26

188 22 13
                                    

Changbin her gün sıkıştırıyordu Hyunjin'i ve Hyunjin son raddesine gelmişti. Derin bir nefes verdi bıkkınlikla. Arkasinda mizmizlanan kısa olana döndü:

" Eh tamam seviyorum. Bir sorun mu var?" dedi sesini hafif yukselterek

" Hah! Demiştim işte! Çocuk mu kandırıyorsun? Ben de kanacak göz var mı? Ayarlayacağım Minho'yu oğlum sana. Göreceksin bak."

Üç günde Hyunjin'e itiraf ettirdiysem dört güne yaparım bunlari diye düşündü Changbin ama öyle olmadı. O kadar kolay olmadi Minho'yu inandırmak.

" Uydurma lan sen de sirf bir iddia için beni rezil edeceksin."

" Ya yemin ederim. Kalbim üzerine hem de."

" Olmayan şey üzerine herkes yemin eder."

" Niye inanmıyorsun bana ya? Açılsan yarin senin kollarinda olur."

" Aynen kanka kesin öyle olur."

Bütün gün en uygun şekilde nasil onlari birbirine yapacağını düşündü Changbin akıla gelen ilk fikir dışı her fikri degerlendirdi ama en az risksiz olan ilk fikri olduğundan. O ilk ucuz fikrini uygulamaya geçti.

" Minho bize gelsene Mortal Combat oynamana izin vereceğim.'

" Harbi mi?"

" Harbi."

" Geliyorum lan bekle."

" Hadi çabuk ol."

Minho eve gelmeden önce dolaba koyduğu cipsini çıkarttı.Oyunu kurdu. Zil sesi duydu, kendi işlerine devam etti nasıl olsa annesi kapıyı açardı. Küçük işine dahil ettigi telefonunu da kanepenin üzerine ters çevirerek bıraktı odasının kapısının çalmasıyla.

" Otur otur başlatıyorum."

" Oğlum Sub zero yu ne diye alıyorsun o benim favorim ya!"

" Raiden'i al o zaman."

" Scorpion ya da Sonya ile oynarsın sen hep! Niye oyun bozanlık yapıyorsun?"

" Değişiklik olsun istedim."

" Hay senin değişikliğine ben... Goro ile senin içinden geçerdim ama Kitana'mlayım bugün."

" Kitanam mı?"

" Evet, Fan-Fare ile parçalayıp geçeceğim. Kitana'mın gücünü gorunce Sub Zero'yu geri bana bırakmak zorunda kalacaksın"

" Bir zamanlr Hyunjin dışı kimseye sahipkenme eki takmayan bir Minho vardı. Ne oldu ona?"

" Kendi kendime Hyunjin'im desem ne değişecek. Hyunjin beni sevmiyor ki."

" Sen hâlâ seviyorsun yani bir şey değişmedi?"

" Han nehrini kurut desin kurutayım. Benim için öl desin öleyim diyorum. Sen bana "Hâlâ seviyor musun? " diyorsun. Tabi ki seviyorum da ben onun için sadece Minho abisiyim."

" Çocuk seni seviyor diyorum niye anlamıyorsun?"

" Niye guveniyim ki sana zengin zübbe?"

" Ayıp oluyor yalnız."

FATAILITY

" Kitana wins Changbin."

" Sub zeroyla oynuyorum ya, SUB ZERO!"

" Yine de kaybediyorsun."

" Bıktım." Telefonunu eline alıp aldığı ses kaydıni durdu.

" Ee ikinci tur başlıyor, hadi!"

" Yenilen pehlivan..."

" Kapa çeneni."

İddiayı öyle ya da böyle Changbin kazanacaktı.



Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin