Weenie!

80 14 3
                                    

"Ik moet gaan het is al bijna donker..."

Verdrietig kijkt het beest me aan.

"Morgen kom ik terug hoor!"

En daar is hij weer blij! Ik weet nog niet hoe hij heet of hoe ik hem ga noemen. Ik dacht aan Weenie, maar dat is raar!

Ik neem afscheid en ik ga weg. Ik ben nog steeds boos op Justin! Hoe kan hij zo gemeen doen!

Als ik weer terug in Qusa ben gaat de zon al bijna onder. Net op tijd gelukkig. Ik ga Sharena morgen het beest laten zien. Ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden.

*De volgende dag...*

"Sharena open de deur!"

Volgens mij is ze nog niet wakker. Ik sta hier nu al 10 minuten. Zo vroeg is het nog helemaal niet. Zij kwam gisteren ook zo laat bij mij.

"Hoi Aurora, ik moest me eerst even omkleden"

Ik geef haar geen antwoord en pak haar hand. Ik begin te vliegen.

"Wat is er Aurora?"

"Ik ga je iets laten zien, maar niet schrikken!"

Bang kijkt Sharena me aan. Ik begrijp haar wel. Ze mag niet schrikken maar weet niet wat het is. Oke, ik hoop dat het beest nog in de buurt is van waar hij gisteren was.

"Daar is het!"

"Wat... Wat... Is dat?!"

Sharena ziet er bang uit. Ze moet echt dingen leren. Leren om niet bang te zijn!

"Is hij niet leuk!"

"Leuk?! Hij is ontzettend gevaarlijk!"

Wow... Rustig Sharena...

"Hij is niet gevaarlijk. Ligt eraan hoe je met hem omgaat."

"Hoe dan?"

"Met gevoel..."

Raar kijkt ze me aan.

"Met je gevoel?"

"Luister naar je gevoel en het meeste komt wel goed..."

Sharena knikt rustig. Samen vliegen we naar beneden. Als hij iets hoort kijkt hij om zich heen. Als hij mij ziet begint hij te springen en raar te doen. Oohh... Hij heeft me gemist...

"Haha!"

Sharena kijkt blij naar het beest. Ik ga naar hem toe en land zachtjes op hem. Ik begin hem te aaien. Ik heb mijn tekenboekje bij me en begin te tekenen.

"Aurora, wat doe je?"

"Ik teken..."

"Wat teken je?"

"Ik teken hem"

"Heeft hij nog geen naam?"

Sharena kijkt me verbaasd aan. Ik schud mijn hoofd. Ik heb echt geen idee!

"Ik zou hem... Eeuhm... Marshmallow noemen!"

Marshmallow? Meent ze dit serieus? Wat voor een rot naam is dat. Dan is Weenie echt een geweldige naam!

"Marshmallow?"

Trots begint ze te knikken. Hoe oud is Sharena? Ik dacht 8 jaar, maar nu begin ik wel te twijfelen...

"Heb je een andere naam dan?"

"Ik dacht aan... Weenie..."

Haar ogen lichten op. Onee... Ze vindt het waarschijnlijk een geweldige naam.

"Geweldig!"

Zou ik het je niet?

"Zo moeten we hem noemen. Weenie!"

Sorry dat er gisteren geen hoofdstuk op kwam. Ik had hoofdpijn en had er dus echt GEEN zin in...

Vote? Alstjeblieft!!!!

Comment? Doe eens aardig ;)

:)

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu