Justin...

108 15 0
                                    

"Kom maar..."

De konijntjes volgen mij. Ik kijk ze recht in de ogen aan. Ik wil ze het gevoel geven dat ik te vertrouwen ben. Gelukkig doen ze dat ook. Ik loop nu achteruit omdat ik ze aan wil kijken. Het was moeilijk om ze zo ver te krijgen de konijntjes, maar het is gelukkig wel gelukt!

"Aurora!"

Sharena roept het naar me, maar het is al te laat ik knal op de grond. Ik kijk omhoog en het eerste wat ik zie zijn... Blauwe ogen, hemelse blauwe ogen. Wat is hij knap! Met zijn haar, zijn ogen en...

"Gaat het meisje?"

"Eeuhm... Ja... Ja het gaat goed"

Hij steekt zijn hand naar me uit. Aarzelend neem ik hem aan. Hij trekt me overeind. Wat is hij sterk!

"Hoi Justin!"

Sharena komt naast me staan. Hij heet dus Justin... Een mooie naam voor een mooie jongen. Aurora doe normaal! Je kent hem niet eens! Misschien is hij wel een klootzak ofzo.

"Hoi Sharena, wie is dit meisje?"

"Dit is Aurora, Aurora is hier om mij op te leiden tot dierenelf..."

"Aha, vandaar die konijntjes."

Ik glimlach een beetje ongemakkelijk naar hem.

"Aurora? Zullen we door gaan?"

"Ja ik vind het goed"

Ik kijk de konijntjes weer aan. Ze staan met een nieuwsgierige blik mij aan te kijken. Wat zijn ze toch schattig!

"Zie ik je nog eens Aurora?"

Verbaasd kijk ik op. Justin kijkt me vragend aan. Waarom vraagt hij dit?

"Eeuhm... Vast wel..."

"Aurora! We moeten nu echt verder!"

"Ja ik kom Sharena..."

Sharena grijpt mijn hand vast en trekt me weg bij Justin. Ik geef hem een het-spijt-me blik. En ik richt me weer op Sharena.

"Kijk ze wouden al bijna weg gaan!"

"Ohh.... Kom maar.... Jullie hoeven niet bang te zijn..."

Langzaam komen de konijntjes weer naar mij toe lopen. Ik loop met ze mee. Maar deze keer ga ik niet weer achteruit lopen. Straks knal ik weer tegen een jongen aan. Het was wel een leuke jongen... Wat?! Ik ken hem niet eens. En liefde op het eerste gezicht bestaat niet!

"Aurora! Aurora!"

"Ohh... Eeuhm... Wat is er Sharena?"

"We zijn in Qusa, maar waar zat je met je hoofd?"

"Uuhmm... Hoe bedoel je?.."

"Argh! Je weet heus wel wat ik bedoel... Wacht eens even, jij dacht aan Justin!"

Ships.

"Eeuhm... Nee, hoe kom je daar nou bij?"

Ik begin nerveus te lachen. Ik wil niet dat Sharena het weet. Stel je voor dat ze het gaat rond praten. Ik ben hier pas 1 dag, ze hoeven mij nog niet allemaal te kennen ofzo!

"Je zit te liegen hè? Maar maak je maar geen zorgen, ik zeg het tegen niemand!"

Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Gelukkig... Stel je voor: iedereen weet wie ik ben. Iedereen kijkt me aan. En Justin? Die wil mij nooit meer spreken. Ik weet gewoon hoe dat soort dingen gaan. Misschien moet ik wel voorspeller worden.

"Doei Sharena!"

Ik loop naar mijn huisje toe. Ik ga wat eten! Man, ik heb honger! We hebben de konijntjes in het park gelaten. Samen met Sharena hebben we ook nog met Ariana gepraat. Ze vond het geweldig! Ik had eigenlijk ook niks anders verwacht. Ariana is zo enthousiast over alle dingen. Luan in ons dorp daarintegen niet. Hij is wel aardig, maar enthousiast of vrolijk niet echt. Ik mis Pixie Hollow wel. Alles was daar leuker! De dieren die je gewoon vertrouwde en iedereen ging er ook gewoon zo leuk mee om. Maar hier, hier vinden ze de dieren maar raar....

Het 5e hoofdstuk en al 100 lezers! Dat ging de vorige keer niet zo snel! Ik loop op dit moment gelijk met de hoofdstukken. Jammer want ik vond het zo fijn dat ik al een paar hoofdstukken af had. Maar ach, het is mijn eigen schuld!

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu