Nunta partea I

1.8K 53 28
                                    

  

    

Nunta I

   

De dimineata,cand primele raze enervante de soare au patruns prin geam si mi-au dat trezirea,am observant ca Justin doarme cu spatele la mine,ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum.

  

Ma ridic usor de pe pat si merg la baie sa fac dus lasandu-l pe saten sa se odihneasca la cat de mult am putut sa-l chinui noaptea trecuta.Ii arunc o privirea rapida inainte sa intru la baie si vad ca tine perna in brate.

  

Inca mai am chef de joaca dar incerc sa ma abtin pentru ca l-am intaratat destul pentru o noapte.Intru inauntru si d-au drumul apei dupa care intru sub jetul de apa calda.

  

Las picaturile sa ma ude in vreme ce ma rezem cu spatele de geamul cabinei si ma gandesc la ce i-am facut iubitului meu cu o noapte in urma.

  

Daca el n-a vrut s-o faca de voie buna,am incercat sa-l provoc si reusiseam sa-l aduc in acea stare disperata ca a mea,dar a fost mai capos decat mine si a castigat.L-am mangaiat,l-am sarutata si l-am atins pe unde stiu ca se excita repede insa am renuntat cand mi-am dat seama ca el deja pateste asta zilnic.

  

Nu-mi vine sa cred nici acum ca i-am facut blowjob si ca mai aveam putin pana sa imi pierd virginitatea.Asta imi aminteste ca am doi ticalosi de pedepsit.

 

Imi aplic gelul pe trup si il spal cat ma gandesc ce sa le fac baietilor drept razbunare.Stiu sigur ca ei se asteapta sa le coc ceva rau dar am sa-i tin o perioada in suspans si atunci cand se vor astepta cel mai putin am sa ii atac.

  

Ies din dus si imi sterg corpul cu un prosop cand,usa de la baie se deschide si pe ea intra somnorosul meu frecandu-se la un ochi.Ma infasor repede cu un prosop si ii spun sarutandu-l pe obraz:

-‘Neata iubitule!

-‘Neata,imi raspunde putin adormit.Cum te mai simti?ma intreaba inabusindu-si un cascat.

-Mult mai bine decat ieri,dar inca mai ceva fantezii ce-mi umbla prin cap.

  

Auzindu-mi raspunsul,se uita la mine facand niste ochi mari si speriati de parca cineva l-ar fi aruncat intr-o cusca cu lei.Cred ca prefera leii decat sa mai fie excitat de mine si sa nu ma poata avea.

 

Vazandu-i expresia de pe fata,am inceput sa rad cu pofta spunandu-i:

-Glumeam.Mi-a trecut nebunia asa ca poti sta linistit,adauga luandu-l in brate.Imi pare sicer rau pentru ca te-am chinuit,dar asta se intampla cand vreau pe cineva si el ma refuza,mai ales cand e vorba de tine,ii soptesc lipindu-mi buzele de obrazul sau.

  

Nu mi-a raspuns asa ca l-am lasat sa faca dus in vreme ce eu merg in fata dulapului.Ma uit prin el si in cele din urma imi i-au o pereche de jeansi negri mulati,o bluza gri cu manea trei-sferturi cu dungi negre si lenjeria intima.

 

M-am imbracat repede dupa care mi-am mai luat un lantisor simplu si am coborat in sufragerie.Acolo nu era nimeni asa ca m-am gandit ca poate sunt la bucatarie,dar nici acolo nu erau copii sau cel putin Chaz.

Profesorul meu de sport e o bunaciune!!(JB fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum