Decizia Angelicai II

1.6K 50 8
                                    

-Unde e?intreaba intrand inauntru.

-Cine? Intreaba Justin ducandu-se dupa ea cat inchid eu usa.

-Scorpia aia create aceea raraita?ne intreaba uitandu-se in jur.

-In biroul sau probabil,ii raspund eu asezandu-ma langa saten.Doriti sa va servesc cu ceva?

-Nu,multumesc Angelica,ma refuza luand loc in fata noastra.Daca ai putea s-o aduci aici pe nemernica aceea,ti-as fi foarte recunoscatoare.

-Credeti-ma,si eu vreau s-o “aranjez” putin,spun avand un zambet diabolic.

-Apropo,unde-i Chaz?

-Nu stiu...

-Probabil doarme,ma intrerupe Justin serios.Dupa ce bea prea mult el obisnuieste sa doarma toata ziua.

-Ahaa!Si,ce-o sa faci?Cine a depus plangerea?intreaba curioasa roscata.

-Nu putem afla,o lamuresc strangand pumnul nervoasa.Ca aveam eu grija de persoana respectiva.

-Te ajutam cu mare placere,zise femeia fierband la fel de mult ca si mine.In orice caz,trebuie s-o scoatem cumva la capat.

-Angelica ma va ajuta sa-i recuperez,o instiinta Justin zambind.

-CUM?!?!

-Da,ii confirm eu.Am sa ma mut aici si vom fi o familie mare si fericita ce va trece prin bune si rele impreuna.

  

Fara sa mai spuna ceva,directoarea incepe sa planga si sa vina la mine ocolind masuta din fata ei.Ma ia in brate si continua sa planga apoi imi spune indepartandu-se putin,cat sa ma poata privi in ochi:

-Multumesc!N-am crezut ca voi apuca ziua in care o fata ii va pune capac nebunului asta,dar tu mi-ai indeplinit dorinta.

  

Dupa ce ma mai ia in brate o data,se uita la Justin serioasa si amenintatoare in acelasi timp spunandu-i pe un ton dur:

-Cat despre tine,Bieber,daca o ranesti,o inseli sau cel putin s-o superi,te omor cu mana mea!Ai inteles?il intreaba apucandu-l de tricou.

-Da,sa traiti!ii raspunde baiatul ducand mana la frunte.

-Pe loc repaus soldat pana la noi ordine,glumi directoarea.

   

Am continuat noi sa discutam pana cand mi-a venit o idee:sa-i chem si pe ai mei sa le spunem “noutatile”.Pun mana pe telefon si o sun pe mama.

  

Dupa doua apeluri se decide si femeia sa-mi raspunda.

-Ce vrei Angie?ma intreaba ea pe un ton artagos.

-Ce-ai patit?o intreb simplu fara sa-i raspund.

-Ma joc cu tata pe televizor si ma bate in clipa asta.Hey!!!Nu trisa,tipa mama la el nervoasa.

-Viata e cruda,scumpo,il aud pe tata spunandu-i in timp ce rade.

-I-a zi,de ce m-ai sunat?

-Puteti veni putin pana la Justin acasa?

-Care Jus...La proful tau de sport?

-Da,ii confirm scurt.

-De ce?Ce-ai facut?ma intreaba devenind serioasa.Sper ca nu ti-e rau din nou.

-Nu,mama,sunt bine,o calmez inainte sa ia foc.Doar ca vrem sa discutam ceva important cu voi.

-Sa nu-mi spui ca te-ai culcat cu Justin si ai ramas gravida.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum