2

583 42 27
                                    

" Üçüncü sınfları rahat mı bıraksan, Minho?"

" Üçüncü sınıfları zaten rahat bırakıyorum. Ben sadece Hyunjin ile ilgileniyorum."

" Şu Ryujin de hiç Yeji'nin peşinden ayrılmıyor ha?"

" Düşünsene her şey de rakip oldukları gibi aşkta da rakip oluyorlarmış."

" Hyunjin ile ryujin mi?"

" Hmm. Düşünsene ne komik olurdu?"

" Hiç komik olmazdı. Shin Ryujin bu istediğini alana kadar bırakmaz peşini."

" E o zaman iki yıldır beceremediğin işi yap ve şu Hyunjin denilen üçüncü sınıfı tavla."

" Ya senin üçüncü sıniflarla derdin ne?" dedi Seungmin.

" Doğru lan Seungmo da üçüncü sınıf. Unuttuk biz seni fazla zeki ve olgun olunca." dedi Minho.

" Benim sizin arkadaş grubunuzda anlamadığım şey bu işte abi. Seungmin ve Changbin derslerde çok iyi. Minho abi sen değilsin. Minho ile Changbin de çok gürültücü. Seungmin öyle değil. Her neyse Seungmin şu soruya bakar mısın?" dedi Felix.

" Bana gerizekalı mı dedi bu velet?" dedi Minho.

" Hem de gürültücü bir gerzek." dedi Changbin sırıtarak.

" Dersler zekâyı ölçmez yalnız." diyerek Felix soruya döndü.

" Hyunjin geliyor." dedi Changbin.

" Shin Ryujin de orada."

" Minho bir erkek arkadaşın olamayacak gibi duruyor."

" Bakir öleceksin."

" Ve sap mezun olacaksın."

" Sevgililer gününde de sap olacaksın."

" Sevdiğin çocuğu komşu kızınla eğlenirken izlemek zorunda olacaksın."

" Hwang Hyunjin benim sevgilim diyemeyeceksin."

" Yeter lan anladık bir susun!"

" Yeji de var yanlarında."

" Yeji abisini yalnız bırakmıyor ki hiç."

" Bunlar ikiz değil mi?"

"Evet."

" Yeji niye abi diyor o zaman buna?"

" Koca bir saat var aralarında. Annesi ölmedi diye doktorlar bile şaşırmış."

" Sen bunu nereden biliyorsun?"

" Minho'dan."

" Hey Hyun!" Masadan kalkınca herkes gözlerini Minho'ya dikti. Kolunu omzuna atıp. Sohbete başladı.

" Nasıldı sınav sonuçları?"

" 93 almışım."

" Matematikten mi? Cidden güzel. E bir şeyler ısmarlayayım bari tebrik amacıyla."

" Hiç gerek yok abi."

" Gerek var."

Hyunjin'in kantinden genelde ne aldığının, ruh hâline gore değişen zevklerinin listesini çıkarabilecek olan Minho Hyunjin'in zaten almaya geldiği şeylere ek çikolata alıp ona uzattı.

" Teşekkürler, Minho abi."

" Abi demesen artık?"

" Neden?"

Garipti. Saygı ekleri kullanmak bir gelenek aynı zamanda yazılı olmayan bir kuraldı.

" Ağzına yakışmıyor ve benden yedi santimetre uzun birinin bana abi demesi onurumu kırıyor."

" Boyun o kadar kısa değil."

" En azından Changbin kadar değil." diyip gülümseyerek Changbin'i gösterdi. Hyunjin'in minik kıkırtılarının arasına Ryujin daldı.

" Hyunjin ağabey hadi gidelim." Elini tutup Hyunjin'i çekti.

" İyiydi böyle ama."

" Çok kalabalık burası."

" O zaman görüşürüz Minho abi."

" Görüşürüz."

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin