asta?îi răspund nedumerită.
-Esti proasta?exclamă revoltată. Tu n-ai văzut în ce hal este?
-Si? Zici că l-am excitat eu și l-am lăsat așa,mă apăr ieșind de pe strada lui.
-Pai cam așa este!mă ceartă venind în fața langa mine. Toată săptămâna am încercat să-l fac să cedeze,dar se pare că ticălosul este mai rezistent decât mă așteptam,adaugă dezamăgită,ceea ce mă face să râd.
-Daca vrei atat de mult sa-l ai in pat,de ce nu ii spui? Fii sinceră cu el și intreaba-l ce vrea la schimb.
-Tu chiar ești proasta,nu?întreabă fiind șocată de cuvintele mele. Zayn nu mă vrea,Angie! I-am propus sa fim prieteni cu beneficii și ma refuzat,îmi explică calma. Când l-am întrebat de ce,a zis că sunt geamăna greșită și dacă tu i-ai propune asta,ar fii mai mult decât bucuros să ți-o tragă ori de câte ori vrei.
Nu m-am putut abține și am izbutit in râs,ceea ce mi-a costat puțin. Eram să trec pe roșu la intersecție. Am frânat la timp,ataragandu-mi câteva claxoane,dar nu erau mai importante decât discuția cu soramea.
Am ras atât de tare,că mi-au dat lacrimile. Mă uitam la Angel și începem iar să râd,ea fiind de o seriozitate maximă. Mă doare burta la cat am ras,și chiar dacă semaforul sa făcut verde,tot nu mă pot opri din ras.
-Esti sigură că nu te tachinează?o întreb într-un târziu după ce mă pun în mișcare. Dacă spune asta că te face să vezi ce vrea el de fapt?
-Cum ar fii?întreabă supărată că nu o luam în serios.
-Ca te vrea doar pentru el,nu sa fie doar o alta pula pe lista celor fututi de tine?zic facand-o sa pufăie dandu-si ochii pe spate.
-Zayn și relațiile serioase. Asta schimba fetele mai des decât mine,deci eu ar trebui sa fiu cea care îi cere asta,nu invers!
-Daca tu zici....
-In orice caz,tipul te vrea Angie! Și crede-mă când îți spun că e distrus de tine. De când a fost in seara aia la noi și a văzut că nu porți chiloți sub pijamale...I-ai arătat raiul și l-ai trântit in iad.
-Cum zici tu,sis!spun parcând în fața casei.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanfictionO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...