Joaca dupa cum iti cant

284 12 23
                                    

-Da,Angel,m-a cerut!ii confirm surorii mele plictisita.
-"Sa nu dea Domnul sa vin din luna de miere si sa aud ca esti gravida,ca nu stiu ce-ti fac!"ma ameninta ea serioasa. "Eu voi fi prima care aduce nepotei!"
-Nici nu ma gandesc sa fac copii acum,deci stai linistita. Nici Jus nu vrea sa fie atat de legat la cap,cred,zic schimband canalul. Apropo,cat mai stati in luna de miere? Au trecut trei luni deja de cand ati plecat.
-"Sis,este un tur in jurul lumii oferit de cumnatelul meu drag. Lasa-ma sa-l savurez la maxim! Pe langa asta,eu si Zayn lucram la venirea copiilor. Vrem gemeni."
-Nu esti sanatoasa! Mi-e mila de Zayn!adauga enervand-o.
-"Mie ar trebui sa-mi fie mila de Justin pentru ca a stat atat de mult dupa tine! Mai avea putin si se ducea cu aia daca nu te culcai cu el",spune ca sa ma enerveze.
-Nu,n-ar fi facut-o!o contrazic serioasa si surprinzator de calma. Justin ma iubeste si nu ar fi cedat pentru nimic in lume.
-"Mda,de aia ai putut sa-l filmezi devorand-o",zice lovind un punct sensibil."Uite care-i treaba,Angie,daca nu stii sa-l tii langa tine,o sa plece! Fa-te frumoasa si sexy si tine-l bine langa tine!"ma sfatuieste ea serioasa.
-Da,da! Stiu asta Angelina!zic rotindu-mi ochii exasperata.
-Angie!ma striga Caitlin de la sufragerie.
-Vin acum!spun ridicandu-ma de pe pat.
-"Okey,sis,te las ca vad ca ai treaba. Mai vorbim!"spune sormea inchizand conversatia.
      Am mers la sufragerie,dar atunci cand am ajuns la jumatatea scarilor,m-i s-a incetosat vederea si m-i s-a facut rau. Nu-mi d-au seama cand am lesinat si cand am fost dusa la spital,dar m-am trezit intr-o camera alba si sterila,cu o perfuzie bagata in mana.
     Imediat langa patul meu era Caitlin care ma tinea de mana. Adormise cu capul pe marginea patului. Am mangaiat-o pe cap,trezind-o.
-Hey! Cum am ajuns aici?o intreb zambind.
-Angie!exclama fericita luandu-ma in brate. Cat ma bucur ca ti-ai revenit!
-Nu era nevoie sa ma aduci la spital,ii spun mangaind-o pe spate. Imi reveneam dupa un somn bun.
-Dar doctorul a spus ca ai facut o cadere de calciu,de aceea ai lesinat. Spunea ca poate fi de la oboseala si stres.
-Oboseala e din vina lui Justin,zic amintindu-mi ultimele zile in care am facut dragoste mereu. Cat despre stres,nu am niciunul,ii spun zambind.
-Of,sper doar ca vei fi bine dupa asta. Nu vreau sa te mai vad lesinand vreodata. M-ai speriat ingrozitor de tare!recunoaste blonda serioasa.
-Te cred! Justin a aflat de asta...
-L-am sunat imediat ce am vazut ca nu-mi raspunzi. El ne-a adus aici si acum este cu doctorul.
-Oh,inteleg!zic devenind serioasa. Si cand pot pleca?
-Cand se termina perfuzia,asta daca nu te pune doctorul sa faci analize,imi raspunde uitandu-se in ochii mei. Dumnezeule,Angie,ma bucur atat de mult ca esti bine!
-Nu-ti face griji,Cait,n-am sa patesc nimic!o linistesc imbratisand-o.
     Ma strans puternic in brate,fiindu-i teama ca Ramona va face ceva dupa cum a si promis. Dupa ce Justin m-a cerut in casatorie si eu am acceptat,bruneta a avut grija sa ne sune si sa ne ameninte cu disparitia sau ranirea mea. Din acest motiv toata familia si toti prietenii nostrii sunt in alerta.
    Justin a avut grija sa-i anunte pe toti despre planurile diabolice ale brunetei. Le-a cerut,daca pot,sa ma protejeze si sa aiba grija de mine,promitandu-le ca ii va rasplati cum stie el mai bine.
    Dintr-o data usa camerei mele de spital se deschide si pe ea intra Justin insotit de doctor. Vazand ca sunt treaza,a venit fuga la mine si m-a luat in brate,strangandu-ma puternic,usurat ca sunt bine.
-Iubito,ma bucur atat de mult ca ti-ai revenit!zice sarutandu-ma pe frunte.
    Il simt cat de incordat si de stresat este de cand Ramona la amenintat cu ranirea mea,dar cert este ca nu se va linisti prea curand. Este tot timpul pus in alerta,ceea ce ii va face rau mai devreme sau mai traziu.
-Sunt bine,iubitule!ii zic mangaindu-l pe spate. N-am nimic!adaug punandu-i mana pe obraz.
-Oh,dar aveti ceva domnisoara Tomson!intervine doctorul serios.
-Da?!intreb uimita. Nu este doar o cadere de calciu?
-Ma tem ca nu,spune incepand sa zambeasca. Cand ati fost la perioada ultima data?ma intreaba asezandu-se pe scaun langa mine.
-Nu-mi amintesc...
-Asta pentru ca sunteti insarcinata,imi zice barbatul zambind. Aveti doua luni de sarcina,spune socandu-ne pe toti.
-Ce?!intrebam toti trei o data cu gurile cascate.
-Felicitarile mele!spune mangaindu-ma pe cap. De aceea ati facut caderea de calciu si ati lesinat,imi explica fara a-i lipsii zambetul de pe buze.
-Adica...Dar...Asta e...
    Atat Justin,cat si eu,nu ne gaseam cuvintele sa ne putem exprima socul si nedumerirea amestecate cu fericirea,oarecum. Adica eu,EU,port in pantece copilul lui Justin si al MEU? Adica in curand voi fi...mama?!
    Am intors capul socata si speriata spre iubitul meu,care era la fel de socat si speriat ca si mine. Fac pariu ca si lui ii treceau aceleasi lucruri prin minte ca si mie,de altfel. Eram inghetati amandoi,iar Caitlin nu spunea nimic,dar zambea cu gura pana la urechi.
-Domnule doctor,voi fi matusa?il intreaba ea fiind prima care isi revine din soc.
-Da!ii confirma zambind.
    M-am uita iar la Justin si am vazut cum un zambet larg si plin de fericire se intinde pe buzele sale usor,usor. Se uita la mine,dar fac pariu pe ce vreti ca am o privire de caprioara speriata. Inca nu ma pot obisnui cu ideea ca sunt gravida.
-Te iubesc!imi spune imbratisandu-ma. Dumnezeule,Angie,te iubesc atat de mult!adauga dandu-i lacrimile de fericire.
-Si eu te iubesc,Justin!zic mangaindu-l pe spate.
    Incetisor si temator,am permis fericirii sa ma atinga si sa ma invaluie in mantaua sa ametitoare. Nu-mi vine sa cred ca voi fi mama! Asta este minunat! Oh,Doamne! De-abia astept sa-i spun mamei!
-Va las sa va bucurati in voie,zice doctorul ridicandu-se de langa mine. Am sa va d-au o trimitere la un ginecolog foarte bun. Este un prieten de-al meu,ne anunta indreptandu-se spre usa.
-Multumim,domnule doctor!zice Caitlin zambind.
    Dupa ce medicul a iesit din camera,am respirat cu totii profund si ne-am calmat putin,incercand sa ne punem gandurile in ordine. Este minunat ca va aparea un mostenitor in familie,dar este si periculos. Daca afla Ramona,poate incerca ceva si asta l-ar face pe Justin foarte ingrijorat. Chiar dublu,nu,triplu de ingrijorat si stresat. Si nu doar pe el,ci intreaga familie!
-Asta este o situatie naspa!am spus uimindu-i.
-De ce?ma intreaba blondina nedumerita. Nu te bucuri ca vei fi mama?
-Ba da,insa stiu pe cineva aici de fata care va murii de grija din cauza asta si-a amenintarilor cuiva "drag" noua,zic uitandu-ma la Justin. Daca se afla ca sunt insarcinata, va fi rau!spun serioasa. Mai bine pastram asta doar pentru noi si familia noastra. Nu trebuie sa afle nimeni din exterior. Nu se stie cum le scapa acest detaliu si va face sa muriti de grija.
-Aici ai dreptate,dar toti ne sunt precum o familie,zice Caitlin serioasa. Nu putem alege persoanele care vor sti despre sarcina.
-Stii ceva?intervine Justin brusc privind in gol. Eu n-am de gand sa-mi ascund fericirea. Vreau sa spun tuturor ca voi fi tata si ca sunt fericit alaturi de tine,nu sa ma ascund de frica Ramonei!
-Iubire,te inteleg perfect,dar tu deja ai nopti in care nu dormi stiind ca pot patii ceva din vina ei,dar sa mai stii ca ea are habar de sarcina mea? Doar gandindu-ma la asta ma face pe mine sa-mi fac griji pentru voi!le explic gesticuland. Ma pot apara singura si la fel de bine pot proteja copilul nostru,dar voua nu va pot lua grijile sau sa va protejez de vorbele ei,adaug mangaindu-l pe obraz.
    Ofteaza profund amandoi,dandu-mi dreptate pana la urma. Nu aveau cum sa nu fie de acord cu mine! Era o chestiune fragila si foarte importanta de altfel. In plus,daca Ramona afla si venea dupa mine,nu pot fi decat foarte incantata. Asa pun mana pe ea si o aranjez cum trebuie. Si daca incearca sa ma omoare,ii arat eu ei!
    Dupa ce perfuzia s-a terminat,am fost trimisa la ginecolog sa fac o radiografie si sa ma ia in vizor.
-Felicitarile mele!ne ureaza doctorul zambind. Este un copil mic deocamdata,insa curand va devenii mai mare.
-Multumim,domnule doctor!zice Justin zambind.
-Puteti merge acasa si o sa veniti la control periodic.
-Am inteles!spun serioasa.
    Dupa ce iesim din cabinet,mergem la masina,unde ma asez la locul meu langa Justin.
-Mergem sa vorbim cu mama?il intreb uitandu-ma in ochii lui.
-Deocamdata vreau sa merg acasa,zice plecand spre vila noastra.
-Okey!zic zambind.
     Ajunsi acasa,mergem in dormitor si ne asezam pe pat,unde iubitul meu se pune cu capul pe pieptul meu. Incepe sa ma mangaie pe burta pe sub bluza,inchizand ochii stransi. Ofteaza profund simtindu-se probabil obosit,apoi imi zice:
-Ma bucur ca esti bine.
-Justin,nu voi patii nimic din vina Ramonei!ii spun serioasa. Nu se va putea atinge de mine asa de usor.
-Sper sa ai dreptate,zice continuand sa ma mangaie pe burta. Nu-mi vine sa cred ca vom fi parinti!adauga ridicandu-se de pe mine.
   Imi ridica bluza si se pleaca spre burta mea,sarutandu-ma gentil,dar nu in felul in care sa ma excite. Din impotriva,chiar ma gadila.
-Justin,ma gadili!il anunta deja razand.
-Eu doar pup copilul nostru,iubito!se apara ridicandu-se spre buzele mele. Si acum imi sarut sotia,zice facandu-ma sa tresar la auzul ultimului cuvant.
    Nu stiu de ce,dar venind din gura sa acel cuvant si spus cu atata iubire,m-a facut sa ma zbarlesc toata. Suna foarte bine si paraca deja imi imaginez cum voi fi strigata "doamna Bieber" cand merg la Justin la birou.
   Fara sa-mi d-au seama,am inceput sa plang de fericire. Il priveam zambind,dar cu lacrimile curgandu-mi pe obraji,formand doua mici siroaie pe chipul meu.
-Scumpo,esti bine?ma intreaba blondul ingrijorat.
    N-am raspuns,dar l-am luat in brate urcandu-ma pe el. Eram deasupra sa si il tineam strans,continuand sa plang ca proasta. Nici eu nu stiu de ce plang,dar o fac si stiu ca-l ingrijorez pe Justin degeaba.
-Scumpo,s-a intamplat ceva?
-Ma bucur atat de mult ca vom fi mai multi in familie,zic sughitand din vina plansului. Sunt foarte fericita,mai ales ca m-ai numit sotia ta!adaug facandu-l sa rada. Suna atat de bine spus de tine!zic stergandu-mi lacrimile.
-Daca vrei,o mai spun o data,zice sarutandu-ma tandru.
-Nu, mi-a ajuns atata plans degeaba!il refuz uitandu-ma in ochii lui caramelizii.
-Cum vrei!spune sarutandu-ma din nou. Iubire,nu ma satur de tine!!ma anunta sarutandu-ma iar.
-Cine zice ca eu o fac?il intreb varandu-mi mainile pe sub camasa.
   Venise sa ma ia de acasa direct de la birou,deci inca era imbracat in costum. Este foarte sexy in costum si iubesc felul in care arata in ele. Va fi un mire superb.
    Eram amandoi curpinsi de pasiune,gata sa ne lasam fara haine,cand telefonul incepe sa-mi sune. Ma departez cu greu de iubirea mea si ii spun:
-Justin,suna telefonul!
-Lasa-l sa sune,zice incepand sa ma sarute pe gat,provocandu-ma sa-mi var mainile in parul sau catifelat.
-Poate este cineva important,spun incercand din rasputeri sa nu gem.
-Cine poate fi mai important decat mine?ma intreaba vazandu-si de treaba.
-Nu este nimeni,dar poate suna mama,zic si scap un geamat care ii incanta auzul.
-Okey!spune retragandu-se oftand tot. Dar tot eu raman pe primul loc,da?ma intreaba prefacandu-se serios.
-Si sigur,iubire!il aprob furandu-i un sarut.
    Am luat telefonul si m-am uitat la ecran,ramand surprinsa sa vad cine ma suna.
-Da,Angelina!raspund serioasa.
-"Ce faci,Angie?"ma intreaba pe un ton vesel.
-Tocmai ce-am ajuns de la spital acasa. Am facut o cadere de calciu si acum am scapat de acolo,ii explic repede sa n-o ingrijorez prea mult.
-"Acum esti bine?"ma intreaba serioasa.
-Da,sunt foarte bine!zic incercand s-o fac sa uite deja despre asta. Tu esti bine?
-"Da,sunt bine! Auzi,poti venii pana la mama?"ma intreaba curioasa.
-Acum?
-"Da,acum! Este ceva urgent",spune usor enervata de intrebarea mea.
-Okey...Il i-au pe Justin si venim acum,zic inchizand apelul.
   Ma uit la iubitul meu si-l vad mergand spre baie,avand un prosop in mana. Zambesc cand se uita la mine si-i zic:
-Angelina vrea sa ne ducem pana la mama. Si da,acum,raspund vazand ca vrea sa ma intrebe ceva.
-Sa fac dus si mergem,spune sarutandu-ma pe frunte. Le spunem despre sarcina?
-Da,sa vedem ce a patit mama si le spunem,zic serioasa.
-Cum doresti,scumpo!spune blondul intrand la baie.
   N-a durat mult pana a facut Justin baie,asa ca intr-un sfert de ora eram la mama acasa,blocata in fata usii la vederea sora-mii cu o burta de toate zilele.
   Ma holbam la ea cu gura cascata si nu-mi venea sa cred ca Angelina este acasa,in cele din urma, si ca este insarcinata.
-Dumnezeule,mare!exclama socata. Ce-i cu burta aia la tine?o intreb asezandu-ma in fata ei.
-Se numeste sarcina,dar banuiesc ca tu mai ai pana cand vei afla ce inseamna asta,ma tachineaza ea ranjind cu superioritate.
-Serios?spun mijind ochii. Angel,sunt gravida in doua luni!o anunt socand-o. Bine,nu doar pe ea,ci intreaga familie.
-CE?!exclama familia mea privindu-ma de parca as fi zis o grozavie.
-Nu va uitati asa la mine!ii cert incruntandu-ma. Este ceva normal!
-De cand si pana cand s-a dus faza cu "in noaptea nuntii ne iubim"?ma intreaba nesuferita amintindu-mi cum este s-o ai acasa.
-Ah,fusese atata liniste pana sa te intorci tu acasa!comentez enervand-o.
-Stii ceva,daca nu-ti convine,poti pleca!ma cearta rosindu-se la fata.
-Bortosico,las-o mai moale ca faci rau copilului!ii spun enervand-o mai tare.
-Te vad eu pe tine mai tarziu!ma ameninta ea serioasa. Atunci sa te vad cum te descurci!
-Apropo,ce aveti?ii intreaba Justin schimband subiectul. Pana la urma cred ca ne paruiam daca continuam in felul acesta.
-Fete!raspunde Zayn zambind tot. Sa-l fi vazut pe tata in ce fel a reactionat cand a auzit ca va avea doua nepoate.
-Adica voi...Ea are... Gemeni?!exclam socata rau.
-Cat de adorabil!spune iubitul meu imbratisnadu-ma. Poate vom avea si noi gemeni,scumpo!zice ingrozindu-ma.
-Ce?!spun privindu-l speriata. Dar nu vreau gemeni!
-De parca este dupa tine!zice Angel morocanoasa. In orice caz,spre deosebire de cineva anume,spune facand referire la mine,eu vreau gemene! Mereu am vrut sa am gemeni.
-Avand in vedere ca sunt fete,ce nume ati ales pentru ele?se intereseaza mama radiind de fericire.
    Sper ca sormea n-o sa faca la fel ca mama si sa numeasca fetele atat de asemanator! Spre binele copiilor,sper sa nu!
-As fi vrut ceva de genul Christine si Eleanor,dar nu sunt sigura...
-Suna foarte bine!o anunt serioasa. Bine ca nu faci ca mama!adaug razand.
-Oh,nu!spune ea fiind de acord cu mine. Am fost noi incurcate mereu una cu cealalta,nu vreau sa pateasca si fetele mele la fel!
-De acord!
-Dar ce-a fost atat de rau la asta?ne intreaba mama bosumflata.
-Tot!spunem amandoua odata.
-Hey!zice femeia ce ne-a dat viata simtindu-se ofensata. Nu-i drept ceea ce faceti!
-Dar asta este adevarul!spun gesticuland. Am facut detentie din vina lui Angel de multe ori!
-Iar eu eram nevoita sa ascult profesorii minute in sir vorbind despre olimpiade si concursuri la care trebuia ea sa ia parte!zice sormea serioasa.
-Ma bucur pentru voi,dragelor,insa uite un lucru la care nu v-ati gandit,spune tata luandu-ne prin surprindere. Angel tu esti casatorita,deci la tine nu este o problema,dar Angie,scumpo,tu ce faci cu facultatea?
    Uite ceva la care nu m-am gandit! Cum voi merge eu la facultate fiind gravida?
-La asta nu ne-am gandit,recunoaste Justin pus pe ganduri. Va renunta la ea,adauga revoltandu-ma.
-Nici gand!spun ridicandu-ma in picioare. N-am muncit atat de mult sa trec examenele ca sa d-au cu piciorul acum la facultatea de drept!zic enervandu-ma.
-Dar,scumpo,cum te vei descurca cu sarcina si orele de curs?ma intreaba privindu-ma ingrijorat. Daca te va lovii cineva in burta sau daca vei ramni? Ce vei face?
-Ma descurc eu!spun asezandu-ma la loc. Pana la urma este probelma mea.
-Crezi ca vei face fata?ma intreaba mama la fel de ingrijorata ca si Justin. Scumpo,daca te apuca vreo criza si vei vomita in timpul orei?
-Voi discuta cu profesorii si cu directorul facultatii daca este nevoie,explicandu-le situatia mea.
-Faci cum vrei,dar daca patesti ceva la facultate si sarcina are de suferit,renunti imediat la ea!ma ameninta iubitul meu serios.
-Foarte bine!zic dand mana cu el.
-Angie,nu lua grija lui ca pe o competitie!ma sfatuieste sormea razand.
-O i-au cum vreau!spun artagoasa.
-Justin,cum rezisti langa ea?il intreaba satena ignorandu-ma. Daca eram in locul tau,ii faceam pasi de mult si luam alta!
-Si ea ma suporta pe mine,zice blondul imbratisandu-ma. Pe langa asta,o iubesc,adauga sarutandu-ma pe obraz.
-Esti prea bun pentru ea!spune enervandu-ma foarte tare.
-Stii ceva?o intreb serioasa.
-Ce?intreaba arcuind o spranceana.
-Nu ti-a cerut nimeni parerea!
   Cat am mai stat la mama,m-am certat cu Angel si am mancat precum o disperata,ca si sormea de altfel.
   In drum spre casa,am trecut pe langa un fast food si brusc m-i s-a facut foame. M-am uitat la Justin si i-am spus pe cel mai inocent ton posibil:
-Justin,mi-e foame!
-Ce ai vrea sa mananci,iubito?ma intreaba zambind.
-Fast food!spun lingandu-ma involuntar pe buze. Mergi sa luam ceva?
-Cum sa nu,draga mea!zice intorcand masina spre fast food-ul vazut de mine.
   Am mers acolo si am mancat trei snitele si un burger,apoi am baut un pahar mare de pepsi. Acum sunt cu adevarat satula si pot dormii chiar si in apa daca este nevoie.
   Cand am ajuns acasa,am facut dus rapid si m-am pus in pat,langa Justin. Era lungit pe pat fara tricou,doar in pantalonii de trening. Mi-am pus capul pe pieptul sau si am fost cuprinsa imediat de somn.
    A doua zi de dimneata,m-am trezit cand Justin era pregatit de munca,fiind sarutata de el. Il cuprind cu bratele pe dupa gat si-l trag intr-un sarut mai pasional,dupa care i-am zis:
-Neata!
-Neata,iubito!spune el lingandu-si buzele cu pofta. Ai dormit bine?ma intreaba avand in vedere ca am dormit peste el.
-Foarte bine!spun ridicandu-ma in fund. Esti gata de plecare?
-Da,zice luandu-si sacoul de pe fotoliu. Ai grija de tine si nu te solicita prea mult!
-Okey!spun stiind ca de acum grijile sale sunt mai multe. Si tu sa ai grija de tine,adauga imbratisandu-l strans. Sa te intorci repede,zic inspirandu-i profund mirosul.
-Sigur! Sa ai o zi buna,iubito!imi ureaza dand sa plece,dar l-am oprit.
-Pa,tati!zic luandu-i mana si punand-o pe burta mea.
   Surprins,se uita la mine putin socat si nedumerit,dar incepe imediat sa zambeasca si se pleaca pentru a fi la acelasi nivel cu burta mea.
   Ma mangaie gentil pe ea,spunand:
-Pa,scumpete mica!
   Dupa ce presara un sarut tandru pe ea,se ridica si pleaca. Il conduc pana la masina si ma uit dupa el,pana iese din raza mea vizuala.
   Cand vreau sa ma intorc in casa,cineva vine spre mine si zice:
-Scuzati-ma,sunteti doamna Angelica Tomson?
-Da,de ce?
-Am o mica treaba cu dumneavoastra!

PERSPECTIVA LUI JUSTIN.

    Dupa ce am plecat de acasa,vazand-o pe Angie cum se uita dupa mine cu ajutorul oglinzii retrovizoare,am dat drumul la muzica si am inceput sa cant. Sunt atat de fericit ca vom avea un copil,dar poate vom fi la fel de norocosi ca si Angel si vom avea gemeni!
    Sa fiu binecuvantat din prima cu doi copii. Asta ar fi minunat! Cred ca as zbura de fericire.
    Chaz se pare ca este deja la birou,probabil plecand acolo de la iubita lui de acasa,ceea ce nu ma supara deloc. Pregateste el cafeau si micul dejun.
   Pe toata durata drumului am cantat si am dansat in masina,fiind foarte vesel. Ce bine este cand ai parte de surprize placute!
-Buna dimineata!le spun angajatilor cand ajung la firma.
-Buna dimineata,domnule Bieber!spun ei zambind.
    Am urcat in lift si am asteptat sa ajung la birou,cantand in continuare si tinand ritmul usor cu piciorul.
-Buna dimineata!spun vesel cand cobor din lift.
-Buna dimineata,domnule Bieber!imi raspund inapoi acestia.
-Sunteti mult mai vesel astazi,domnule!imi spune o angajata aducandu-mi un dosar. Cum se simte doamna Angie?ma intreaba provocandu-mi un zambet mai larg.
-Foarte bine,multumesc Domnului!zic luand dosarul.
-I-am luat un mic cadou,se poate sa vi-l d-au dumneavoastra ca sa i-l d-ati?
-Daca vrei,poti merge cu mine sa i-l oferi personal la sfarsitul programului,ii spun zambind fara oprire. Nimic nu-mi poate lua zambetul de pe buze!
-Sigur,m-as bucura foarte tare!zice ea vesela.
-Atunci asa ramane!spun indreptandu-ma spre biroul meu.
   Intru inauntru si-l gasesc pe Chaz dormind pe canapea ceea ce ma face sa rad. Pun dosarul pe birou si ma duc la el. Ii d-au un bobarnac peste nas,trezindu-l instantaneu din somn.
-Ai dormit aici?il intreb dandu-mi sacoul jos.
-Nu,am venit de la Peige,dar am adormit asteptandu-te,spune frecandu-se la ochi. Ce mai face Angie?
-Bine,m-a condus la masina si s-a uitat dupa mine pana am iesit din cartier. Bro,o iubesc mult!spun asezandu-ma pe scaunul meu.
-Te cred!zice indreptandu-se spre baie. Este o femeie extraordinara care a reusit sa te puna cu botul pe labe. E de admirat asta!
-Nu-i asa?zic incepand sa rad.
   Usa biroului se deschide si o aud pe Kamelia certandu-se cu cineva.
-Nu ai voie sa intrii fara permisiunea lui!
-N-am nevoie de permisiunea nimanui!zice o voce mult prea cunoscuta ca sa n-o recunosc cand o aud.
-Ramona,opreste...
-Mai taci!ii spune intrand in biroul meu neanuntata.
-Ce cauti aici?o intreb privind-o urat. Ce mai este si de data asta?
-Buna si tie,iubire!imi zice zambind seducator. Ti-a fost dor de mine?ma intreaba venind langa mine,dorind sa ma atinga,dar ii d-au peste mana imediat.
-Ce vrei?o intreb pe un ton dur.
-Am venit sa-ti propun o afacere care sigur o sa te intereseze,zice uitandu-se in ochii mei.
-Nu ma intereseaza nimic din ce are legatura cu tine!ii spun devenind nervos imediat. Iesi pana nu chem paza!
-Sigur?ma intreaba mergand spre usa. Nu vrei sa auzi macar despre ce este vorba?
-Nu!zic rastit gata sa-mi pierd rabdarea si s-o d-au afara chiar eu.
-Deci nu vrei sa stii unde este draga ta Angie si ce va patii,spune socandu-ma. Pacat! Cred ca-si pusese sperantele in tine.
-Ce i-ai facut lui Angie?o intreb ridicandu-ma in picioare.
-Asa mai vii de acasa!

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum