Wat is dit mooi! Al die vrolijke kleuren. Ik sta in een bos met bomen. Die bomen hebben geen normale bladeren, nee het zijn kleurige bladeren. De vrolijkheid! Toch mis ik iets... Dieren!
"Aurora..."
Justin? Achter hem staat een grote groep dieren. Dit kan toch niet? Maar het ziet er zo echt uit! Al die dieren!
"Aurora..."
"w.wat is er Justin?"
"Je bent zo mooi?"
Wat is dit?! Dit kan toch niet? Maar toch begin ik te blozen...
"Wat ben je toch schattig als je bloost..."
Ik voel mijn wangen nog warmer worden. Justin loopt naar mij toe... Wat wil hij nou? Wat gaat hij doen? Ik voel dat hij zijn handen op mijn heupen zet. Wat gebeurt er? Justin buigt zich naar voren toe. Gaat hij me nu kussen? Ik voel mijzelf ook naar voren toe gaan. Onze lippen ze zijn nog maar één centimeter van elkaar verwijderd!
Zwart... Alles is nu opeens zwart. Waar is het bos nou? En Justin? Net waren we nog bijna aan het zoenen. Oke, ik weet niet hoe dat nou gebeurde. Het ging... Het ging gewoon vanzelf! Langzaam begin ik weer iets te zien...
Met een schok word ik wakker. Ohh, het was maar een droom. Ergens had ik dat wel kunnen bedenken. Wat moet ik nu? Waarom droomde ik dat? Heeft dit iets te betekenen? Vind ik hem leuk? Dat kan niet! Ik heb hem nog maar 1x gezien. Straks is hij een klootzak. Of een player. Of is een sukkel. Ik heb geen idee! Rustig Aurora... Je komt er vanzelf wel achter. Hopelijk...
"Aurora! Kom je?"
Sharena! Ik schiet mijn bed uit. Waar is mijn jurk? Jurkje? Alstjeblieft! Kom tevoorschijn! Gelukkig, daar ligt hij! Ik trek mijn jurk aan en loop naar de deur toe. Onee! Mijn haar. Het is een ramp. De plukken staan alle kanten op. Gauw borstel ik mijn haar en maak ik er een vlecht in. Dat is wel handig als je met dieren werkt. Ik ren weer terug naar de deur toe en open hem alsof er niks aan de hand is!
"Ohh hoi Sharena..."
"Je was nog niet wakker hè?"
"Nee! Hoe kom je dáár nou weer bij?"
Oke het is officieel. Ik kan niet liegen.
"Aurora! Weet je dat je niet kan liegen?"
Dat wist ik wel hoor Sharena. Zo dom ben ik nou ook weer niet! Of wel? Oke ik ben een dierenelf dat is mijn specialiteit. Ik hoef niet slim te zijn. Eigenlijk wel een beetje. Ik moet wel dingen over dieren weten. Anders komt het niet goed.
"Aurora! Aurora! Waar zit je met je gedachten?"
"Ohh! Uuhmm... Ik dacht aan... Pff... Ik dacht na of ik slim zou moeten zijn als dierenelf..."
Als ik toch niet kan liegen kan ik beter de waarheid spreken. Daar kom ik dan een stuk verder mee.
"Ohh, ik denk dat je wel slim moet zijn hoor. Je moet weten wat welk dier mag eten en wat niet. Ook wat voor een soort dier het is en nog véél meer!"
Goed antwoordt Sharena!
"Maar weet jij dat ook Sharena?"
"Eeuhmm... Nee..."
"Dan hebben we meteen een les voor vandaag!"
Ik pak haar hand en loop naar binnen toe. Vandaag ga ik je veel leren Sharena. Heel veel...
Ik heb er weer een nightcore muziekje bij gedaan. Het liedje heet: 'just a dream'. Is dat niet passend bij dit hoofdstuk? Haha ;)
Vote? Comment? :)
JE LEEST
Aurora... Dierenelf (ON HOLD)
FantasyEen elfje met de naam Aurora... Met een gelukkig leven in Pixie Hollow. Tot ze die ene brief krijgt. Met de keuze... Zal ze het doen? Of is ze te bang? Bang voor wat haar te wachten staat.... Dit is mijn 2e boek! Dus als je mijn 1e boek misschien...