Perspectiva Angelinei
-Aaaah!ma trezesc tipand din somn. Aaah! Ah!strig ducand mana la burta.
-Ce este?ma intreaba Justin trezindu-se speriat din somn.
-Ma doare,ii spun dandu-mi lacrimile. Aaaah!strig sufland greu.
-Unde te doare? Burta?ma intreaba nestiind ce sa faca.
-Da,burta...Gaaaaah!tip trezindu-i probabil pe toti cei din casa. Nu vreau!adauga incepand sa plang.
Am simtit cum sunt luata pe sus si dusa la masina,apoi i-am auzit vocea lui Zayn spunandu-mi ca totul va fii bine. Incercam sa ma abtim si sa respir cat mai des,dar aparea mereu cate o contractie care ma facea sa urlu de durere in masina.
-Ce e? Ce s-a intamplat?intreaba Chaz dand buzna peste noi in camera.
-Naste Angelina,le spun luand guri mari de aer. Nu sunt eu! Nu sunt eu!repet incercand sa ma calmez.
-Si tu...Deci tu esti bine,zice Justin rasufland usurat. M-ai spe...
-Ah!zic ingrozita de faptul ca ma doare. Nu,nu,nu!zic ducand iar mana la burta. Tu stai acolo! Stai acolo!strig incepand din nou sa plang.
-Angie,ce este?ma intreaba Cait ingrijorata.
-Vrea sa se nasca,ii spun plangand. Nu venii! Nu venii!zic facandu-ma ghem.
-Chaz,ia-o si hai la spital!ii zice Justin ridicandu-se de pe pat.
-Imediat!spune luandu-ma pe sus, asa cum eram imbracata.
Caitlin mi-a luat halatul cu ea, iar Jaxon la ajutat pe Justin sa puna un tricou pe el. Dupa ce am fost impuscata in acea zi,m-au dus la spital si m-au bagat imediat in sala de operatie. Din cate spune Cait, am stat trei ore in operatie si dupa aceea o noapte intreaga conectata la aparate. M-au monitorizat doisprezece ore pentru a fi siguri ca nu pateste nimic copilul.
Pe langa asta, Justin, in incercarea sa de a se razbuna pe Ramona,care a disparut misterios de atunci,a fost lovit de o masina de teren pe trecerea de pietoni. Vina nu a fost a soferului,deoarece el circula regulamentar,ci a lui Justin. A sarit in fata sa cand era prea tarziu pentru a frana.
Nu la ranit chiar atat de rau,daca pot spune asta, ci ia rupt mana stanga si ia fracturat trei coaste. Asta se intampla daca vrei sa te razbuni orbeste pe cineva. A fost adus si el la spital si dus la urgente, fiind consultat de doctori.
I-au bagat mana in ghips, a fost amendat ca a sarit in fata masinii si a stat in spital o saptamana pentru coastele rupte.
Eu pe de alta parte, am stat o saptamana si jumatate,fiind cercetata de politie, pana cand o agenta FBI a preluat cazul meu. Cand asta s-a intamplat, am primit un buchet de flori si un cosulet cu dulciuri de la Marco. Pus frumos, deasupra unei briose,era o "felicitare" de la el.
M-a amuzat mult "felicitarea" lui,ce-i drept,insa m-a facut sa realizez cu ce fel de oameni am de-aface. Caitlin, din cate mi-a dat el de inteles, este iubita nepotului pretios al mafiei japoneze,Yakuza. Tatal acestui baiat este fiul conducatorului care se ocupa de toti. Baiatul, pe nume Haku,este venit aici si se ocupa de filiara din LA. Mai multe nu stiu pe moment,dar un lucru este sigur: ii sunt datoare.
Intorcandu-ma la cazul in care sunt implicata, Marco a anuntat-o pe agenta FBI despre mine si legatura cu Ramona. Mi-a luat declaratie impotriva ei, a dat si Justin una,iar crimele facute de Caitlin au fost trecute drept legitima aparare.
Agenta, pe nume Tallulah Fuente, o femeie latino foarte frumoasa, cu forme rotunjite bine si puse in evidenta de uniforma federala, mi-a cerut sa colaborez cu ea pe viitor, in caz ca mai are nevoie de ajutorul meu. Am acceptat cu bucurie s-o ajut la prinderea curvei, spunandu-i ca voi face tot ce-mi sta in putere sa-i fiu de folos.
Intorcandu-ma la contractiile ce nu sunt ale mele, insa pe care corpul le percepe altfel, tipam si plangeam in masina, fiind facuta mica. Angelina trecea printr-un chin si mai mare decat al meu,simtind cum ceva cald se scurge usurel pe picioarele mele.
-Se rupe apa, plang strangand si mai tare mainile in jurul burtii. Nu te naste acum!ii cer copilului meu practic implorandu-l asta.
-Totul va fii bine!zice Chaz sa ma incurajeze. Mai avem putin si ajungem la spital.
Nu-mi puteam oprii lacrimile ce nu conteneau sa curga la gandul ca pot pierde copilul din cauza lui Angel. Nu era vina ei intru totul, dar durerea ei m-a tras in mintea sa si acum simtim amandoua acelasi lucru. Diferenta ar fii ca ea naste si copii ei vor supravietuii, iar eu il voi jelii pe al meu.
O alta contractie ne face sa tipam, una mai puternica de data asta, care continua sa persiste. Din instinc, a inceput sa impinga si am simtit cum trupul m-i se incordeaza si mie.
-Grabeste-te!tipa la Zayn care nu stia cum sa ajunga mai repede la spital. Nasc!adauga gafaind toata, incercand sa se abtina.
-Fac tot ce pot!ii raspunde la fel de stresat si ingrijorat ca si ea. Mai rezista putin.
-Ti-e usor sa vorbesti cand...Aaaah!tipa si o fac si eu, speriindu-l pe Justin.
Era in fata, langa Chaz, privindu-ma ingrijorat in timp ce incerca sa ma incurajeze. Nici el nu stia prea bine ce sa spuna si ce sa faca, dar stiam sigur ca sufera la fel de mult ca si mine.
Am vrut sa-i zambesc,intinzand mana s-o prind pe a lui, insa alta contractie ma face sa tip. Am fost trasa din nou in mintea ei si am vazut cum Zayn ma ia in brate si merge grabit cu mine inauntru, strigand dupa ajutor. Doua asistente apar imediat, iar atunci cand vad despre ce este vorba, cheama un asistent cu un pat mobil.
-De aici ne ocupam noi!ii zice una mai in varsta punandu-i mana pe umar. Sunteti sotul?
-Da..., ii raspunde el zapacit. Va fii bine?o intreaba uitandu-se in ochii ei dezorientat.
-Si sigur!ii spune aceasta zambind. Este prima data cand treceti prin asta?
-Da!raspunde ferm, de parca femeia i-ar fi zis ceva iesit din comun.
-Totul va fii bine, nu va faceti griji!adauga zambind si mai mult. Ar trebuii sa va anuntati rudele.
-Sigur..., o aproba privind-o cum pleaca.
Este tot ceea ce sora mea a mai vazut inainte sa fie dusa in sala de operatie. Am ajuns intr-un final si noi la spital, dar eu deja ma luptam de mult cu dorinta de a naste, simtind in acelasi timp relaxarea si emotiile sora-mi. Stiind ca este in cele din urma la spital, inconjurata de oameni capabili, putea lasa in voie sa se nasca gemenele ei.
Imediat ce cumnatul a parcat masina, a coborat si m-a luat in brate, Justin dorind sa fi facut el asta,dar nu putea. Am intrat inauntru, plangand si vorbind mai mult inconstienta, cerandu-i copilului meu sa nu se nasca.
-Cineva?striga Justin plin de disperare.
-Ce s-a intamplat?intreaba un doctor care doar ce iesea din camera de garda.
-Sotia mea are contractii si nu ar trebuii,incepe sa-i explice serios. Cred ca se datoreaza surorii sale gemene care naste acum.
Auzindu-i ultimele cuvinte, barbatul se uita la el ca si cum ar fii nebun. Cand aude tipatul meu, isi indreapta atentia asupra mea, cercetandu-ma repede din priviri. Il conduce pe Chaz intr-o camera goala, unde ii indica sa ma aseze pe pat.
Doua asistente apar de nicaieri langa mine si ma prind de maini. Doctorul imi face o injectie, insa durerea Angelinei este mult mai puternica decat serul lui. Cand tipa ea, o fac si eu, simtind lichidul cald cum se scurge pe picioare, udand cearceaful de sub mine.
-Cand iti spun eu, impingi, bine?ii zice doctora pe un ton bland.
-Sigur!o aproba soramea luand guri mici de aer.
-Impinge!spune femeia blonda, iar ea se conformeaza,moment in care eu plang parca mai tare decat inainte,simtind micuta viata cum se strecoara din pantecele mele spre bratele calduroase ale doctoritei.
Am tipat si am plans, zvarcolindu-ma puternic,dorind sa duc mainile la burta, insa ceva ma tinea strans de ele. Nu-mi dadeau voie sa ma misc, iar in clipa in care am auzit primul scrancet al copilului de-abia venit pe lume, ceva in mine s-a rupt.
Zbieretele lui ascutite si puternice ii umpleau inima de bucurie surorii mele, dar pe a mea o sfasia. Am amutit brusc, m-am calmat din agitatia parca turbata, simtind si traind o data cu Angel nasterea si celui de-al doilea copil.
Ma simteam uda, vlaguita de orice farama de putere si cel mai dureros, ma simteam goala, usoara. Ca si cum viata ce batea in mine, s-a stins.Perspectiva Angelinei
Bucuroasa ca am scapat de nastere, obosita si fericita ca am nascut fetitele mele, mi-am lasat capul pe spate,sufland greu si usurata.
-Ai facut o treaba foarte buna, imi zice doctora curatandu-ma in interior. Felicitarile mele!
-Multumesc frumos!am zis zambind.
Brusc, o strangere de inima, ca un junghi, imi strapunge pieptul, speriindu-ma.
-"Nu vreau...",spune o voce plansa."Nu vreau sa nasc...."
Cine?... Cine se...Am inceput sa am auzenii?
Ma uit in jurul meu si nu mai este decat doctora, care ma ingrijeste.
-"Am pierdut copilul", plange vocea din capul meu si de-abia acum înțeleg ce se intampla.
Este Angie! E vocea ei! Dar cum s-a...Ce s-a...De ce plange?
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanficO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...