,,Prosím hraj to semou"

396 31 6
                                    

„Máš vše?" Podíval jsem se na něho a schoval jsem si do kapsy peněženku a telefon. „A jak dlouho tam chceš být? Já mám zítra školu, tak jen abys věděl" dodal jsem, obul si boty a přehodil přes sebe kabát

,,mám vše, co bych mohl potřebovat. A dlouho asi ne. Nejsem na takový věci, ale tak chci tomu dát šanci. Takže dávám tak hodinu možná dvě. Bude to vadit?? "Obul jsem si boty a hodil přes sebe mikinu.

„Fajn" zamumlal jsem a společně jsme vyšli z domu. Absolutně se mi nechce zítra do školy.. To za prvé a za druhé.. Nemám chuť vidět Liu, ty její móresy byly už přes čáru a celkem mě to už s ní nebaví.. Jen po mě štěká nebo chce dvě jiné věci.. Ale třeba se teďka nějak odreaguji na té párty.. Sice to není něco extra pro mě, ale.. to je jedno.

No a vyrazili jsme směrem, kde se měla konat ta party. Cestou tam nikdo z nás nic neřekl. Šli jsme v naprosté tichosti.
Pochvili jsme stáli před domem, z kterého vycházela hudba. ,,tady bych řekl, že to bude "podíval jsem na Hyunjina.

Fajn" zamumlal jsem a pomalu jsme vešli dovnitř. Hrála tady dost hlasitě hudba. Někteří lidé tancovali, někteří si povídali.. a někteří pili. Bylo tu na mě docela hodně lidí.. ale tu chvilku zde přežiju. Díval jsem se všude kolem, ale nikoho známého jsem zatím nepoznal. Doufám, že ani nepoznám. „Co teď?" zamumlal jsem.

Koukal jsem se po lidech až jsem spatřil Woo Younga a Liu. Povídali si a když nás spatřili vydali se naším směrem. No to dopadne špatně.
,,Hyunjine bála jsem se, že tě neuvidím. Pojď jdeme tančit"chyba Hyunjine za ruku a táhla ho pryč. Chudák. Nezávidím mu je fakt falešná. ,,Felixi tak rád tě vidím"usmál se na mě Woo Young a já se musel také usmát. Šli jsme si dát něco k pití.

„Lio, co tu děláš? A o co se snažíš?" podíval jsem se na ni a ruku vyprostil z jejího sevření. Neměl jsem na ni náladu, vážně mi tu nechyběla. Sice ano, je to stále moje přítelkyně, ale chovala se poslední dobou hrozně.. „Neměla bys tu být" zamumlal jsem.

Popíjel jsem s Woo Youngem, to co mi dal a povídali jsme si s jeho kamarády. Stále jsem, ale Koukal kolem sebe jestli nespatřím někde Hyunjina. Ale nikde nebyl. Kam ho Lia odtáhla ? Mám ho jít hledat ?

Nějak se mi povedlo se od ní na chvíli dostat pryč. Přišel jsem k baru a objednal si menší drink. Docela mi lezla na nervy, ona si prostě dělá, co chce.. Až mě to vytáčelo. „Váš drink" odpověděl barman a vytrhl mě z mého přemýšlení.

Nějak jsem se dostal od Woo Younga a spatřil Hyunjina na baru. Radši jdu za ním. Cítím se s ním v bezpečí. Přistoupil jsem k němu a položil mu ruku na rameno.

Trochu jsem se otočil a spatřil jsem Felixe. Mezitím, co jsem v jedné ruce držel skleničku s alkoholem. „Děje se něco?" zeptal jsem se a napil se trošku toho nápoje.

,,Jen jsem utekl od Woo Younga. Nevadí ti když ti budu dělat společnost?"zeptal jsem se a podíval se mu do očí. Proč jsou tak krásný. Ten pohled.

„Ne, v pohodě. Nevadí mi to" zamumlal jsem a dopil svůj drink. Nebyl můj oblíbený.. ale chtěl jsem to zkusit. „Máš s sebou peníze nebo něco chceš?" znovu jsem se na něho podíval.

,,Mám peníze nemusíš mít strach"objednal jsem si také svůj drink.

„Dobře" zamumlal jsem a mávl na barmana ať mi udělá další nápoj.

Pochválí prede mnou stála sklenička a v ní můj drink. Natáhl jsem po ní ruku a napil se. Ostrá chuť mě dráždila v krku, ale já ji ignoroval. A šel si s Hyunjinem party nějak užít.

Vypil jsem další skleničku a koukal se kolem. Liu jsem už díky bohu nezahlédl, což bylo jenom dobře. Další drink jsem si zatím nedával, chtěl jsem být v pohodě, když zítra mám školu.

Odložil jsem skleničku a vydal se na parket. Mám rád tanec takže tohle je hold pro mě. Začal jsem se hýbat do rytmu hudby a plně si to užíval.

Potichu jsem seděl u baru, nějak moc mě to tu nebavilo. Hudba hrála moc hlasitě, někteří lidi se motali z alkoholu a někteří tancovali. Třeba Felix. Já mezitím přemýšlel, jak přežiju zítřejší den. Jak obhájím své dílo na hodině umění.. „Ještě skleničku?" podíval se na mě barman. Trošku mě vytrhl z přemýšlení. Ale nakonec jsem kývl.

Ucítil jsem na svých bocích cizí ruce Hodně jsem se vylekal. Tohle mi vždy přijde děsně hnusné. Otočil jsem se a spatřil nějakého muže. Nebyl vůbec hezký a ten nadržený pohled. Bože, to ne chci pryč. Snažil jsem se jeho ruce sundat, ale nedařilo se mi to. 

Když se mi podařilo je sundat hned byli zpět. Bože ten chlap neví, co znamená, že nemám zájem. Musím něco rychle vymyslet abych se z toho dostal. Hyunjin. On mi pomůže. Doufám..... Rychle jsem sundal jeho ruce a běžel k němu. Ten chlap mě samozřejmě následoval. Hyunjin seděl u baru sám. Přiběhl jsem k němu a posadil se mu na klín a objal ho. Prosím ať mě zato nezabije. 

Zmateně jsem na něj zíral. Co to dělá? Proč na mě sedí a objímá mě?.. Byl jsem hrozně zmatený. „Felix, co to děláš?“ nadzvedl jsem obočí a zíral mu do očí. Celou situaci jsem absolutně nepochopil.

,,prosím hraj to semou. Nějaký chlap. Chce si semou užít a nedá se odbít. Prosím strašně moc tě prosím "zašeptal jsem. Chtělo se mi až brečet.

Hmm“ zamumlal jsem a znovu se napil svého nápoje. „A co mám dělat?“ zeptal jsem se ho. „Stačí, že na mě sedíš. Až přijde, tak mu klidně něco řeknu“ dodal jsem.

,,Ahoj krasavče. Nechceš si zajít na drink a pak si užít ?" Přišel až k nám a sledoval mě. Co mám dělat??

Podíval jsem se na tu osobu. Upřímně se mi až hnusil a nevěděl jsem, co tu chce. „Pokud sis nevšiml, tak nechce. Takže laskavě odprejskni“ zamumlal jsem směrem k tomu typkovi.

,,No neodprejsku. Tenhle krásný klučina si semou půjde užít"chytl mě za ruku a chtěl mě odtáhnout od Hyunjina.

Vrazil jsem do Felixové ruky svůj drink a může chytil za límec na jeho košili. „Řekl jsem snad jasně. Tak mě tady nerozčiluj a odejdi nebo ti jednu vrazím“ řekl jsem dost vážně, při čemž jsem mu zíral do očí. Byl jsem o trošku vyšší a má levá pěst se už pomalu chystala udeřit.

,,A ty jsi jako kdo? Jeho přítel?"ptal se.

„Myslím si, že tobě to může být jedno“ zazubil jsem se a pustil jeho límec. „Jdi otravovat někoho jiného. On je tady se mnou“ zamračil jsem se trochu. Nemohl jsem dopustit, aby se mu něco stalo.. Máma by mě zabila.

Odešel. Ihned jsem objal Hyunjina. ,,děkuju ti ani nevíš, jak moc" řekl jsem a odtáhl se od nějm ,,radši bych šel domů. Nelíbí se mi tady"dodal jsem.

Tak máme tady party. Co si myslíte, že bude dál?
Elie a Kiki

Chůva | HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat