,,Dobrá tedy, co by jste si dali?"

415 32 2
                                    

Sešel jsem dolů a spatřil kluka, kterým pomáhal sundávat boty dětem. Bella i Lucas. A ten, kdo jim pomáhá musí být Hyunjin. Nadechl jsem se a vydechl a odkašlal si abych na sebe upozornil.

Sundával jsem svým sourozencům boty, když tu mě vyrušila nějaká osoba. Absolutně jsem nevěděl kdo to je a co tady dělá. Máma říkala něco o chůvě, ale tohle byl spíš chlapecký hlas. Zvedl jsem se, narovnal a otočil se. Dotyčnou osobu jsem si prohlížel, ale nic neříkal.

Když se narovnal, tak jsem si ho mohl konečně prohlédnout. Měl delší blonďaté vlasy. Šlo na něm vidět, že cvičí. Na prstech u ruky měl prstýnky. Oproti mě byl vyšší.

Když jsem si prohlédl jeho obličej, tak mi bylo jasné, že není tady z okolí, vlastně celkově z Koree, nevypadá tak. Prohlížel jsem si ho do té doby, dokud mě Bella nezačala tahat za ruku. Zohl jsem se, abych zjistil, co má sestřička chce. „K-kdo to je?" promluvila. Sice mi to chtěla zašeptal, ale to se jí nepovedlo. Znovu jsem se na něho podíval a trošku nadzvedl obě obočí. Nejsem příliš komunikativní člověk, introvert, co víc po mě chcete?

,,Ahoj. Jsem vaše nová chůva. Mám vás na starosti"řekl jsem.

Jak promluvil, tak mnou projela zima, skoro mi naskočila husí kůže. Tak hluboký hlas? Nehodí se k němu, vůbec.. A na druhou stranu. Chůva? Nedělají to jen ženy? Bell se mi hned vytrhla z ruky a skoro po něm skočila. Za to Lucas stál na místě a koukal na něj. Achjo Bella se zase předvádí. „Jsem Hyunjin. To je Bella a tohle Lucas" bylo jediné, co z mých úst vyšlo ven. Žádná narážka, poznámka či další kravina.

Usmál jsem se,, Těší mě" řekl jsem a klekl si k malé princezně, která si mě prohlížela. ,,Ahoj" pozdravil jsem ji.

Nevěděl jsem co dělat, tak jsem Lucasovi sundal boty a pak se odebral do kuchyně. Tam jsem chvíli hledal jablko, nechápu kam je máma dala. Včera je kupovala a člověk je nemůže najít. Nejsem zvyklý, že u nás je někdo cizí, vůbec ne.. Většinou jsem u sebe v pokoji, když má máma návštěvu, ale tohle je jiné.

Nějak jsem si s dětma začal povídat. I Lucas se uvolnil a přidal se k naší debatě o ponících. ,,Nemáte hlad?" optal jsem se a oba hned přikývli. ,,Dobrá tedy, co by jste si dali?" nevěděl jsem, co bych jim měl připravit a tak jsem se jich zeptal. ,,Jogurt s muslim" křikl Lucas a tak jsem se narovnal a vydal se do kuchyně

Stál jsem opřený o kuchyňskou linku a zíral do telefonu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stál jsem opřený o kuchyňskou linku a zíral do telefonu. Psala mi má přítelkyně a to byla zpráva po zprávě. Jablko jsem v ruce držel už dobrých pět minut a z místa se nepohl. Tohle bude na dlouho, vždy si najde super okamžik.

Dal jsem dětem jogurty s muslim a sedl si k nim. Oba  v klidu jedli. Sem tam jsem sledoval Hyunjina, který celou dobu koukal do mobilu a nevěnoval nám pozornost. Abych pravdu řekl je celkem hezký. "Oppa......."řekla Bella směrem k Hyunjinovi. Jak jde vidět má svého staršího bratra ráda. 

Odložil jsem telefon a otočil se, když mě má mladší sestřička oslovila. „Co se děje?" promluvil jsem k ní a konečně kousl do jablka. Stále jsem byl u kuchyňské linky, ale tentokrát ne zády k ostatním.

,,Že si budeš s námi dneska hrát?" zeptala se. 

„Rád bych, ale přijde Lia, už jsem jí to slíbil. Ale neboj, zítra si s vámi určitě hrát budu" odpověděl jsem jí.

Byla z jeho odpovědi zklamaná. Radši vstala a odešla nahoru. Lucas taky dojedl a tak jsem uklidil a společně jsme se vydali za Bellou. 

Bylo mi líto, že jsem jí zklamal, ale já za to nemůžu.. Kdybych neměl v ruce telefon, tak by to takhle nebylo. Ale Lia je Lia a jak ji znám, tak tady za chvíli bude. Dojedl jsem jablko a vyhodil ohryzek do koše. A jak jsem říkal, ozval se zvonek.

Uslyšel jsem zvonek. Takže Lia nejspíš přišla. ,,Je zlý" řekl z ničeho nic Lucas. ,,Proč by měl být zlý?" ptal jsem se. ,, Lia. Nemáme ji rádi protože je na nás hnusná. Když s námi není Huynjin nadává nám. Jednou jsem si odřela koleno a Huynjin mi to ošetřil a poté odešel a ona ke mě přišla a začala mi říkat, jak jsem ji zkazila den s Hyunjinem"řekla Bella. Tak to je teda něco. Tohle jsem fat nečekal. 

Ještě jsem se zhluboka nadechl a poté otevřel dveře. „Aho-" nestihl jsem doříct, protože se mi hned vrhla na rty. Tohle jsem momentálně vůbec nepotřeboval, ale aspoň vím, proč byla ve zprávách tak vlezla. „P-počkej" odtáhl jsem jí od sebe. „Počkej, jsou tady malé děti, Lio.." zamumlal jsem a ona mě hned táhla do mého pokoje, kdy se celou dobu něčemu hihňala. Radši bych si šel hrát s Bellou a Lucasem, neříkám nic..

Odskočil jsem dětem pro pití. Když jsem procházel chodbou abych se dostal ke schodům uslyšel jsem vzdychy. ,,Hy..hyunjine"uslyšel jsem dívčí sténání. Vážně? Vážně si to spolu rozdávájí. Je mu jedno, že zde má sourozence. Protočil jsem nad tím oči a sešel dolů proto pití a šel jsem zpět za dětma.

Začal jsem jí líbat na rty, abych ji umlčel, protože tady nejsme sami a nechci, aby někdo z malých ji slyšel. Tohle se stát ani nemělo, ale doslova se na mě vrhla a skoro vše dělala sama, já byl stále nějak zaskočený, ale teď už s tím nic nenadělám, nestěžuji si. Ona bude spokojená a já na druhou stranu taky, ale fakt se musí ztišit.

Přišel jsem zpět do pokoje, kde Bella připravila svoje panenky abychom si s nimi mohli hrát. Neměl jsem proti tomu nic. Jsou to děti a já rád budu dělat, to co chtějí aby byli spokojení. ,,Tak tady je to pití" řekl jsem a podal jim sklenice s džusem, který jsem našel v lednici.,, Děkujem" poděkoval mi Lucas a napil se.

Po pár minutách jsem konečně ležel na své posteli a zíral do stromu, mezitím co se Lia oblékala. Neměl jsem co říct, byl jsem nějak ztuhlý. „Jsi nějaký divný, stalo se něco?“ zeptala se, když si zapínala svou podprsenku. „Jsem jen nervózní, nic víc. Ale jsem v pohodě“ „Škola?“ „Dá se říct“ zamumlal jsem a pak se posadil, abych jí sledoval. „Ráda bych s tebou ještě byla, ale slíbila jsem něco babičce. Pak ti večer ještě napíšu“ řekla, políbila mě na rty a následně odešla. Nic nového, co se jí týče. Buď jdeme někam do cukrárny, na kávu a dál.. Nebo se mi vnutí do baráku jen kvůli sexu. Záleží ji vůbec na mě?

Eliss a Kiki

Chůva | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat