5 konijntjes...

82 12 0
                                    

"Zo! Begrijp je het een beetje?"

Sharena kijkt me twijfelend aan. Blijkbaar begrijpt ze het niet.

"Eeuhm.. Deels..."

Ik pak een papier en schrijf het op. Ik geef het aan Sharena. Ik zie haar de tekst lezen.

"Wat moet ik hiermee?"

"Hier staat het op!"

"Ja maar ik onthoud het toch niet!"

"Als je het blijft lezen dan onthoud je het uiteindelijk wel"

Sharena knikt naar me.

"Is het nu dan voorbij de les ofzo?"

"Ja, dan kun je iets voor jezelf doen!"

Sharena kijkt me blij aan. Toen ik vroeger les had. Was het echt een oude elf! Maar ze zou vaak van die dingen die ik nooit begreep. Ze was een wijze elf... 1 ding dat ze ooit zei heb ik nooit begrepen.

Het mooiste van alles dat wijsheid ons biedt om het leven prachtig te maken, is zonder twijfel vriendschap.

Hoe kan je met wijsheid nou vrienden maken? Dat begrijp ik na al die jaren nou nog steeds niet!

"Doei Sharena!"

Sharena loopt de deur uit en zwaait nog 1 keer. Wat zou ik vandaag eens gaan doen? Ik ga eerst kijken of de konijntjes er nog zijn. Ik loop naar de deur toe en open hem. Waar was het park ook al weer? Ik ben hier nog maar 2 dagen! En dan nog te bedenken dat ik hier 1 jaar lang moet blijven...

Hier is het park ergens! Qusa is nog groter dan Pixie Hollow. Maar dat wist je denk ik al wel.

Daar zijn de konijntjes! Maar waren er niet 4 konijntjes? 10 oogjes kijken me aan. Het waren er echt niet 5! Ik kijk ze vragend aan en het lijkt wel of ze met hun blik willen zeggen: 'het spijt me'. Wat zijn ze toch schattig!

"En daar is ze weer bij de konijntjes..."

Geschrokken draai ik me om. Justin staat me lachend aan te kijken. Wat doet hij nu hier? Heeft hij geen taken overdag?

"Eeuhm... Hoi?"

Justin pakt mijn hand en trekt me mee. Ik begin het warm te krijgen. Waarom doet hij zo tegen mij?

"Wat doe je?"

"Ik ga je voor stellen aan mijn vrienden!"

Oke? Dat is raar. Maar ook wel fijn! Ik ken hier niemand van mijn leeftijd. Tenminste ik neem aan dat Justin en zijn vrienden van mijn leeftijd ongeveer zijn...

Sorry kort hoofdstuk. Mijn moeder was vandaag weg en IK moest daarom dingen voor haar doen. Niet super veel ofzo, maar het was wel wat. Ik heb 2 oudere broers doe dat soort dingen altijd verpesten. En 1 broertje en 1 zusje duzzz. Best wel logisch toch?

Vote? Comment? :)

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu