3

426 42 8
                                    

Eve giderken Minho her zamanki gibi yolda Ryujin ile karşılaştı.

" Ryujin bekle!"

Kız durup arkasına baktı. Aralarında nefret duygusu yoktu. Sadece birbirlerine karşı oluşturulan bir rekabet ağı vardı. Bekledi Minho'nun gelmesi için.

" Efendim."

" Hatırlıyor musun? Şu çocuğu... Şu gözlüklü uzun boylu... Zayıf olan işte!" Kafında sözlerini toplamadan başlamıştı konuşmaya. Bozuntuya vermeden devam etti.
" O çocuğu dövüp dişini kırmıştın ve tek nedeni bez bebeğini kısa süreliğine senden almasıydı." Ryunjin'in yüzü bıkkın bir hâl aldı.

" Hatırlatma şunu."

" Çok pişmansın, değil mi?"

" Evet."

" Ha tamam bunu sınıfındaki herkese anlatmamı istemiyorsan Hwang'dan uzak dur."

" Hwang'ın konuyla alakası ne?"

" Çünkü..." Kendisine karşı kullanmasindan korkup bir an tereddüt etti söylemekten. Ancak küçüğünün bunu yapmayacağının farkındaydı. Devam etti sözlerine. " Onu seviyorum."

" Ne?"

" Öyle işte!"

" Asıl sen Yejimden uzak dur."

" Ne demek uz- Dur ne? Yeji mi? Ben Hyunjin'den bahsediyorum."

" Eşcinsel miydin sen?"

" Asıl sen öyle miydin?"

" Elime düştün."

" Sen beni duyurursan ben de seni duyururum geveze."

" Ne yani sen Hyunjin'den ve ben Yeji'den hoşlanıyorum, öyle mi? Cidden benim kopyam olmayı keser misin?"

" Büyük olan benim dolayısıyla kopya olan sensin."

"  Ben mi kopyaymışım? Eğer bir şeyin kopyasıysan mükemmelliğin kopyasıyımdır ben."

" Yani benim."

" Salaksın lan."

" Haklıyım lan."

" Sorun yoksa görüşürüz o zaman."

" Görüşürüz."

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin