27

163 23 7
                                    

" Hyunjin!"

" Hm?"

" Simdi matematik kitabına resim çizmenin sırası değil. Sana çok çok felaket önemli bir şey dinletmem lazım."

Başıni kaldırdı meraklı gözlerle karşısındaki Changbin'e baktı.

" Beni bir salsana?" resmine döndü.

" Gel bir, pişman olmayacaksın yemin ederim."

Başını tekrar kaldırdı " Erkek sözü mü?"

" Cinsiyetçi misin Hyunjin? Ne diyon?"

" Tamam geliyorum."

Sınıftan çıktıklarında Changbin bahçey çıkmayı teklif etti. Hyunjin oflayarak peşinden geldi.

" Dinle!" dedi Changbin telefonunda ses kaydi uygulaması açıkken.

" Evet, Fan-Fare ile parçalayıp geçeceğim. Kitana'mın gücünü gorunce Sub Zero'yu geri bana bırakmak zorunda kalacaksın"

" Bir zamanlr Hyunjin dışı kimseye sahiplenme eki takmayan bir Minho vardı. Ne oldu ona?"

" Kendi kendime Hyunjin'im desem ne değişecek. Hyunjin beni sevmiyor ki."

" Sen hâlâ seviyorsun yani bir şey değişmedi?"

" Han nehrini kurut desin kurutayım. Benim için öl desin öleyim diyorum. Sen bana "Hâlâ seviyor musun? " diyorsun. Tabi ki seviyorum da ben onun için sadece Minho abisiyim."

" Ben... Anlamadım."

" İkiniz de gerizekalısınız. Gidiyorum lan ben! Neyini anlamadın? Seviyor seni işte! Açılsan ağzına düşmeye hazır bu çocuk. Hâlâ ikiniz de mıy mıy!  Bu ne sizden çektiğim ya?"

" Bunları Minho abi mi söyledi?"

"  Hâlâ abi diyor kafayı yiyeceğim. Minho diyor, evet. En az senin kadar gerizekali olan Minho diyor. Git sor bir seni seviyor muymuş? Belki çıkarsınız falan hani?"

" Şey... Ben teşekkür ederim."

" E bir zahmet artık. Yıldım yemin ederim. Şimdi def ol git konuş o çocukla."

" Tamamdır."

" Sırıtışa bak aptal âşık." Koşan Hyunjin'i izledi. " Âşıklar mal."

" Kim âşık?" Arkasından birden gelip omuzlarına yüklenen bedene doğru döndü.

" Korkuttun beni Felix!"

Kıkırdadı. " Canım pizza çekti, eve pizza sipariş edeceğim ve metametikteki yeni konudan hiçbir şey anlamadım."

" Geliyim mi?"

" Bilmem rüşvet var ısrar yok."

" Kabul. Benim gibi bir ağabeyin olmasa ne yapardın be Felix?"

" Minho abime giderdim."

" Ayıp oluyor yalnız."

" Olabilir."

" Yeni nesil çok terbiyesiz."

" Biraz. Hyunjinle ne konuşuyordunuz?"

" Öğrenirsin yakında."

" Neyi?"

" Okulumuz yeni bir çiftle tanışacak."

" Minho abiye açılmaya mi gitti?"

" Evet de sen nereden anladın?"

" İki kilometre oteden anlaşılıyor aşık oldukları."

" Değil mi!? O mallar anlamıyor işte sorun o!"

" Âşk aptallaştırır diyorlar."

" O zaman bir aptal olmadığımıza mutlu olalım."

" Olalım abi."


Changlix yazmamak için zor duruyorum ama etiketlere koymadığım için yazmayacağım.

AAAAĞAĞÂHHH kalbim parçalanıyor.

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin