Een Ramp?!

71 12 0
                                    

*1 week later...*

"Ik ga je heel erg missen!"

Ik geef Lely nog een laatste knuffel. Deze week was echt leuk, wel jammer dat ik weer terug moet. Maar nu kan ik wel aan Luan vertellen waarom Lely zijn brieven nooit beantwoordde.

"Doei Lely..."

"Doei... Aurora..."

Ik kijk haar aan en begin te vliegen. Nog 1 keer kijk ik om. Doei Lely... Ik ga je missen...

*Stukke later...*

Daar is het al weer: Qusa. Dit doet me denken aan toen ik hier de 1e keer kwam. Wat was ik toen zenuwwachtig...

*Flashback*
Zachtjes kom ik terecht op de grond. Oke waar moet ik nu naartoe? Ik zoek die Ariana wel op. Ricky is net weg gegaan dus ik sta hier nu alleen met mijn tas vol spullen. Wat moet ik doen? Waar is Ariana? Hoe moet het nu verder? WAT MOET IK NOU DOEN!
*Einde Flashback*

Met een glimlach denk ik daar na terug. Het lijkt lang geleden, maar het is pas 1 maand geleden...

"AURORA! DAAR BEN JE!"

Sharena! Waarom is ze eigenlijk zo gestrest?

"Sharena! Rustig..."

"Nee! Ik kan niet rustig doen! Er is iets aan de hand en..."

"Sharena! Ga even zitten en vertel het me dan"

Ik pak haar hand en ik breng haar naar een bankje toe. Als we daar zitten gaat ze weer door.

"Nou het gaat om Weenie!"

Weenie? Onee...

"Hij kwam hier vol in stres en een paar huizen heeft hij kapot gemaakt! Ze willen hem doden!"

"Nee! Dit meen je toch niet?!"

Sharena begint te knikken. Weenie... Ik had echt een band met dat beest... Het leek wel een broertje voor mij. Nou, wel een héél groot broertje!

"Ja! Kom we gaan naar het plein toe!"

Sharena pakt mijn hand en rent weg. Ik ren achter haar aan. Hoe dichter we bij het plein komen, hoe meer elfen we zien. Onee Weenie wat heb je nu weer gedaan!

Als we er zijn zie ik Weenie staan. Allemaal elfen staan er om heen. Weenie! Ariana gaat staan waarschijnlijk gaat ze nu iets zeggen.

"RUSTIG MENSEN!..."

Het word stil en iedereen kijkt haar aan.

"... We weten het ons dorp is aan gevallen, maar laat er nu geen paniek ontstaan! De dierenelf kan elk moment weer terug zijn en aan haar vragen we hoe het nu verder moet!"

Ik ben er al hoor Ariana! Sharena rent weer verder naar voren toe. Af en toe hoor je mensen iets mopperen van: 'kijk eens even uit' maar daar trekt Sharena zich niks van aan. Als we bijna bij Ariana staan begint Sharena te schreeuwen naar haar.

"ARIANA! AURORA IS HIER!"

"KOM HIER NAARTOE!"

Sharena gaat vliegen ik vlieg mee. Wat moet ik nu zeggen tegen Ariana? Dat ik alleen met Weenie wil zijn? Dat ik hem ken? Dat dit gedoe misschien wel mijn schuld is....?

Klaar! Ik vind het een best wel goed hoofdstuk! Ideeën zijn altijd welkom ;).

Vote?

Comment?

...

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu