22

176 20 1
                                    

Kıskanabileceği çok fazla insan vardı Hyunjin'in. Minho'nun etrafında pervane olan insanlar, Minho'nun nazik davrandığı insanlar, Minho'nun şakalaştığı insanlar, kızlar, erkekler...

Bazılarını sadece kıskanıyordu. Bazılarına ise gıcık oluyordu. Normalde Minho ile konuşmazken listede birinci olunca Minho'nun başından ayrılmayanları boğmak istiyordu. Siniri tepesindeyken bir kızla sohbeti arasında araya girdi. Ne olduğunu düşünmedi aklına gelenleri sıraladı. Kıza sinirle bakmaya devam etti ne dediğini fark etmeden. Minho'nun sesiyle her şey beynine akın etti. " Merhaba Minho!" diye giriş yapmıştı. Ağabey dememişti. O daha cevap vermeden kıza dönmüştü. " Ne konuşuyordunuz?" demişti.

" Çıkma teklifi ediyordum." diyen kızın lafını bölerek.

" O da seni reddediyordu."

" Anlamadım."

" Çıkıyoruz biz o yüzden seni reddediyordu. Bir defolup gitsene sen!" demişti.

Minho bir süre olanları sindirmeye çalıştıktan sonra konuşmuştu:

" Hyunjin?"

Kızardığını hissetti Hyunjin. Olayları hafif hafif aklında anlamlandırdıktan sonra. İhtimal vermese bile sırıtmaya başlayan ve o gülüşü bastırmaya çalışan Minho'yu görünce daha da bir kızardı. Yerin dibine girdi. Kızın yanında lafa girmek de istemiyordu. Minho bunu anlamış gibi elini tuttu Hyunjin'in " Teşekkür ederim, sevgilim." dedi. Minho gülümseyerek kıza baktı. Kız gitti. Hyunjin açıklama bekleyen Minho'nun yüzüne bakamıyordu. Beyni donmuştu.

" Hyunjin?"

" Efendim?"

" Neden böyle bir sey yaptın?"

" Bütün sınıf bize bakıyor."

" Çıkalım o zaman sınıftan."

" Olur." der demez beyninde Hyunjinler birbiriyle kavga etmeye başlamıştı. İçlerinden en aptalı " Yapış dudağına!" dediginde daha da kızardı.

Merdiven boşluğunda durdular. Hyunjin Minho'nun yüzune bakamıyordu. Minho gergindi. Ne yapacağını bilemiyordu. Hyunjin dahi tarafının ,öyle bir taraf varsa, uyanması için bekliyordu. Minho mimiklerini olabildigince düzeltip başı öne eğik olan Hyunjin'e seslendi.

" Şey... Ben bir açıklama bekliyorum."

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin