"Aurora? Weet je nu al wat er aan de hand is?"
Ariana! Ik wring me los uit me omhelzing met Justin en kijk haar aan. Ik geef haar een: het-spijt-me blik.
"Ach maakt niet uit hoor meid dat is gewoon tienerliefde..."
Liefde?! Wat denkt zij wel niet.
"Maar... We zijn niet..."
"Aahh ik begrijp het!"
Ze knipoogd. Knipoogd ze nou serieus? Denkt ze dat we een stelletje zijn ofzo? Of dat ik verliefd ben? Nou dat is niet zo! Echt niet!
"Eeuuhhmmm... Oke? Nou 'het beest' is niet uit zichzelf hier naartoe gekomen. Hij schrok van iets, om precies te zijn. Hij schrok om een elf!"
Ariana kijkt me raar aan. Natuurlijk is dat logisch! Hoe kan ik dit nou specifiek allemaal weten? Nou ik kan met dieren praten!
"Aurora? Hoe weet je dit allemaal?"
"Ik kan met dieren praten!"
Ongelovig kijkt ze me aan. Straks geloofd ze me niet! Dan moet hij echt weg! Of misschien gaan ze hem vermoorden!
"Oke...? Nou stuur dat beest het bos maar in en zeg dat hij niet terug kan komen..."
Ariana loopt langzaam weg. Oke...
"Aurora?"
Justin! Ik ben vergeten dat hij hier nog was!
"Ohh Justin! Ja?"
"Is dat echt zo van Weenie? Of is het een leugen zodat hij niet weg moet?"
"Nee het is echt zo..."
Justin begint na te denken. Waarover? Over mij? Nee natuurlijk niet! Over Weenie? Ja dat kan!
"Wie wil Weenie weg hebben? Of wie wil het dorp aanvallen... Iemand is hier bezig met erge bedoelingen..."
Natuurlijk! Wie doet nou zoiets? Niemand! Behalve iemand die Qusa niet mag. Of geen dieren liefhebber is.
"We moeten er achterkomen!"
Justin pakt mijn hand. Hij wil weg rennen, maar ik ben hem voor.
"Justin, we moeten eerst Weenie het dorp uit brengen..."
Schamend kijkt hij me aan. Bloost hij nou? Ach ik zie het vast verkeerd. Hij gaat toch niet blozen?
"Ohh eeuhmm... Ja tuurlijk..."
Dan herpakt hij zich en begint te vliegen. Ik heb nog steeds zijn hand vast en word onverwachts de lucht in getrokken dus.
"Aah!"
"Sorry!"
Justin trekt me iets omhoog en dan begin ik zelf te vliegen. Hij is sterk zeg! Hij geeft me een glimlach en gaat vliegen.
"Weenie! Kom je?"
Hij begint te springen en rent met ons mee. Nou dit gaat lekker snel!
Sorry dat er gisteren geen hoofdstuk op kwam. Ik ging smiddags iets kopen. En s'avonds gingen we met een groepje 'zitten'. Duzzzz dit is het hoofdstuk van vandaag ;).
Vote?!
Comment?!!!
Tadaaa!
JE LEEST
Aurora... Dierenelf (ON HOLD)
FantasyEen elfje met de naam Aurora... Met een gelukkig leven in Pixie Hollow. Tot ze die ene brief krijgt. Met de keuze... Zal ze het doen? Of is ze te bang? Bang voor wat haar te wachten staat.... Dit is mijn 2e boek! Dus als je mijn 1e boek misschien...