1. Bölüm

92 10 5
                                    


Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım ve alarmı kapattım. Saat 06.30'du. Yatağımı toplayıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.

Odama geri geldiğimde üniformamı ve pantolonumu giydim. Dolabımdan kabanımı alarak kapıya yöneldim. Botlarımı giydim ve aşağı indim.

Arabayla fırına doğru gidiyordum. Geç gideceğim günler dışında fırından simit ve çikolatalı süt alırım. Alacaklarımı alıp arabaya geri bindiğimde karakola doğru sürmeye başladım.

Trafik şubeyi aradım.

"Alo Esra."

"Buyrun başkomiserim."

"****** Bölgesine aramaya çıkın. Ayrıca plakası 34 ** 4589 olan bir tır görürseniz durdurun. Ben de oraya yakınım geliyorum şimdi."

"Tamamdır komiserim."

Telefonu kapattıktan sonra Barın'ı aradım.

"Komiserim?"

"Barın şu dün gelen mal kaçakçılığı olan dosya vardı."

"Evet komiserim."

"O dosya için trafik şubeye arama emri verdim. Ben de oraya gidiyorum şimdi bir şey olursa ara çok süreceğini zannetmiyorum zaten."

"Tamam komiserim kolay gelsin size."

"Sağol." dedim ve telefonu kapattım.

...

Bölgeye geldiğimde arabadan inip Esra'ların yanına gittim. Onlarda bir tırı durdurmuşlardı zaten.

"Esra!" Yanına yaklaşırken seslendim.

Bana baktığında gülümseyerek baş selamı verdi. Yanlarına ulaştığımda
"Durum ne? Buldunuz mu tırı?"

"Bulduk başkomiserim. Tam da sağ tarafınızdaki adam." Dediğinde sağıma baktım.

"Güzel tamam buradaki işiniz bitmiştir. Adamı alıp götürün karakola ben de geliyorum arabayla."

"Tamamdır." diyerek adama yöneldi ve polis arabasına doğru götürdü.

...

Karakola gelmiştik. Adam nezarethanede duruyordu.
Kendime kahve yapıyordum. Nezarethane ile mutfak aynı katta olduğundan sesleri rahatça duyuyordum.

"Komiserim." diyerek seslendi adam bana. Ona döndüm.

"Buyur." Dedim ve parmaklıklarına yaklaştım.

"Operasyondayken yakalanmak ayrı bir eğlenceli oluyor biliyor musunuz?"

"Ne operasyonu? Mal kaçırma operasyonu mu?" Soğuk bir şekilde sordum. Cevabını biliyordum aslında. Adam polisti büyük ihtimalle. Ama yine de sormak istemiştim.

"Polisim ben."

"Biliyorum." Sorumlu polisten anahtarı alarak kapısını açtım.

"Takip et beni."

...

Odama geçtiğimizde sandalyeyi işaret ederek "Geç." dedim.

Oturduğunda
"Anlat operasyon adı Oğuz Gerçek."

"Eskiden çalıştığım karakoldaki son operasyonumu yapıyordum. Normalde de buraya atanacaktım fakat beni operasyondayken fark ettiğinizde buraya getirilirken pek de uğraşmam gerekmediğini anladım."

"Polis Pamir Atıcı demek."

"Öyle. 28 yaşındayım ve işimi severek yapıyorum. Siz?" diyerek kendimi tanıtmamı istedi.

"Başkomiser Lalin Aşkın Bademci." dedim elimi uzatarak.

"Tanıştığıma memnun oldum Bademci."

"26 yaşındayım. İşimi severek ve hevesle yapıyorum."

"Bu kadar genç bir kadının başkomiser olması...Hayranlık uyandırıyor."

"Kural bir. Saçma sapan konuşup goy goy yapmak yok. Zamanla yaptığın şeyler ile diğerlerini de öğrenirsin zaten."

"Peki Bademci hanım."

"İşinde başarılı olduğun söylendi. Umarım öylesindir. Ayrıca her an gece geç saatlerde veya sabah çok erken saatlerde uyanmaya hazır ol. Çünkü her an her şey olabilir. Aradığımda gel diyorsam geleceksin ve ikiletmeyeceksin. İlk iş günün başladı. Hadi iş başına."

"Anlaşıldı başkomiserim." diyip gülerek çıktı odadan.

-408 kelime

Yazabildikçe bölümleri yazıp paylaşıcam. Umarım bir önceki gibi düzensizlik olmaz düzenli bir şekilde paylaşmayı düşünüyorum ilk bölümler hızlı gelebilir ama sonradan düzen olur diye düşünüyoruum. Fikirleriniz varsa söyleyin lütfen.

KARAKOLLARDAYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin