15

219 25 0
                                    

Minho'nun yaptığı şey birkaç gündür aklından çıkmıyordu Hyunjin'in. Minho'yu gördüğü yerde kaçıyordu. Aslında matematik dersini iptal etmek için yalan söyleyecekti ancak Hyunjin Minho'yu aradığında Ryujin onların evindeydi ve Hyunjin'in yalan söylediğini telefona resmen bağırmıştı.

" Hyunjin hasta olmak zorunda değilsin. Eğer istemiyorsan işlemeyelim."

" Minho abi..."

Minho'nun içinden " Geçenki olaydan dolayıysa özür dilerim. Ben düşünmeden hareket ettim." demek geçti. Sonrasında bunun sadece bir aptallık olacağını Hyunjin'in bu olayı neden umursaması gerektiğini sorgulayarak vazgeçti.

Hyunjin lafını tamamlamadan Ryujin'in dürtmesiyle araya Yeji girdi.

" Hyun matematik sözlümüz var yarın. Unutmadın değil mi?"

Hyunjin artık istese de kaçamazdı.

" Yok Minho ağabey. Sözlü için ihtiyacım var."

" Neden yalan söyledin o zaman?" Hyunjin gerildi.

" Anlamadım sesin bozuk geliyor da." Telefonu kanepeye sürttü. Minho hışırtı sesi ile telefonu kulağından uzaklaştırdı.

" Niye ya..." hışırtılar lafını kesti.

" Diyorum ki niye..." tekrar hışırtı sesleri kesti lafını.

" Hyunjin boş...."

Hışırtı.

" Boş ver kapat."

" Anlama...dım, abi. Ne?"

" Kapat! Kapat!"  Hyunjin zafer kazanmış gibi kapattı telefonu. Kızlara döndü.

" SİZİN BANA GAREZİNİZ NE?"

" A..."

" ANLAMIYORUM SİZİ! MANYAKSINIZ SİZ! DERDİNİZ NE YANİ? REZİL OLDUM MİNHO ABİME!" Kızlar kıkırdadılar.

" Sen bana abla deme git Minho'ya abi de sonra sana..."

" İKİZİZ BİZ YEJI!"

" Seni sinir etmek çok eglenceli." dedi Yeji Ryujin'in dizine yatarak kahkaha ederken. Gülmeyi unutacak kadar kızaran Ryujin'i görmüyordu bile gözleri oysa.

" ÇIKIYORUM ODAMA!"

" Kaç sen! Aah çok güldüm kesin ben de ona rezil olacağım."

" Umarım."

" Anlamadım?"

" Dedim ki: Sanmıyorum, senin etrafında ben varım."

" Aman be sadece kendin üzerinden övün sen ancak!"

" Tabi sen onun kadar salak değilsin. Bu da bir etken."

" Tabi canım dahiyimdir ben!" dedi böbürlenerek.

" Salak değilsin demedim. Onun kadar değilsin dedim."

" Salak mıyım yani?"

" Evet."




Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin