Schimbarea II
-Buna dimineata, Amelia,ii spune sormea vazand ca noi nu mai facem nimic.
-Buna dimineata,spune ea continuand sa se uite la noi.Am venit sa vad daca Justin e bine si...
-Noi va lasam sa discutati asa ca pa!intervine Justin indreptandu-se cu mine spre baie.
-Dar eu...Stai ca...
N-am mai apucat sa comentez ceva ca deja satenul deschise usa si intra in baie cu mine in brate.Ajunsi acolo,ma pune jos si inchide usa facandu-le cu mana celor din dormitor.
-Ai innebunit?il intreb cand se inchide usa.
-Da,imi raspunde simplu.Si tu esti de vina,imi zise apropiindu-se de mine.
-Ce-o sa creada acum profa de romana?Daca ne reclama directoarei?il intreb ingrijorata.
-Stai calma ca nu se va intampla nimic,incerca el sa ma linisteasca.Doamna directoare nu va putea sa ne faca nimic pentru ca nu suntem la scoala ci la mine acasa.
Spunand asta,isi lipeste buzele de ale mele sarutandu-ma usor.Imi pune o mana pe obraz si ma saruta iar.Precum un copil cuminte stau si-l lasa sa ma sarute,ba chiar ii si raspund.Ii var o mana in par iar el imi cuprinde talia cu bratele sale puternice.Ma trage mai aproape si continua sa ma sarute.Se aseaza pe toaleta dupa ce pune capacul iar pe mine ma aseaza deasupra sa.
Sarutul continua numai ca mainile sale erau acum pe camasa ce-o puratam incepand sa desfaca nasturii unul cate unul.Cand ajunse cu ei pe la jumatate,l-am prins de maini si i-am zis desprinzandu-ma din sarut:
-Nu,nu,nu!
-De ce?ma intreaba sarutandu-ma iar.
-Noi nu suntem impreuna ca sa poti face asta,ii raspund uitandu-ma in ochii sai.
-Ai dreptate,ma aproba devenind serios.In legaura cu asta,eu chiar vreau sa fim impreuna.Iar fratii mei te plac deja si te considera cumnata lor.
-Deja?!intreb uimita.
-Angie,stiu ca te-am ranit atunci si am fost un prost c-am cedat,dar eu chiar tin la tine,spune el jucandu-se cu un nasture.Daca nu-ti cer prea mult,as vrea sa-mi d-ai o sansa si promit ca n-am sa te dezamagesc.
-N-o sa ma inseli cu zece prostituate?il intreb arcuind o spranceana.
-Nu.
-Si nici n-ai sa te mai droghezi?
-Nici atat,raspunde serios.
-Si-o sa vii devreme acasa?
-Foarte devreme,atata timp cat tu vei fi aici.Angie,tu umpli golul lasat de moartea parintilor mei.Pentru Cait si Jaxon esti precum o sora mai mare pe care n-o au,ce isi face griji tot timpul pentru ei,care le gateste cina si le da sfaturi bune...
-Si pentru tine?intrebarea mea la luat prin surprindere caci nu mi-a raspuns imediat.
A tras aer adanc in piept dupa care a zis:
-Pentru mine...nu-mi gasesc cuvintele ca sa pot exprima fix ceea ce simt si ce reprezinti.Esti acel ceva ce-mi lipseste si care ma bine dispune mereu.Mai simplu spus,esti iubita mea.
Acum eu nu mai am cuvinte.Vazand ca tac,si-a asezat capul pe umarul meu si m-a strans in brate.Am inceput sa-l mangai pe spate in vreme ce el ofta.
-Nu-ti pot da raspunsul chiar acum,spun in cele din urma.Vreau sa ma gandesc putin la relatia asta si am sa-ti spun dupa.
-Ok,eu n-am sa te fortez,zise sarutandu-ma scurt.Acum hai sa facem baita,spune ridicandu-se cu mine in brate.
CITEȘTI
Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)
FanfictionO noapte normala in club cu pritenii,ce este condimentata cu un moment de răsfăț al simțurilor de către un necunoscut apetisant, se încheie cu dorințe aprinse,atât pentru el,cât și pentru ea. Ea speră să-l reîntâlnească cu o alta ocazie,poate...