Sonuç olarak Changbin'in öylesine önerdiği ilk yer olan ateri salonuna girdiler. Nostajik bir mekanın ile playstationlarla oluşturulmuş ve hatta sanal gerçeklik için alanları bulunan içecek otomatı da içeren muazzam bir yerdi. Ancak ilk randevu için doğru bir tercih değildi. Nasıl olsa resmen bir randevuda değiliz, diye düşündü Minho. Hyunjin'in tepkisi de onu destekledi.
" Burası çok güzel. Ben daha önce hiç böyle müthiş bir yer görmedim."
Minho yarım ağızla sırıttı:
" Dur ben sana daha neler göstereceğim."
" Anlamadım."
" Ha?! Yok bir şey, deneyelim mi şunu?"
İki saat boyu eğlendikten sonra gülüşerek çıktılar. Minho dondurma ısmarladı eve gidene kadar boşalan cüzdanının farkına varmayacak gibiydi. Her seferinde para gerektiren bir şey olduğunda " Büyük olan benim." diye bahane uyduruyordu ve o ödüyordu. Hyunjin ne kadar ısrar ederse etsin izin vermiyordu.
Bu sırada giderek samimileşmiştiler. Minho bazen insiyatif almak yerine dalga geçiyor hatta ciddi olmayan tehditler savuruyordu. Hyunjin için hayran olduğu adamın yanında rahatlamak zordu. Minho ise samimileşmek için elinden geleni yapıyordu. Bir ara gezerken elini tutmak istedi Hyunjin'in tam çok erken diye vazgeçmişken yolda gördükleri hip hop dansçılarından dolayı heyecanlanan Hyunjin kaptı çekingen elini. Kendisiyle beraber sürükledi.
" Çok havalı ve yetenekli değiller mi, abi?"
"..."
" Dans etmek zor ama kendini ifade etmenin en güzel yolu bence. Sen ne diyorsun abi?.. Minho abi!... İyi misin?"
" Ha! Ne?"
" İyi misin?"
Minho birleşen ellerine baktı. Heyecanlanmış gibiydi. Hyunjin fark ederek elini çekti.
" Özür dilerim. Kendimi kaptırdım."
" Sorun değil."
Bir süre sessizlikten sonra Minho konuştu:
" Dansçıları havalı buluyorsun, ha?"
" Evet. Çok mükemmel değiller mi? Hip hop dansçılarının özellikle ayri bir havası var."
" Öyleler."
Kısa bir süre daha gezdikten sonra Minho, Hyunjin'i evine bıraktı. Ryujin çoktan evden gitmiş gibiydi. Yeji kapıda gördüğü ikizinin omzuna vurdu.
" O gıcık olduğun Ryujin yeni ilgilendiğin kick boksta madalyalar kazanmış."
Minho
Good news
Hyun dansçıları havalı bulyor
özellikle hip hop dansçilarınıChangbin
Hass
Minho
İyi misinMinho
Bir de bugün elimi tuttu falanChangbin
MinhoMinho
Kick boks ile de ilgilebiyormuş hyunjinChangbin
Başka spor mu bulamamış
Off
Geliyorum evine
Saati bahane etme
Geleceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşma- Hyunho/ Ryeji
FanfictionBirbirlerinden nefret eden ryujin ve Minho birbirlerinin Hwang kardeşlere aşık olduğunu öğrenir ve bir anlaşma yaparlar