14

252 27 13
                                    

" Her okulun itiraf sayfasına baktın mı Minho?"

" Benim o tarz şeylere ilgim yok Yunho."

" Ben bu sohbeti sevmedim kafiyeli oluyor." dedi Seungmin.

" Sen hiçbir şeyi sevmiyorsun."

" Yok ben size ait hiçbir şeyi sevmiyorum. Bütün garezim size."

" Bence bak bir sen Minho." dedi Yunho el sallayıp giderken.

" İşim olmaz."

" Hyunjin hakkında."

" Biriniz bağlantı atsın. Çabuk!"

" Yok. Kendin aç bak."

" Okulun adıyla itiraf sayfası yazsam çıkar mı?"

" Çıkar." dedi Minho.

" Mal mısınız siz?"

" Niye?"

" E siz böyle sayfa açarsanız, hocalar da bulur."

" Umursamıyorlar ki."

" KİM BU İTİRAFI YAPAN? SANA NE HYUNJIN'IN DUDAKLARINDAN!"

" Sakin ol abi! Kendi rezilliğin yetmezmiş gibi beni de rezil ediyorsun."

" Nasıl sakin kalayım? " Dudaklarının rengini biliyorum, acaba tadı nasıl?" demiş. Sapık mısın sen? Sana ne çocuğun dudağından."

" Sen kalçasına bakıyorsun."

" Bir kere oldu o! Ayrıca aynı şey değil!"

" Yoo aynı şey, ikiniz de çocuğu cinsel yönden istiyorsunuz."

" Ben gayet masumca seviyorum. Arayı kızıştırma. Öyle aptalca..."

" Aşk sevginin hayvansal hâlidir Minho abi. Cinsel dürtüler araya girmeden aşık olmazsın."

" Sırf seninle aynı düşünceye sahip olduğundan açıldığın kız seninle arkadaş bile kalamayacağını söyleyip okul değiştirdi."

" Derslerime daha odaklıyım artık. Ne güzel!"

" Tamam, sen bu kadar rahat olabilirsin ama benim Hyunjin'i kaptırma gibi bir niyetim yok."

" Kaparlar ki o çocuğu. Geçen sene de çok taliplisi vardı."

" Hyunjin'i kimse kapamaz. "

" Kim beni kapıyor?" dedi Hyunjin Minho'nun arkasında kafasını sağ omzuna eğip, öne eğilirek Minho'nun yüzüne yandan yaklaşarak.

" İtiraf sayfasına bakmadın mı?" dedi Seungmin.

" Öyle şeylerle işim olmaz."

" Ruh eşisiniz, ciddiyim. Aynısını az önce Minho abi söyledi. İtiraf senin hakkında bence bak Hyunjin."

" Bence bakma. Gereksiz bir insanın gereksiz bir itirafından baska bir sey değil."

Oysa Hyunjin çoktan telefonundan itiraf sayfasına girmişti. Minho'dan telefonu kaçırmaya çalışırken zorlukla okudu Hyunjin.

" Artık çok geç okudum bile." dedi Minho ile uğraşmayı bırakıp telefonu cebine atarken.

" E tepki vermeyecek misin?"

" Hayır, bu tarz itiraflar almaya alıştım. Hâlâ utandırıyor ama konu yakışıklılığıma veya fiziksel ciddi temaslara gelerek açıldıklarında beni cidden sevmediklerini fark ediyorlar. Benim yüzümdeki herhangi birini de sever onlar. Yeji'nin ortaokuldaki eski sevgilisi biseksüelmiş. Lisede beni görünce bana açıldı. Bashettiği şeyler gözlerim ve boynumdu. Komik... Yeji'nin maskülenleştirilmiş versiyonu olan parçalarım onlar."

" Zor olmalı, ha? İnsanların sadece güzelliğin için yanında olması."

" Zor ama alışılan bir şey. Bazıları bundan keyif alırdı hatta."

" Ben seni sadece güzelligin için sevmiyorum." fısıltıyla gelen Minho'nun ne dediğini anlamadı ikisi de.

" Efendim?"

" Yok bir şey. Sadece güzellikten ibaret değilsin." Minho işaret parmağını Hyunjin'in sol göğüsünün altına bastırdı.

" Ama güzellikten bahsedeceksek biraz da burası hakkında konuşalım. Kalbin çok güzel Hyunjin. Çok da güçlü. Koru onu, olur mu?"

Hyunjin kızardı. " Hı hı"

Minho elini çekti. Hyunjin baş parmağıyla arkasını gösterdi.

" Ben... Ben gideyim... o zaman."

" T-tabi." dedi Minho ne yaptığını fark ederek. Bütün samimiyetinin yerini utanma aldı.

" Rezil ve iğrençsiniz."

" Seungmin sus! Lütfen!"

Anlaşma- Hyunho/ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin