Een groot beest...

85 14 1
                                    

"Hè wat voor een elfen zijn jullie eigenlijk?"

Nou wil ik ook wel wat over hun weten! Julia ,die nog steeds naast me zit, staat op en begint weer voor iedereen te antwoorden.

"Ik als Julia ben een: plantenelf!"

Ik had ook niet veel anders moeten verwachten van Julia! Ze heeft allemaal bloemen in het haar. Haar jurk bestaat deels uit bloemen.

"Susan hier is een: scout."

Ja, ze hebben een aantal jaren besloten om geen scoutself meer te zeggen. Maar een scout is een elf die eigenlijk het dorp moet beschermen. Scouts zijn meestal in een groepje. Dus er zijn vast wel meer scouts in dit dorp.

"Bram is een knutselelf!

Een jongen als knutselelf? Oke, dat vind ik raar. Maar alles kan!

"Stephanie is een waterelf!"

Net als Vidia!

"Luan is ook een scout"

Oke en Justin dan?

"En weet je die van Justin al?"

Ik schud mijn hoofd.

"Hij is ook een scout!"

Oh... Ik weet niet wat ik daar van moet denken eigenlijk...

Ze zijn allemaal rond mijn leeftijd. De meesten zijn nog 16 maar er zijn er ook al wat 17. Ik vind ze allemaal heel erg aardig! Maar nu heb ik honger.

"Aurora?!"

Met een ruk draai ik me om. Is er iets aan de hand?

"Wat is er Ariana?"

"Het is... Er... Er... Is een... Een... Ja een mega... Een mega beest!"

"Waar?"

Het is duidelijk heel erg!

"Bij de rivier! Maar ga niet alleen neem sowieso wat scouts mee!"

Ariana grist mijn hand en vliegt weg. Waarschijnlijk naar het hoofdkwartier van de scouts! Ariana is een goede leider voor het dorp. Ze is voor de veiligheid, maar maakt wel lol! Daar is het hoofdkwartier! Ariana rent naar binnen toe ,nog steeds mij meesleurend, en begint iets te roepen:

"ARIANA IS HIER!"

Opeens komen er allemaal elfen hiernaartoe. Waaronder ook: Justin, Luan en Susan. Ze kijken mij vragend aan. Ik knik naar Ariana dat ze naar haar moeten luisteren...

"Oke, zoals jullie weten zou er een dierenelf hiernaartoe komen. Nou zij is hier al een paar dagen..."

Ariana wijst even naar mij.

"Maar er dus bij de rivier een mega dier tevoorschijn gekomen en ze mag er niet alleen naartoe. Ik vraag een paar vrijwilligers die samen met haar daarnaartoe gaan..."

Meteen steken Justin, Luan en Susan hun handen op.

"Nou jullie 3 mogen meegaan oke Aurora?"

Ik knik. Wat is het fijn om vrienden te hebben. Wat als ik niet tegen Justin was aan gebotst. Dan had ik nog helemaal geen vrienden hier. Best wel eenzaam eigenlijk...

Sorry dat ik gisteren geen hoofdstuk er op zette. Ik had overdag school en ik moest kwart voor 6 alweer naar een fuif toe. En ja smiddags was ik bezig met de musical. Ik heb een veel te grote rol... Groep 8 hè? Haha :)

Vote? Comment? ;)

10e deel!!!

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu