4

424 35 21
                                    

" Hyunjin, Naber?"

" İyi abi. Sen?"

" Ben de iyi işte kahve ısmarlasam sana biraz sohbet etsek okuldan sonra olur mu?"

" Aslını istersen hyung, Yeji arkadaşlarından kendisiyle gelmesini isteyemediği için Yeji ile alışverişe gitmem gerekiyor."

" Anladım. Yazık oldu be!"

" Cidden üzgünüm."

" Hey hey kendini üzgün hissetme ama senin bu aralar kimya notun biraz düşmüş gibiydi. Sana kimya anlatmayı da düşünüyordum."

" Öyle mi?"

" Ama yazık oldu işte!"

" Evet öyle oldu."

Minho sıkkın bir şekilde çıktı kantinden her zamanki gibi arkadaşlarıyla buluştuğu çardağa geçti. Canı sıkkın bir şekilde koydu kafasını kolları üzerine. Dudaklarını büzdü. Elindeki keki de yemedi.

" Neyin var?" dedi Changbin.

" Sen benimkine niye matematik anlatıyorsun çocuk!"

" Matematiğim senden daha iyi?"

" Aman bir ya da iki soru fazla yapıyorsundur otuz kırk sorunun içinde. Çok farkımız varmış gibi!.. Ben anlatayım."

" Kabul etmedi mi kimya anlatmanı?"

" Yeji'yle alışverişe gidecekmiş."

" Kekini yiyecek misin?"

" Al ye, bir kez de yemek dışı bir şey düşünebilir misin?"

" Yemekten daha güzel bir şey var mı da düşüneyim?"

" Hyunjin!"

" Hyunjin'i düşünsem beni parçalarsın."

" Doğru, sen onu düşünme."

" Ayrıca Hyunjin bile yemeklerden güzel değil!"

" Körsün Changbin. Bunlar niye bu kadar sessiz?"

" Kimya sınavına sadece Hyunjin mi girdi, abi?"

" Jisung abartma ne kadar zor olabilir?"

" Size bizim hocamız girseydi bugün gülmüyor olurdunuz." dedi Felix.

" Seungmin'e de diyecek lafım kalmadı. Zor değildi diyor. Bütün okul salak bir sen zekisin zaten."

" Seungmin cidden zeki." dedi Changbin

" Çok sağ ol abi ya! Çok yardımcı oluyorsun şu an! Bize kim kimya anlatacak?"

" Anlatsam dinlemezsin ki Jisung."

" O da doğru!" dedi Jisung umutsuzca kafasını kollarına gömerken. Felix teselli etmek için Jisung'un sırtını sıvazlarken içinden kimya öğretmenine küfür ediyordu.

" Tarihçiden de nefret ediyorum. Kopya çektirtmedi." dedi Felix uzun sessizlikten sonra.

" Sen hâlâ orada mısın?" dedi Changbin telefonundan başını kaldırarak.

" Evet."

O sırada Ryujin bir süredir aradığı Minho'yu gördüğünde gıdıklandığını bildiği ensesine dokunup doğrulmasını sağladı.

" Changbin abi sınav nasıldı?" dedi Minho ile konuşmadan önce.

" Normal." dedi Changbin kızın yüzüne bile bakmadan.

" Nasıl geçti sınav?" dedi bu sefer Minho'ya dönerek.

" Güzel."

" Aman be! Senin neyin var?"

" Hyunjin'e kimya anlatmayı planlıyordum. Yeji ile alışverişe gidecekmiş. Yeji arkadaşlarına soramıyormuş."

" Yeji bir arkadaş bulursa Hyunjin Yeji'yi yalnız bırakır mı?"

" Bunu seve seve yapacaktır."

" İyi ben Yeji'me gidiyorum. Sen de alırsın Hyunjin'i. Ayrıca bana borçlandın."

" Senin de işine geliyor ama!"

" Borçlandın! Bitti!"








Bütün stok bölümleri atıp yb yazip onu da atiiktan sonra benim sıfat: 👁👄👁

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin