Vrienden!

83 13 1
                                    

"Dit is Aurora!"

Ik kijk het groepje rond. Ze zijn inderdaad allemaal van mijn leeftijd. Dat schat ik tenminste in. Het zijn niet alleen maar jongens gelukkig. Anders zou het heel ongemakkelijk zijn geweest.

"En hou oud is Aurora?"

Een meisje met lange blonde haren stelt deze vraag.

"Dat weet ik niet... Hoe oud ben je?"

Justin's blauwe ogen kijken me vragend aan.

"Eeuhm... Ik ben 16.."

Het meisje knikt dat het goed is. Justin gaat het groepje af en noemt bij iedereen hun naam:

"Dit is Julia..."

Het meisje met de blonde haren.

"...Dit is Susan..."

Een meisje met bruin krullend haar.

"...Dit is Bram..."

Een jongen met rood haar. Hij heeft zijn arm om een meisje heen geslagen.

"...Dit is Stephanie..."

Een meisje met stijl bruin haar. Bram heeft zijn arm om haar heen geslagen.

"...En dit is Luan!"

Luan?! Ik begin te lachen. Ik zit me nu voor te stellen de ene Luan uit mijn dorp en de Luan uit dit dorp. Haha ze lijken op elkaar!

"Wat is er Aurora?"

Ze kijken me vragend aan. Ohjaa, ik begon opeens te lachen. Misschien niet zo'n handige eerste indruk.

"Eeuhm... De baas van het dorp waar ik vandaan kom heet ook Luan en ik ging ze vergelijken en ze lijken echt heel erg op elkaar!"

Nu beginnen er een paar zachtjes te grinniken. Luan kijkt me daarintegen raar aan. Ik geef hem een 'sorry' blik en ga zitten naast Julia.

"Waar kom je vandaan dan?"

Julia vraagt het aan mij.

"Ik kom uit Pixie Hollow..."

"Echt?! Er was hier eens een meisje ze kwam ook uit Pixie Hollow en... Ohh sorry Luan..."

Luan kijkt heel verdrietig. Wat is er aan de hand?

"Eeuhmm... Wat is er?"

Susan begint te vertellen:

"Nou dat meisje: ze heette Lely..."

Lely?! Het is toch niet?.. (A/N weet je niet meer wie Lely is? Lely is Aurora's vriendin in Pixie Hollow)

"... Nou die Lely zat dus te flirten met Luan en Luan werd verliefd op haar. Maar toen ging ze weg. Luan heeft vele brieven naar haar geschreven, maar ze heeft nooit geantwoord... Ken jij die Lely?"

Moet ik het vertellen?

"Eeuhmm... Ja? Ze is mijn beste vriendin..."

Luan springt op.

"Waarom antwoordde ze niet?!"

"Ze... Eeuhmm... Lely krijgt héél veel brieven... Van jongens..."

Luan's geschrokke gezicht verandert plots weer naar verdrietig.

"Ik... Ik dacht dat ze van me hield!"

Hij barst in tranen uit. Ik ga naast hem zitten en sla een arm om hem heen. Ik heb echt medelijden met hem! Ik wist niet dat Lely zulke dingen deed. Als hij gestopt is met huilen kijkt hij me verdrietig aan.

"Dankje Aurora..."

Ik geef hem een glimlach. Ik denk dat ik vandaag nieuwe vrienden heb gemaakt...

:)

Vote? Comment? ;)

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu