29

170 17 2
                                    

_______

Minho Changbin'i karşısına aldi " Şimdi bu geldi tamam mı nefes nefese. Dedi: Abi bir şey konuşabilir miyiz? Tabi dedim güzelim sen nasıl istersen ama diyemiyorum tabi dışımdan. Çıktım sınıftan işte. Bizim köşeyi biliyorsun merdivene gelmeden hemen önceki orada durdum."
_______

" Nasıl başlayacağımı bilemedim Yeji. Kafam karışıktı. Sonra Ben sana abi demek istemiyorum dedim."
________

" Anlamdım oğlum çocuğun ne kastettiğini. Kaldım bir süre. Sonra anlamadım dedim. Bu gerildi. Her yerinden belli gerildiği."

_______

" Felaket gerilmiştim. . Changbin abinin dediklerini falan unutmuştum. Oysa cesareti ondan alıp gelmiştim ben. Anlayıp ne saçmalıyorsun diyor sanmıştım ki ellerimi tuttu. Çok nazikçe tuttu. Ikisini bir araya getirip elleri arasına aldı böyle"
________

" Sakinleşsin istedim. Durdum bir süre sonra dedim ki: Sakin ol. Ne söylemek istiyorsan tane tane söyle. Yutkundu. Zor bir şey söyleyecekmiş gibi."

______

" Açılmak zormuş. Ne diyeceğimi bilemedim. Kapattım gözlerimi. Cümleleri kafamda oturtunca açtım. Bana bakıyordu zaten o. Gözlerinin içine baktım. O şefkatli bakışlar bazen çok gerici olabiliyor."
_____

" Dedi ki: "Seni seviyorum ve sana abi demek istemiyorum. Yani sevme şeklim ne abi kardeş gibi ne de arkadaşça." Yaklaştı bana. Devam etti işte: ' Kimse sana yaklaşmasın istiyorum. Benim dışında kimseden hoşlanma ihtimalin olmasın istiyorum. Birini seveceksin diye çok korkuyordum. Seni öpmek istiyorum, başkasının bunu yapmasını istemiyorum. Seni çok seviyorum. Sevgilim olur musun Minho?"

________

" Tam olarak ne dedim hatırlamıyorum ama bunlara benzer şeylerdi."

" O ne dedi?"

" Kendine tokat attı."

" Ne?"
_________

" Mal mısın oglum sen?"

" Gerçek gibi değildi. O da şaşırdi zaten."

" Bir zahmet birisine açılıyorsun ve o kişi kendini tokatlıyor düşünsene. Çok saçma."

" Kabul saçma ama gerçek değil gibiydi diyorum."

" Tamam tamam devam et anlatmaya."

" Sonra dedim ki: ' Sen ciddi misin?' 'Hiç olmadığım kadar.' dedi. Bu çocuk ciddiyken ayrı bir yakışıklı oluyor. Neyse! Dedim ki: 'Ben teşekkür ederim. Seni cidden seviyorum. Bir yıldır ölüm gibiydi. Deliler gibi korkuyordum. Sonra sarıldım. ' Bir yıldır mı' dedi. 'Benimiki daha kısa süre önce başlamıştı.' diyince parmağını dudaklarına koydum. 'Bunun bir önemi yok teşekkür ederim.' dedim sarıldım. O da bana sarıldı.  Güzeldi bence."

" Ben olmasam bok açılırdı sana."

" Teşekkür ederim."

" Saçmasapan konusma, desene. Sadece biraz erkene aldın,de!"

" Changbin çok mutluyum ben."

" Minho'ya ne yaptın, doğruyu söyle!"

" Minho çok mutlu. Ben bir sey yapmadım Hyunjin yaptı."

" Arkadaşımı geri alabilir miyim acaba?"

" Changbin bozma beni."

" Düzeliyor gibi ben aldım sinyalleri. Sen mutluluğunu yaşa."

" Sağ ol."

Hyun'umm♡
Minho
Şu soruyu anlamadım bakar mısın
*fotoğraf*

                                                            Herşeyim♡
                                                                         Tabi
                        Oh, beklemiyordum ani oldu şey
                                                     Bilmeden olmuş
                                     Ben farkinda bile degilim
         

Hyun'umm ♡
Ah be kafam hep karşık kalacak
Kalbim de çalındı zaten
   
                                                          Herşeyim
                            Kalbinizi geri veremem ama
                             Sen de benimkini alabilirsin

Hyun'umm♡
Ben bir yıl önce aldım onu zaten

                                                             Herşeyim
             Doğru tapusu sende tepe tepe kullan

                    
( Fotoğraf: Soru: Kalbimi bulamıyorum, acaba siz mi çaldınız?)

__________

                                                                 Min salağı
                                                          Anlaşma bitti

Ryu malı
Oha ne ara?






+Anlaşma bitti
- Oha ne ara
+ Şaka şaka bir tane de minnoş bölüm alırsınız tab2si de
- E bir zahmet
+ Siz beni hiç sevmiyorsunuz.
- Çalış! Köle!

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin