Een plan?!

74 10 0
                                    

"Doei Weenie!"

Ik kijk nog een keer om, maar wordt dan wel mee getrokken door Justin. Ik vind het niet leuk om hem achter te laten. Stel je voor dat er weer iets gebeurt? Daar heb ik dus echt geen zin in!

"We gaan nu naar onze 'plek' toe om maar zo te zeggen en dan gaan we een plan verzinnen!"

Justin klinkt enthousiast. Natuurlijk hij is een scoutself dit zijn taak!

***

Aangekomen zien we ze al zitten. Serieus? Hebben ze overdag niks te doen ofzo? Julia, Susan, Bram, Stephanie en Luan gaan al staan. Zal ik het zeggen tegen Luan van Lely? Nee, ik wacht er nog even mee.

"Aurora! Hoe gaat het? Ik heb het gehoord van Weenie! Echt vreselijk!"

Julia geeft me een knuffel. Een beetje te enthousiast! Ik ga weer naast haar zitten.

"Ja maar we hebben een plan nodig!"

"Wacht!"

Luan gaat staan. Wat heeft hij nu te zeggen?

"Ben je Lely tegen gekomen?"

Ships! Nu moet ik het dus zeggen. Ik knik naar Luan.

"En?"

Iedereen kijkt me vol verwachting aan. Ze weten waarschijnlijk hoe Luan was toen Lely niet antwoorde. Langzaam sta ik ook op.

"Eeuhm.... Lely gelooft niet in lange afstandsrelaties... Ze had een keer een vriendje en die ging toen vreemd..."

Luan gezicht gaat van nieuwsgierigheid naar woede.

"Wat?! Wie durft Lely zoiets aan te doen?! Als ik die gene in mijn handen krijg dan ga ik hem..."

Hij maakt een beweging met zijn handen van hoofd omdraaien. Ik begin te lachen. Dit is best wel lief! Als ik dit tegen Lely zeg man!

"Het plan?"

Justin is het duidelijk zat en wil met het plan bezig gaan. Ik ga weer zitten. Deze keer niet naast Julia maar naast Justin. Hij glimlacht naar me. Ik krijg het warm van binnen... Wacht wat?! Ik word toch niet verliefd? Dat is meer iets voor Lely! Niet voor mij!

"We moeten diegene in de val lokken."

Wie? Ohjaa die Weenie bang maakte!

***

Ugh... Wat ben ik moe! We hebben veel te lang 'gekletst' over ons plan. Ik heb echt geen idee wat te doen! Wanneer zal hij/zij weer iets doen. Of zal er nooit meer iets gebeuren! Dat is ietsw wat alleen de toekomst zal weten...

Ik maak serieus van die rot korte hoofdstukken! Ik heb geen idee waarom!

Vote?!

Comment?!

....?!

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu