Hyunjin'in instasına bakıcaz bu bölüm. Taş gibi bi çocuk olduğu için tabii ki hatrı sayılır bir popülerliği var çok bahsetmesemde, bu yüzden postlarda birçok başka yorum var ama ben sadece bizim dörtlününkileri yazacağım. Baştan söyleyeyim dedimm
İyi okumalarr~
Minho:
Büyük masaya kurulmuş iki kişilik sofraya babamın oturmasını beklemiş ardından işaret vermesiyle bana ait yere oturmuştum. O başladığında bende yemeye başladım ama gerginlikten titreyen ellerimi saklamaya çalışırken zorlanıyordum.
O yemeğin bittiğine karar verene kadar ne kadar aç olsamda gerginlikten aralıklarla küçük lokmalar yemiş tabağımı zar zor bitirmiştim. Her zamanki gibi zor geçen yemek babamın ayaklanmasıyla biterken bende onun ardından kalktım. O merdivenlerden çıkana kadar oyalanmış ardından bende odama çıkmıştım.
Odamdaki lavaboda elimi yüzümü yıkayıp derin nefesler alarak sakinleşirken onun akşam yemeğini beraber yeme takıntısına bir kere daha lanet ettim. Günümün en kötü zamanları hep akşam yemekleriydi. Aynı sofrada gözüne batan bir hareket yapıp azar yememek ya da başıma daha kötü belalar almamak için kılı kırk yarardım.
Sonunda nefeslerim düzene girdiğinde yatağıma geçmiş telefonumu elime almıştım. Ekranı açar açmaz karşıma çıkan Hyunjin'in profiliyle gülümsemiş gizli olmamasının sevinvinciyle en son paylaştığı posta tıklamıştım.
725 like
hwnghyunie: Arkadaşların günlük mesaini yaparken fotoğrafını çekmiştir...quokkahan: günlük enayiliğini*
➥hwnghyunie: kes kes kesspearbin: peki bunu okulun yarısına duyurmana gerek var mıydı aq
➥hwnghyunie: herkes duysun aq benim başım bağlıpuppym: okulun yarısı işin peşine düşer diyenler✋
➥ hwnghyunie: ama mevzu bahis kişinin aklının ucundan geçmez diyenler :,(
Diğer insanların yorumlarına sadece kısaca göz gezdirip geçmiştim. Post bir hafta önce atılmıştı. Yani bana duygularını itiraf etmeden önce. Yani bana mı bakıyordu? Benden mi bahsediyorlardı? Kaydırıp düşünmeyi sonraya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Love•° HyunHo
Fanfiction"Gerçekten öğrenmek istiyor musun Minho-shi?" Ciddiyetle sorduğu soruyu aynı ciddiyetle kafamı sallayarak onayladım. "Çünkü bu aptal herif okula geldiğin ilk günden beri, üç yıldır, senden deli gibi hoşlanıyor ve her gün hoşlandığı kişi kapalı kutun...