Het plan!

79 11 0
                                    

"Ik weet het!"

Stephanie springt op. Zij is best wel slim heb ik al gemerkt. Ze weet veel weetjes en feitjes! Ik begrijp niet dat zij een scoutself is...

"Weenie rende het dorp in toen Aurora er niet was! Dus als Aurora nu weer 'weg' gaat. Slaat diegene weer toe!"

Ze heeft gelijk! Toen ik weg was sloeg diegene toe, misschien nu ook weer!

"Maar hoe kunnen we Aurora met een logische reden 'weg krijgen'?"

Stephanie zucht even en gooit haar handen in de lucht.

"Ze hoeft niet echt weg! Als diegene dat maar denkt! We vragen gewoon aan Ariana of ze kan doen alsof Aurora weg gaat. Stiekem blijft ze hier gewoon."

Hmmm... Straks is Ariana het zelf wel. Wacht... Dit is haar eigen dorp! Waarom zal ze dat doen?

"Gaan we dat dan nu vragen?"

Ik sta al op.

"Niet met zijn allen! Waarom ga jij niet met Justin!"

Julia geeft me een knipoog. Lijkt zij op Ariana ofzo? Ik kijk Justin vragend aan. Hij knikt naar me en staat op. Samen lopen weg meteen begint hij te praten:

"Heb jij het opgemerkt?"

Wat opgemerkt?

"Wat?"

"Dat iedereen een knipoogt geeft als wij er zijn!"

"Ohh dat! Ja dat heb ik gemerkt... Weet jij waarom?"

"Zullen ze denken dat we elkaar leuk vinden?"

Wat?! Ik vind hem niet leuk! Toch?

"Denk je dat echt?!"

Geschrokken kijk ik hem aan. Ik weet niet hoe ik er anders op moet reageren!

"Ja! Wat moet het anders zijn?!"

Vragend kijkt hij me aan. Met zijn mooie blauwe ogen. Het is net een oceaan. Je kunt er zo in verdrinken! Wacht eens even... Dacht ik dat nou serieus? Ik ben verliefd... Op Justin...

"Aurora!"

Ik schrik op uit mijn gedachten.

"Ohh sorry ik dacht even na..."

"Waarover?!"

Vragend kijkt hij me aan. Oke wat moet ik zeggen? Wat was zijn vraag ookal weer daarvoor? Ja! Wat moet het anders zijn?! Dat zou hij!

"Eeuhm... Ik bedacht wat het anders kon zijn... Maar ik weet het niet..."

Hij kijkt me ongelovig aan, maar knikt dan toch. Pff... Gelukkig!

***

Daar is Ariana's huis! Ik ren er naartoe. Als ik weer voor die deur sta komen er weer herinneringen boven. Toen ik hier voor het eerst stond..

*FlashBack*
Als je erin loopt dan kom je bij een deur uit. Voorzichtig klop ik er op. Dit is best wel spannend had ik dit wel moeten doen?

"En wie ben jij?"

Een man die er best wel eng uit ziet staat nu voor mij.

"Eeuhmm... Ik ben Aurora?"

"En wat komt deze Aurora hier wel niet doen?"

"Wie staat er voor de deur Ricardo?"

Een mooie elf komt achter hem tevoorschijn.

"Ene Aurora"

"Aurora?! Je bent gekomen?"

Ze rent op me af en begint me te knuffelen. Voorzichtig knuffel ik haar terug.

"Ik ben trouwens Ariana degene die jouw had geschreven!"
*Einde FlashBack*

Sorry! Ik ging vandaag naar de bios met de klas omdat we iets gewonnen hadden enzo... En daarna nog gitaarles... Uiteindelijk was ik 8 uur thuis... En ik had geen ideeën en alles. Bleeeh! Ik ga dit boek echt STOM vinden! In het begin had ik allerlei ideeën maar die vind ik nu stom! En dit boek is echt focking slecht... Zeg maar als ik ermee moet stoppen... Ik vind dat niet erg. Ik had dit ook een tijdje bij de BIG FIVE! Maar dat ging vanzelf weg toen ik in het spannender gedeelte kwam. Hopelijk is die hier ook zo leuk, ik heb bijvoorbeeld nu een boek: Het Einde?! (Cimorelli) en daar gebeurt serieus van alles in! Dat is toch veel leuker om te lezen ook? Net als om het te schrijven!

Vote?!

Comment wat je er van vindt! ;)

...xD

Aurora... Dierenelf (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu