* Perspectiva autoarei *
Știa că băuse prea mult și că asta ii va atrage o migrenă a doua zi,dar la dracu! O viață are și vroia sa și-o trăiască la maxim,așa cum îi plăcea ei și nu după reguli sau moralitate.
Așa că,după ce și-a terminat de retușat macheajul,a ieșit din baie cu gândul de a-l aborda pe blondinul ce-i făcuse ochi dulci toată noaptea. Nici nu apuca să închidă ușa în spatele sau,că este trasa în brațele cuiva. Ridicandu-si privirea, constata cu încântare că era cel pe care urma să îl abordeze,motiv pentru care se lasă dezmierdată de atingerile lui pofticioase.
Fără a pierde timpul sau a se lua la discuții, își presează buzele de ale lui,aratandu-i că și ea îl dorea la fel de mult precum el îi demonstrase ei. Membrul sau erect o presă demonstrativ între picioarele acum înconjurate de talia lui,bucurand-o că avea o reacția atâta de puternică asupra sa.
Nu știa cine era sau cum a ajuns in grațiile lui,dar știa că era cineva cu influență,având în vedere că era la VIP gold in boxa. Probabil daca nu ar fii fost atât de beata,și-ar fii dat seama cu cine se sărută acum pe holul dintre bai.
Tinand-o în brațe,cu palmele așezate pe fundul sau și cu buzele inalntuite cu ale ei,tânărul misterios o duce sus pe scările ce dădeau la camerele private,unde se puteau descoperii in voie,feriți de ochii curioșilor.
După ce încuie ușa în urma lor,o lungește pe canapea,începând să își desfacă pantalonii. Observând acest gest al său,tânără întrerupe sărutul,zicandu-i serioasa:
-Spune-mi că ai un prezervativ la tine!
Zambind ștrengărește,îl scoate din buzunarul de la spate al pantalonilor și rupe ambalajul cu gura. Fiind mai obraznica din fire,șatenă îl ia din mana lui și îl împinge pe spate,scoțând prezervativul din ambalaj.
Umezindu-si buzele,tânără îi da de înțeles că urma sa i-l pună ea,într-un mod mai plăcut decât simpla rulare a sa pe membrul sau. Prinzandu-si parul in coc rebel cu o brățară,fata îi da jos pantalonii și boxerii,absorbind cu ochi sticloși imaginea satisfacției pure din fata sa.
Fără a mai sta pe gânduri,îi cuprinde penisul cu mana și începe să-l sugă,savurandu-l cu mare pofta,ceea ce îi rupea gemete de plăcere blondului. Jucandu-se cu el o vreme in acel fel,tachinând capul cu limba din când în când,îi strecoară prezervativul pe membru și își continuă activitatea de satisfacere.
Simțind că era aproape de apogeu,bărbatul o trage spre el,cuprinzandu-i chipul cu palmele. Sărutul lor nu era deloc gentil sau tandru,ci era unul plin de pasiune și dorința. Și-o dorea foarte tare,motiv pentru care îi rupe chilotul tanga și își poziționează penisul pe intrarea ei.
Nerăbdătoare,tânăra se presează pe membru,gemând din tot sufletul de plăcere. Era mare,erect și completa perfect golul pe care îl simțea. Îi satisfăcea pofta arzătoare ce-o cuprinsese încă de când îl văzuse,trimitand-o pe culmile fericirii.
Ca și când s-ar fii molipsit de la ea,blondul face schimb de locuri și începe să se miște el acum,provocandu-i mai multă plăcere. Avea penetrări scurte și puternice,lovind adânc în profunzimile ei umede și calde,aducandu-se tot mai aproape de orgasmul bine meritat.
Au schimbat poziții,s-au sărutat și atins peste tot,cercetând fiecare părticică a trupurilor lor îmbibate în pasiune și pofta carnală,asta până când și-au atins limita. Îmbrățișați pe canapea,continuând să se sărute,șatenă se desprinde din vraja lui,intrebandu-l:
-Am sa te mai vad?
-Nu se știe niciodată,iubito,îi răspunde acesta mangaind-o pe obraz. Mai mult că sigur te voi căuta,adaugă savurandu-i buzele din nou,coborând cu mâna spre sânii ei rotunzi.
-Am sa te aștept,frumosule!zice ridicandu-si de lângă el când aude telefonul sunând in geanta.
-Nu răspunde!îi cere apucand-o gentil de braț.
Regretând faptul că îl refuza,știind că ar fii urmat runda a doua,se duce să răspundă,știind prea bine cine era. Discutase cu ea înainte să iasă din baie,deci se aștepta să fie sora sa.
Scoțând telefonul din geanta,vede că avea dreptate,așa că răspunde oftând:
-Spune!
-"Sunt afara. Vii singura sau ai nevoie de ajutor?"o întreabă serioasa cunoascandu-si prea bine sora.
-Vino și tu,zice uitandu-se la blondul ce se îmbracă,jucandu-i pe buze un zambet poznaș.
Daca sora sa ar fii fost macar pe jumătate cum este ea,i-ar fii propus o partida in trei. Știa mult prea bine de la băieții care erau în cercul ei de prieteni că mulți aveau fantezii cu gemene,lucru care nu o deranja deloc. In schimb,nu putea spune același lucru despre Angie,sora ei mai mica cu 5 minute.
-"Vin imediat",se aude in difuzor,rupandu-i alt oftat.
După ce încheie conversația,pune mobilul la loc in geanta și se uita la tânărul misterios care o studia atent. Îi plăcea de ea. Era frumoasă și știa ce face când venea vorba de sex,lucru mai rar întâlnit de el. In mod normal, majoritatea femeilor cu care fusese,așteptau să facă el cea mai mare parte din treabă,însă ea preluase controlul fara a i se spune.
-Iubitul?o întreabă puțin gelos. Tipul era mai norocos decât își putea închipuii.
-Nu,stresul,îi răspunde râzând ușor. Mi-a părut bine sa te cunosc,adaugă sărutandu-l apăsat.
-De asemenea,drăguțo,zice zambindu-i.
In ușa camerei se aud ciocăneli ușoare,dandu-i de înțeles șatenei că trebuia să plece. Indepartandu-se de el,merge in fața ușii,o descuie și pleacă fără a se uită in spate.
Când deschide ușa,in fata sa stătea Angie cu o casca de motociclist in mana,așteptând că geamănă sa să iasă. Văzând felul în care era îmbrăcată,își da ochii peste cap cu toate că această n-o putea vedea.
Gestul a fost reciproc,doar că ea a putut vedea că Angel nu era de acord cu ea.
-Macar eu nu arat întregului oraș ce am sub haine,îi zice oferindu-i casca.
-Mda,dar nici nu gonesc bărbații de langa mine,comentează aceasta spre exasperarea surorii sale.
-Misca!o înghiontește tânără ușor în fața.
Înainte să părăsească etajul,Angie se uită in camera să vadă dacă uitase sora ei ceva,dând in schimb de doi ochi caramelizii ce se holbau la ea. Fără a se gândii prea mult,îl salută și pleacă,asteptandu-se să nu-l mai vadă niciodată.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanfictionO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...